WITAM, O OLEJU I OBSŁUDZE SKRZYNKI ZNAJDZIESZ WSZYSTKO W STARSZYCH POSTACH O PŁYNACH, TAM JUŻ PISAŁEM, TRZEBA POSZUKAĆ .
TO PISZCZENIE TO ZEPSUTE ŁOŻYSKO NA DOCISKU, MOŻNA TAK JEŻDZIĆ ALE ZBIERAJ KASĘ I ZRÓB TO BO SIĘ ROZZYPIE W NAJMNIEJ OCZEKIWANYM MOMĘCIE.
ZOBACZ CZY LEFLEKTORY SĄ TAKIE SAME, NUMERY FIRMA ITP., WSZYSTKO JEST NA KLOSZACH JEŻELI SĄ JEDNAKOWE TO KUP DWIE NOWE ŻARÓWKI, ZWYKŁE ALE LEPIEJ 100 W TERAZ PEWNIE SĄ 55 W, KOMUŚ PADŁA PEWNIE JEDNA I ZMIENIŁ NA TAKĄ JAKĄ DOSTAŁ I TERAZ TAK JEST JAK PISZESZ, TO WAŻNE BO PSY MOGĄ SIĘ PRZYJEB….Ć
ROZRZĄD TO UKŁAD STERUJĄCY ZAWORAMI NIC NIE MA WSPULNEGO Z SPRZĘGŁEM ANI BIEGAMI.
DRŻENIE KIEROWNICY SPOWODOWANE JEST ZŁUŻYCIEM OPONY, LUB ZAŁOŻENIEM UŻUWANEJ KTÓRA JEŻDZIŁA NA AMORTYZATORACH KTÓRE NIE TRZYMAŁY, BIEŻNIK MOŻE BYĆ JAK NOWY ALE OPONA MA FALE I PODCZAS CHAMOWANIA DOCISKANA DO JEZDNI WYWOŁUJE DRGANIA KIEROWNICY.
JĘŻELI OPONY SĄ OK., TO ZOBACZ STAN TARCZ I KLOCKÓW JEŻELI TAM SĄ BRAKI TO BĘDĄ TE SAME OBIAWY. JEŻELI COŚ TAM SŁYSZYSZ TO JA BYM SPRAWDZIŁ KLOCKI I TARCZE W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI.
CO DO ZBIŻNOŚCI NIE CHCĘ GDYBAĆ ANI LAĆ WODY, JA MAM OD ZBIEŻNOŚCI SWOJEGO SPECJALISTĘ, POZDRAWIAM !