[ MKVII] Zginął prąd(światła,zamek,radio,deska rozdz)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Sory ze narzucam temat może i kolejny ale nic docelowego nie znalazłem a chce byc pewny i posłuchać rad innych

Standardowo, przekręcam stacyjkę, odpalam, odpalił, włączam radio, podświetlenie zgasło a radio 0 reakcji, zorientowałem się że podświetlenie liczka także nie działa, przekręcam na manetce światła, otwieram drzwi, brak dźwięku wychodzę i patrzę, brak świateł (pozycyjne,mijania,drogowe,awaryjne), natomiast kierunki działają normalnie a także światło stop. Przy dalszych oględzinach zauważyłem brak napięcia w zapalniczce. Sprawdzałem, klemy,bezpieczniki głowne, a także bezpieczniki pod kierownicą - Wszystko wydaję się ok, tzn. na pewno bezpieczniki są dobre. Auto prócz tych objawów, jeździ , masa na karoserii jest, Dodam że wziełem się za skrzynkę z bezpiecznikami, zaczełem odpinać po każdym ze slotów by zobaczyc czy cos nie zaśniedziało, ale było okej luznych lutów brak, prąd dochodzi do skrzynki ale dalej juz klapa, zespolony dobry. Czy ktos rzuci hasłem co to może być?


Pozdrawiam


[ wiadomość edytowana przez: thomas77 dnia 2013-02-10 18:30:16 ]
[ powód edycji: poprawa tutułu ]
  
 
Cytat:
2013-02-10 16:23:15, Mateooo pisze:
prąd dochodzi do skrzynki ale dalej juz klapa, zespolony dobry. Czy ktos rzuci hasłem co to może być? Pozdrawiam



Również pozdrawiam .
  
 
oj, okej, nie naśmiewaj się, tylko ocen lub doradz, czy to napewno to o czym pisze
  
 
nie śmieję się, tylko sam sobie odpowiedziałeś na pytanie ziom.

Jeśli do skrzynki wg Ciebie idzie jak to napisałeś prąd, a ze skrzynki już nie, to logicznym (bynajmniej dla mnie) jest fakt, że skrzynkę musisz podmienić bo ona Ci świruje. Może się zimne luty pojawiły w skrzynce.

Jakie masz oznaczenia skrzynki ?

I jeszcze jedno. Napięcie na kostce stacyjki masz ? Mierzyłeś wychodzące napięcie ze skrzynki na zapłonie, czy wyłączonym zapłonie ?
  
 
podmienić skrzynkę lub przelutować swoją
jak podmienisz nie przelutowaną to i tak będziesz musiał to kiedyś zrobić
nie odkrywam tu ameryki - jakieś chyba 70% problemów z elektryką kabinową w escortach spowodowane jest skrzynką, 20% to walnięty zespolony, a te 10% to 'inne'
  
 
No tak, tylko chce wyeliminować inne rzeczy, bawiłem się zespolonym, daje św. mijania słychać przekaźnik, ale nic nie świeci , to samo z drogowymi, podgrzewanie szyby, oraz przeciwmgłowe. Na kostce nie sprawdzałem akurat, no ale uto pali, jeździ, wiec?, co kostka tu by pomogła?. Sprawdzałem skrzynke bo ja rozebrałem, nie wygłada źle, luty także sa w dobrym stanie, jedynie nie wiem jak druga strona płytki bo jej nie rozbiore , narazie, musze się zaopatrzyć w razie (w) w lutownice

model 96AG14A073CA, - i tu moje kolejne pytanie, gdybym nabył inną, tzn o innej numeracji np: DA, EA? i ją podpiął, działo by sie coś nie pożądanego?

[ wiadomość edytowana przez: Mateooo dnia 2013-02-10 18:15:15 ]
  
 
CA to największy wypas skrzynek. Więc tylko taką możesz włożyć. Daj ją do przelutowania najlepiej. Mam taką skrzynkę sprawną jak chcesz.
  
 
Czy ja wiem, jaki to wypas, ja myślalem ze im wieksza litera przy koncu to wiekszy wypas. Ile sobie krzyczysz? a i czy byla juz robiona
  
 
Nabyłem skrzyneczkę 96AG14A073EB za 30zł. Sprawna ze wszystkimi kostkami i przekaźnikami, teraz wszystko działa jak należy, Starą oczywiście trzeba przelutowac. temat do zamknięcia . Dzieki

[ wiadomość edytowana przez: Mateooo dnia 2013-02-14 22:13:34 ]