TOYOTA STARLET 1992r hamulce

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam wszystkich forum'owiczów!
jestem nowy na tym forum, jak równiez jestem swierzo upieczonym kierowcą, mam samochód od pół roku i toyotka starlet jest moim pierwszym samochodem... problem jest tego typu ze zaraz po zakupie wymieniłem tarcze i klocki hamulcowe (stare nie nadawały sie do urzytku) a przy okazji wymieniłem płyn hamulcowy zeby było wszytko pieknie... jednak po tych wymianach wszystko zaczęło się psuc, mianowicie czasem podczas jazdy pełdał hamulca "twardnieje" i w konsekwencji tego samochód dalej nie moze jechac - hamulce są zaciśnięte, samo z siebie tak sie robi :| nie mam pojęcia czego to moze byc przyzyna... proszę o wypowiedź urzytkowników który mieli taki problem i co zrobili ze juz go nie ma...
serdecznie pozdrawiam
  
 
Dobra tarcze i klocki nowe a czy zaciski wyczyszczone i nasmarowane miedzią ?
Czy prowadnice i te blaszki tez wyczyszczone i posmarowane ?

  
 
no i jeszcze czy odpowietrzony układ hamulcowy
  
 
układ jest odpowietrzony , sam nie wymieniałem klocków i tarcz - zrobił to mechanik i nie wiem czy to nasmarował... jak to mozna sprawdzic? a czy to nie jest wina pompy?
  
 
możliwe że pompa, albo wspomaganie, sprawdź, ewentualnie na spytki mechanika

pzdr
  
 
KIedys mialem taki przypadek w maluchu .Wlasciciel z duma oswiadczyl ze sam sobie wymienil wylacznik swiatel stopu...tyle ze tak go wyregulowal ze pedal nie odbijal do konca wiec podcza jazdy plyn sie zagotowal zwiekszyl objetosc i zacisnal wszystkie 4 lapy na amen.Taki objaw moze tez byc jezeli 1 z kol nie do konca odbija i okladziny tra zbyt mocno w czasie jazdy wtedy latwo stwierdzic ktore bo beben czy tarcza beda fioletowe.