BERG CUP - Strona 80

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
W sumie to nie wiedziałem gdzie wrzucić ale stronka jest ciekawa vrchy.com a szczególnie dział historyczny histo. Wiem że to nie Berg Cup ale zawsze to do vrchu a nie po płaskim i na dodatek też na południe od Polski.
  
 
Zmiany w 2011
  
 
A maluchy, jak jakieś się pojawią, do do której klasy wpadną - E1-1150?
  
 
Wielka szkoda ze bez Banovcow ale dwie nowe trasy blisko Polski, osobne mistrzostwa historykow, nie jest zle.
  
 
Zmiany nr 2
  
 
Ze tak powiem maluchy w klasie e1-1000 tylko kto ma wiecej niz 595 kg?
  
 
ja myśle że można temat Berga zamknąć, a Yapko otworzy nowy, "moje starty na Słowacji", bo chyba nikt inny się już tam nie wybierze przy tym regulaminie
  
 
No ja tak właśnie patrze i jeśli uda nam sie z chłopakami zbudować malca to zostają Kielce itp....
  
 
Te informacje tylko potwierdzają słuszność decyzji o moim przejściu do GSMP
  
 
Cytat:
2010-11-06 22:51:51, krist7 pisze:
ja myśle że można temat Berga zamknąć, a Yapko otworzy nowy, "moje starty na Słowacji", bo chyba nikt inny się już tam nie wybierze przy tym regulaminie


Ja sie musze jeszcze przekopac przez nowe regulaminy ale juz w tym roku myslalem o GSMP. Klasa historykow do 1990 to kupa bo beda swifty, 205 itd. Z drugiej strony u nas to samo.

Nie narzekajcie tak na maluchy bo to jest efekt tego ze nie jezdziliscie...
  
 
Są te drugie zmiany w jakimś ludzkim języku gdzieś bo nie mogę znaleźć ?
Czy są na sezon 2011 jakieś dodatkowe obostrzenia dotyczące silników w klasie E1 (chodzi mi o swapy) ?
  
 
ja tam w tych zmianach nei widzę zadnej tragedii, no ale moze nie dokonca doczytalem sie po czesku
  
 
Jak się nie ma malucha to pewno tragedii nie ma
  
 
a dziwicie się im? po co mają robić klasę markową jak nikt nie przyjeżdża?
  
 
A tu nie mowa o klasie markowej tylko o całkowitym braku możliwości startu maluchem... że klasa markowa znika to się chyba nikt nie dziwi.
  
 
a dlaczego calkowity brak mozliwosci startu?
  
 
No fakt można pojechać z dwoma worami kartofli wycofuję się ze stwierdzenia całkowity
  
 
Jak ktoś slusznie zauważył na stronie berga, maluch bez dowazenia bedzie w klasie E2SH razem z takim autem jak np. wazacy 700 kg prototyp Dana Michla z V8 2.8 Juz widze jak te skody powiercone wszyscy beda dowazac.
  
 
Potwierdzenie przez Miroslava Bartla przepisów o wadze.

Co ciekawe nawet Vitver nie moze pojechac w klasie E1 swoim Lotusem WR9.
  
 
Kamionki 3 eliminacjie po nowym asfalcie
Walim co najmniej 2 eliminacjie mieszana nawierzchnia kostka asfalt po słynnej patelni walimskiej. wpisowe 120 z ubezpieczeniem 150.
Cudze chwalicie swego nie znacie