Problem z ogrzewaniem Cari E

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Mam problem z ogrzewaniem. Mianowicie dzisiaj rano odpalilem auto, szyby byly zaparowane. wlaczylem nadmuch ale wogole nic to nie dalo(nie odparowaly wogole). Po jakims czasie sprubowalem wlaczyc cieply nadmuch i troche sie zdziwilem. Silnik byl juz zagrzany (temp na srodku, obroty spadly do normy) a lecialo caly czas zimne powietrze. Czekalem tak okolo 5-6 minut bo wogole nic nie bylo widac przez te zaparowane szyby. Dopiero po takim czasie zaczelo grzac. Wydaje mi sie ze cos jestnie tak.tylko co to moze byc?Prosze o jakies sugestie co sprawdzac. Bo wydaje mi sie to trche dziwne. moim zdaniem jesli silnik jest nagrzany to po wlaczeniu cieplego nawiewu po chwili powinno leciec cieple powietrze a tu rzeba czekam okolo 5 minut na grzanie:/CZekam na jakies info. Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2006-10-26 13:46:37, whitekiel pisze:
Witam. Mam problem z ogrzewaniem. Mianowicie dzisiaj rano odpalilem auto, szyby byly zaparowane. wlaczylem nadmuch ale wogole nic to nie dalo(nie odparowaly wogole). Po jakims czasie sprubowalem wlaczyc cieply nadmuch i troche sie zdziwilem. Silnik byl juz zagrzany (temp na srodku, obroty spadly do normy) a lecialo caly czas zimne powietrze. Czekalem tak okolo 5-6 minut bo wogole nic nie bylo widac przez te zaparowane szyby. Dopiero po takim czasie zaczelo grzac. Wydaje mi sie ze cos jestnie tak.tylko co to moze byc?Prosze o jakies sugestie co sprawdzac. Bo wydaje mi sie to trche dziwne. moim zdaniem jesli silnik jest nagrzany to po wlaczeniu cieplego nawiewu po chwili powinno leciec cieple powietrze a tu rzeba czekam okolo 5 minut na grzanie:/CZekam na jakies info. Pozdrawiam

a z których kratek leciało Ci zimne powietrze?-nie wiem jak to jest w toyotach-moze tez mam coś zepsute,ale u mnie np.jak mam nastawione nadmuch na przednią szybe to ze środkowych kratek leci zimne powietrze-natomiast jeżli przestawiam ogrzewanie na pasazera wszystko jest ok.
  
 
Z wszystkich lecialo zimne.To wiem ze ze srodkowych leci zimne jakustawie na szybe.Ale to wogole nie grzalo.Jak skonczeprace to zaobserwuje czy nadal sie tak bedzie dzialo.Czekam na jakies propozycje.Pozdro
  
 
sprawdz czy masz odpowiedni poziom plynu w chlodnicy bo jak jest malo to moze tak byc
  
 
Cytat:
2006-10-26 18:43:30, adaskoianna pisze:
sprawdz czy masz odpowiedni poziom plynu w chlodnicy bo jak jest malo to moze tak byc



Popieram
  
 
A jak już dolejesz, to nagrzewnica na maksa i przegoń trochę niech się jeszcze odpowietrzy.
Pozdro.
  
 
"cytat - Dopiero po takim czasie zaczelo grzac."

Panowie, jaki płyn, jakie ubytki. Gość odpalił na zamkniętym obiegu do nagrzewnicy, Nie dziwota zatem, że po nagrzaniu silnika i włączeniu nagrzewu nie chciało ciepłem dmuchać. W końcu troszku czasu potrzeba, żeby nastąpiła wymiana płynu w nagrzewnicy na gorący i jej podgrzanie. W końcu to się stało i zaczęło grzać.

Albo ja już pierniczę głupoty, bo rano wstałem po 500 km wycieczce i staniu w korku ;( Jak można wytrzymać jazdę 20 km przez 2,5 godziny ?? Masakra, a jednak się da.

pozdrawiam,
  
 
Cytat:
2006-10-27 07:18:17, Fiskomp pisze:
"cytat - Dopiero po takim czasie zaczelo grzac." Panowie, jaki płyn, jakie ubytki. Gość odpalił na zamkniętym obiegu do nagrzewnicy, Nie dziwota zatem, że po nagrzaniu silnika i włączeniu nagrzewu nie chciało ciepłem dmuchać. [...]Albo ja już pierniczę głupoty, bo rano wstałem po 500 km wycieczce i staniu w korku ;( Jak można wytrzymać jazdę 20 km przez 2,5 godziny ?? Masakra, a jednak się da. pozdrawiam,




Cytuj cały kontekst:

Cytat:
Czekalem tak okolo 5-6 minut bo wogole nic nie bylo widac przez te zaparowane szyby. Dopiero po takim czasie zaczelo grzac.



5-6 min ???
Na rozgrzanym silniku to jest kwestia 10-15 sekund jak leci ciepłe, a po tych 5-6 min kanały już są ciepłe i leci gorące nawet przy zimowym mrozie.
5-6min to od całkiem zimnego silnika jak masz otwartą na full nagrzewnicę, leci juz gorące.
Ech... znamy korki, znamy. Mój "rekord" to 4-5km - 1,5h
Pozdro.
  
 
Cytat:
2006-10-27 15:26:14, Perzan pisze:
Mój "rekord" to 4-5km - 1,5h Pozdro.



Teraz masz szanse pobic rekord (remont mogilskiego)
  
 
No wlasnie wiem ze powinno po kilkunastu sekundach leciec cieple powietrze.A u mnie to teraz na kawe isc zanim zacznie leciec ciepleA co dopiero bedzie w zimie:/Jutro jade na garaz wiec napisze co i jak...Pozdrawiam
  
 
whitekiel, zanim pojedziesz na garaż to odkręć korek z chłodnicy i zobacz czy masz płyn


Cytat:
2006-10-27 15:57:22, Cromm pisze:
Teraz masz szanse pobic rekord (remont mogilskiego)



Teraz ??? Teraz jak Mogilskie jest zamknięte to lecę do roboty 7-10min w najgorszym układzie
Taki kiepski czas miałem właśnie jak było otwarte i bez żadnych remontów
Pozdro.

  
 
Witam.Jak sie okazalo faktycznie brakowalo plynu w chlodnicy i to byla przyczyna moich klopotow. Wymienilem caly plyyn na borygo. Dzieki za info pozdrawiam
  
 
Cytat:
2006-10-31 19:28:19, whitekiel pisze:
Witam.Jak sie okazalo faktycznie brakowalo plynu w chlodnicy i to byla przyczyna moich klopotow. Wymienilem caly plyyn na borygo. Dzieki za info pozdrawiam



Sam wymieniałeś, czy przy pomocy jakiegoś oblatanego w temacie ??
Znasz może ten zakład naprawy Japończyków, jak się leci na Tyczyn po lewej stronie, zaraz prawie po wlocie na jednopasmówkę ?

pozdrawiam,
  
 
Raczej to nie jest nic trudnego wystarczy odkrecic 2 srobki jedna w bloku 2 w chlodnicy i korek na gorze i pokretlo ogrz. dac na max-a i poczekac chwilke.
Lepiej tego nie robic na goracym silniku najlepiej w domciu

Borygo hm...ja bym tego nie lał, z dostepnych srodkow ORGANIKA CAR zdobywa pochwały i PRESTONE.
  
 
CROMM piszesz ze to nic trudnego wymienic plyn skoro tak to mi powiedz gdzie jest sruba od spuszczania plynu z bloku w cari 2.0d bo szukalem i jakos nie moglem znalesc nawet za pomoca magicznej ksiazki
  
 
Cytat:
2006-11-03 16:27:40, adaskoianna pisze:
CROMM piszesz ze to nic trudnego wymienic plyn skoro tak to mi powiedz gdzie jest sruba od spuszczania plynu z bloku w cari 2.0d bo szukalem i jakos nie moglem znalesc nawet za pomoca magicznej ksiazki



Stary problem
W ciagu pół roku bede zmieniał płyn więc jak znajde dam znać. A tymczasem moze professor?
  
 
Cytat:
2006-11-03 16:27:40, adaskoianna pisze:
CROMM piszesz ze to nic trudnego wymienic plyn skoro tak to mi powiedz gdzie jest sruba od spuszczania plynu z bloku w cari 2.0d bo szukalem i jakos nie moglem znalesc nawet za pomoca magicznej ksiazki



Szukaj za pomocą oczu i rąk

Wygląda na to że jest z tyłu:





Pozdro.
  
 
widze ze power point sie przydaje
  
 
Heh, nei pomyslalem zeby sprawdzic w EPC. Gratuluje pomyslowości, ja chyba sie starzeje
Fakt, czujnik jest z tyłu. Przyjemności spuszczania wody z układu jeszcze nie miałem ale pamietam ze ktoś do mnie pisał na priva że odkręcał wszystko z tylu silnika i nic

Pzdr
  
 
Cytat:
2006-10-26 14:20:28, Ori83 pisze:
a z których kratek leciało Ci zimne powietrze?-nie wiem jak to jest w toyotach-moze tez mam coś zepsute,ale u mnie np.jak mam nastawione nadmuch na przednią szybe to ze środkowych kratek leci zimne powietrze-natomiast jeżli przestawiam ogrzewanie na pasazera wszystko jest ok.


Ja tez tak mam jak ustawie nawiew na szybe i nogi to ze srodkowej kratki leci zimne powietrze. Jak przestawie do samego konca w lewo na pasazeta to wtedy na srodku leci cieple. Jak przestawie na szybe to znowu na srodku leci zimne