Xxx [sealforce] xxx - Strona 1.5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
rsi miał hydraulike w głowicy kreci sie maksymalnie do 6500 i odciencie tak samo jak w XR3i, miał wyższy moment 148 (138 - xr) moc 115 (105) km Vmax 195 (185), sprężanie 9,9:1 (9,5:1), i najwazniejsze - w miescie spalał 9,9 litra. A wyprpodukowano ich 8659 przykładowo rs2000 6000 z napedem na przód i 500 na 4 koła
  
 
gratulacje. czekamy na wyniki z hamowni
  
 
jesli ta glowica rsi ma hydraulike to jzu byla po remoncie bo orginal ma tylko mechanike !!
  
 
Nawet w broszurce pisze ze ma hydraulike
http://jcb.killer.free.fr/Pages%20RS1600I/brochures%20RS1600I/rs1600i%20page%202-3.jpg
  
 
w ktorym miejscu dokladnie bo nie widze

tak czy siak fajnie ze odpalil.....oby sluzyl dlugo i bezawaryjnie


[ wiadomość edytowana przez: zniesmaczony dnia 2006-12-08 20:18:22 ]
  
 
Zwracam honor "odmieniana głowa z stałą zasuwą *lifters* zamiast hydrauliki moje niedotłumaczenie.

Małe sprostowanie teraz mam założona głowice z silnika LR2 (xr3- 105bhp) na blok lua/e (rs1600i) wtrysk K-jetronik bez computera sterujacego. Jaki zwierz teraz tam siedzi to niewiem. W tej chwili na droge i tak nie wyjade bo połamałem samoregulator sprzegła i sie ślizga. Obroty dochodzą do 7000.
  
 
Nie wiem o czym piszesz ale masz rację Fajnie że wszystko chodzi Może kiedyś zobaczę na żywo

Pozdrawiam
Podola
  
 
Po mniejszych i większych przebojach, silnik został doprowadzony do stanu prawie fabrycznego. Osiągi ma teraz katalogowe v max około 180 km/h, od 0 do 100 miedzy 9 a 10 sekund . Żadnych wycieków, falowań obrotów itp.
Przyszła pora na wnętrze na pierwszy ogień poszły fotele i część boczków z tyłu:

Shot at 2007-07-11

Shot at 2007-07-11

Shot at 2007-07-11

Shot at 2007-07-11

Shot at 2007-07-11
  
 
Co to jest na tych fotelach?
  
 
pewnie albo skóra albo skaj
widzac jak to nie dolega to sa jakies pokrowce
  
 
To jest docelowe to coś na fotelach