Polonez 1,5 - rocznik 1987

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

Samochod zostal kupiony na gieldzie w Kaliszu w roku 1999 od pierwszego wlasciciela.Po zakupie zostaly wymienione tarcze hamulcowe klocki oleje i pasek rozrzadu ,a takrze wahacze .Dwa lata pozniej auto dostalo instalacje gazową .Zostala wymieniona tapicerka z brazowych boczkow i foteli na czarne ,zamontowalem wspomaganie kierownicy,hamulce lucasa , obnizylem tylne wsporniki resorow.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us
  
 
7 lat i dwie linijki tekstu? Piękny Borek. Czekamy na inne historie, podróże, przezycia, fascynacje.
  
 
daj fotki wnętrza ze szczególnym uwzglednieniem zegarów i how know montażu ekonomizera
  
 
jeszcze nie zamontowane

zeszloroczny wystroj wnetrza

wiecej fotek oczywiscie bedzie ale najpierw musze sie uporac z bardzo powolnym internetem.
Jezdze duzo i czasu mi brakuje na opisywanie barwnego zywota mojego auta ,ale opisze.
Co do zegarow i wakuometra to pokaze wszystko na fotkach .

  
 
Przysnam sie ze samochod Twoj jest wyjatkowy fajny i rzadki!! Juz jest Akwarium ale ma chromowane ramki na drzwiach i stara tylna klapa. Pozatym ma brazowe szybe. Czy jest to 1.5LE czy 1.6LE? Czy znaczek na atrapie jest oryginalne? To tylko spotykane na wersja eksportowe i coupe. Czy lusterko lewe jest oryginalne?
  
 
Chromowane ramki na drzwiach samochod mial od nowosci jak i tylna klape z gumowym spojlerem,poprzedni wlasciciel twierdzi ze nic nie wymienial.Brazowe szyby sa od innego Poloneza rowniez znaczek. lusterka seryjnie mial troche mniejsze , mialy niebieskie szkla te pochodza od Caro.Jest to 1,5 LE silnik AB most F 10:41.
  
 
Witam
wakuometr
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ccujnik temperatury oleju
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
komora silnika
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

troche fotek od dolu
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us
  
 
Witam

Nosze sie z zamiarem malych zmien w samochodzie chce siegnac Waszych opini na temat tych zmian.

Czy zostawic auto w scenerji chromow,pseudo chromow ,czy zastapic je czarnymi matowymi ementami.

na montaz czekaja :
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
kola mam cztery wymagają odswiezenia
Kilka fotek wnetrza
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
inna kolejnosc kontrolek , wskaznik LPG , czarne slupki,polka Caro
  
 
Nie wiem o ktorych czesci Ci chodzi?? Zostawic wszystko w scenerji chromo, to moje zdanie. Bardzo mi sie podoba te oryginalne halogenow, i takze felgi.
  
 
dokladniej chodzi mi o ramki okien i kliny w uszczekach
  
 
Biorac pod uwaga ze Twoj samochod jest ogromnie rzadki pod tym wzgledem, nie zmienialbym ramki!! Prawie wszyskie Akwariumy maja czarne ramki, wiec Twoj jest prawdziwy rarytas. Pozatym fajnie sie prezentuje!!
  
 
a co z zegarami od caro?
  
 
Ponizsze fotki zegarow wyjasniaja poniekat tajemnice ich wykonania. Cyfry i wskazowki sa podswietlane na bialo tak jak w np Oplu Omedze, jednak postanowilem podswietlic wskazowki na czerwono pozostawiajac jednoczesnie biale cyfry.Z tego powodu zegary czekaja .
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Barwa wskazowki bedzie uzyskana za posrednictwem czerwonych diod led umieszczonych za wskazowką w poblizu jej osi obrotu.

Co do chromow to mi sie podobaja jednak tylne okienko gryzie sie z nimi.Samochod swoja "prezencje"zawdziecza okolo 15 roznicom z zewnątrz w porownaniu do orginalu, wprawne oko "znawcy Polonezow"wychwyci te roznice.
  
 
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
  
 
In plus:
-Zegary są miodzio, świetnie wkomponowany ten waku
-Zdradź tajemnicę cóż to za koło sterowe? Bo mi wygląda na trójramienną wersję maluchowego (Autobianchi A112, Zosia Mediteran i coś tam jeszcze chiba) + środek rzeźbiony. Jakkolwiek bardzo fajna.
In minus:
-dramatycznie wkomponowane głośniki w konsolę (estetyka, prawdopodobny efekt dźwiękowy...)
-kołpaxy, ale widzę że nowe felgi bardzo fajne
-białe zegary, ale jak wyżej
Generalnie zmiany idą ku dobremu, powodzenia w dłubaniu
  
 
w Mediteranie nigdy nie było czegoś takiego jako seria
  
 
Pochodzenia kiery nie znam kupilem ja od znajomego za kilka zł ,srodek kiery rowniez bez rodowodu ale znaczek umieszczony na srodku steru obracal sie kiedys na czeszczacym kolpaku poldka.W kwestji konsoli :kiedys po montazu glosnikow wygladala ladnie ale z biegiem lat sie porozklejala (mam zapasową konsole w bdb stanie) Kolpaki od beemki mam tylko dlatego aby ukryc poniszczone korozja fele.
  
 
Cytat:
2006-11-14 17:38:10, Piorek pisze:
w Mediteranie nigdy nie było czegoś takiego jako seria

Tak ostatnio na którymś forum stwierdził któryś Zastawowiec. Ja tylko bazuję na tej wypowiedzi.
  
 
Witam
Kilka dni temu sprzedalem swojego Poldka.
Cena jaka dostalem mnie satysfakcjonuje .
Dzis widzialem go ,mial rysowgniota na drzwiach kierowcy i przesunieta przednia poprzecznice o kilka cm chyba ktos pociagiem go holowal.
  
 
Minął dokladnie miesiąc od prezentacji auta, a auta już nie ma.
Cóż - życie...
Widać, że sprzedałeś "miłośnikowi" kurwa jego mać zawszona Szkoda autka, ładne było.