[Świece] [benzyna] [LPG] - wszystko na temat

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam polonea 1,6 gli jeżdze na lpg chciałbym sobie kupić briski tylko nie wiem jakie .mam w sumie 3 oznaczenia zc,txs.lgs może ktoś ma juz założone jakies briski i poradzi koledze.
i moze ktos ma magnetyzer bo jak narazie każdy mówi co innego jedni są za a inni przeciw tez prosze o rade
  
 
Jak chcesz poprawic osiagi i zuz. paliwa dopompuj cicnienie w kolach, zrob przeglad samochodu i wywal graty z bagaznika, da Ci to nieskonczenie razy wiecej (poniewaz wiecej niz 0) niz briski i mago-zery.

Ozdrawiam
Adamus
  
 
Wlasnie, Briski maj male przebiegi ja tez mam NGK
  
 
jakaś szajba z tymi briskami,są mocno przereklamowane,miałem w gsi ,już lepsze są nasze iskry.briski maja działanie bardziej psychologiczne w sferze ZŁUDZEŃ.
  
 
Oczywiście - TYLKO ISKRA (czy to nie jest aby kryptoreklama ) ja użyawam tylko tych i to "zielonych" czyli do LPG, nie mam żadnych problemów z odpalaniem itp.
  
 
Panowie, a cio powiecie o Championkach??? Niestety, Iskry już mnie dwa razy zawiodły....Posdróffka.
  
 
champinki sa dobre, ale lepsza opinie maja NGKa i Bosche no i nie zapominaj o iskrach. Najlepiej raz kupic takie raz takie i bedziecie wiedziec jakie swiece wasz silnik lubi najbardziej
  
 
Tylko ISKRA GAZ (to nie reklama) jezdzilem jakis czas
na Sagemach FX czy jakos tak i na iskrach lepiej pali

pozdr
  
 
słyszałem dużo dobrego o NGK ale sam jeżdżę na Iskrach od 9 lat i jeszcze mi się nie przytrafiła żadna niespodzianka, a Briski są faktycznie przereklamowane przez tych, którzy myślą, że jak władują w furę roczne dochody, to im się status społeczny podniesie. Wiecie o kim mówię? O tych, którzy najpierw montują Briski, strumienice, chipy, itp. uzyskują jakiś tam wzrost mocy, a później zakładają np. opony 235 i cała ich dłubanina, razem z rocznymi dochodami idzie w ostatni tłumik... i robi deficyt w przyszłorocznym budżecie domowym.

Ale się nagadałem... ale chyba mam rację, co?

pozdrawiam
  
 
Ja kiedyś miałem Championy...nie dojechały do 10.000 km
W ASO mówili, że się je wkłada do wszystkich Daewoo i często są z nimi problemy.

eiden
  
 
A ja polecam SPLIT FIRE (ale drogie) są troche lepsze od ISKR, nie polecam (NGK a już tym bardziej BRISK mam przykre doświadczenia). ISKRY sa dobre i jak na nasze potrzeby to wystarczające.
  
 
Polecam NGK.Jeździłem na nich i nigdy mnie nie zawiodły.
Pozdrawiam
  
 
PANOWIE PRZYPOMINACIE SOBIE CO MÓWIŁ GOŚĆ NA ZLOCIE POLECAŁ BARZDZO ISKRY I JA TAKICH UŻYWAM I JESZCZE MNIE NIE ZAWIODŁY WIĘC POLECAM ISKRY
  
 
iskra i tylko iskra, sprawdzałem różne marki świec ,łącznie z najnowszym boschem super plus ytrium,i można wierzyć lub nie wróciłem do iskier ,różnic żadnych na tych niby lepszych świecach ,przynajmniej ja nie zauważyłem.
  
 
Iskra Kielce to jest to Wprawdzie w poprzednich latach na ich lozyskach czasemmozna bylo sie zawiesc, to po wejsciu japoncow i wprowadzeniu certyfikatu ISO 9001 bodajze znacznie sie to poprawilo i teraz jest chyba ok.
  
 
ISKRA. Ja mam Iskry 3-elektrodowe i żadnych problemów, zresztą na jednoelektrodowych też problemu nie bylo. Wydaje mi sie że na 3-kach ładniej (równiej) pracuje , ale na leprze osiągi bym nie liczył.
  
 
W swoim ppoldku mialem iskry ale gdy zalozylem LPG zaczely sie problemy wiec zalozylem championy i moze to byla psychologia ale lubie jak mi sie ryjek cieszy z jazdy
co prawda pojezdzilem tylko miesiac wiec nie wiem o tym jak dlugo trzymaja ale kultura jazdy byla naprawde super choc pewnie powiecie ze mozna miec 2 komplety iskier za ta cene jednak ja polecam.

Yoki
  
 
jeżdziłem na iskrach,championkach i są dobre tylko przez 10 tys.potem no cóż ......nierówne obroty,gaśnie i wkręca sie tylko w 5.5 tys.obrotów.a teraz mam sportowy filterek,briski no i oczywiscie znajomego na stacji diagnostycznej i co ???różnica wielka 6,5 tys.obr to nie problem ...chyba ze dla uszu

a tak wogóle dziekuje kolegom za dobre rady...dobrze jest być członkiem tego klubu.JESTEŚMY WIELCY i tak trzymać
  
 
mam pytanko jezdzilem na trzy iskrowych briskach przez dlugi okres czasu z koniecznosci musialem pozniej zagladnac do warsztatu i czyscilem gaznik i przy okazji swiece. Po czym fachowiec polecil mi jednak wyciagnac briski i zalozyc zwykłe jedno iskrowe.traf chcial ze po zamienieniu swiec na zwykle,pali mi wiecej o okolo 0.5 do 0.8 litra lpg ja wiem ze to nie wielka zmiana, ale sam fakt czy swiecie moga miec taki wplyw na spalanie?chyba ze to przez wyczyszczony gaznik?jak myslicie?brisk czy zwykle jest jakas roznica w tak starym silniku miedzy tymi a tymi swiecami?z gory dzieki za odpwiedzi.
  
 
Ja jeżdżę na bosch super 4. Po zmianie rzeczywiście zaobserwowałem poprawę pracy, ale takiej oszczędności paliwa nie zanotowałem. Nie sądzę aby przy nowych kompletach świec można by uzyskać taką różnicę w spalaniu.