Nowy Lexus LS460

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Dzisiaj odwiedziłem zaprzyjaźnioną ASO i miałem okazję przejechać się nowym LS-em 460.
Nie wiem czy bardziej powaliła mnie cena samochodu, czy sam samochód. W każdym razie byłem pod dużym wrażeniem.
Oczywiście miałem pod ręką fonik więc zrobiłem kilka zdjęć (jakościowo słabych - niestety)






W środku wersal, aby opisać wszystkie bajery musiałbym chyba pisać do północy.




No i jazda...... sama przyjemność




Teraz trochę info.
Samochód posiada między innymi:
klimatyzowane przednie fotele
System "inteligentny kluczyk"
System oświetlania ułatwiający wsiadanie
System nawigacji satelitarnej GPS z Asystentem parkowania (sam cwaniak parkuje)



(monitor + kamera) oraz systemem Bluetooth TM
Szyby przednie ze szkła odprowadzającego wodę
Wielowarstwowa szyba czołowa i boczne
System AFS (system doświetlenia podczas jazdy w zakrętach)
Aktywne zawieszenie o zmiennej charakterystyce (AVS)
System elektronicznej kontroli hamulców (ECB)
Elektronicznie sterowany hamulec postojowy (EPB)
Zintegrowany system zarządzania dynamiką pojazdu (VDIM)
System zmiennych przełożeń układu kierowniczego (VGRS)
Czterostrefowa automatyczna klimatyzacja
Kino samochodowe: podsufitowy 9 calowy monitor LCD z pilotem dla pasażerów siedzących na tylnych fotelach
Audio Mark Levinson z systemem Surround: radio, zmieniarka DVD na 6 płyt, 19 głośników
System ochrony przedzderzeniowej (PCS)
Zaawansowany system ochrony przedzderzeniowej (APCS)
System kontroli odległości do poprzedzającego pojazdu (ACC) – aktywny tempomat
Inteligentny asystent utrzymania toru jazdy ( LKA)

I jeszcze trochę info technicznych:

zawieszenie pneumatyczne, przód i tył wielowahaczowe
Dł. 5030 mm
rozstaw osi 2970
masa wł ok.2000 kg
silnik V8 widlasty,dual VVT-i z bezpośrednim wtryskiem D-4S
32 zawory, pojemność 4608, 380 KM,
8-stopniowa sekwencyjna automatyczna skrzynia biegów
Prędkość max 250 km/h
0-100 - 5,7 sek. (przy 180 jeszcze wciska w fotel)
śr spalanie 11.1 l/100km (nie wierzę)
A teraz UWAGA CENA - 452 800 PLN

  
 
ehhh furka marzenie

a tak to jaki masz wkońcu ten telefon że takie foty pstryka??
zajebiste sa jak na telefonik
  
 
Cytat:
2006-12-06 22:22:01, Suchy pisze:
to jaki masz wkońcu ten telefon że takie foty pstryka?? zajebiste sa jak na telefonik


Samsung E730, aparat 1.3 megapixeli, a twardziel ma prawie 100mb pamięci wew.
  
 
ee, ta konsola środkowa jak z ebonitu wygląda

a na 3 zdjęciu w tle stoi piękna zielona amerykańska Camry

LS robi wrażenie... żeby te 8 biegów jeszcze manualne, a nie sekwencyjne było... ale bym miał mieszania...

co do ceny... biorę dwa

pzdr
  
 
Jak będzie kombi, to kupuję

Eeeech, Lex, to Lex

Ktoś, coś słyszał ostatnio o kumulacji w Totka ??
  
 
Samochód ma 40 parę komputerów, dla porównania yaris ma 4.
Np. w czasie jazdy system APCS obserwuje oczy kierowcy i jeżeli odwróci wzrok od toru jazdy na dłużej niż 10 sek, to automatycznie system skanuje drogę i zapobiega ewentualnemu zderzeniu .
  
 
to niedługo wogóle nie bedzie nawet kierownicy w samochodzie


[ wiadomość edytowana przez: Suchy dnia 2006-12-07 19:14:38 ]
  
 
Cytat:
2006-12-07 10:39:17, Suchy pisze:
to niedługo wohóle nie bedzie nawet kierownicy w samochodzie


Sam będzie jechał po gazety
  
 
Cytat:
2006-12-07 10:36:48, piotr0437 pisze:
Np. w czasie jazdy system APCS obserwuje oczy kierowcy i jeżeli odwróci wzrok od toru jazdy na dłużej niż 10 sek, to automatycznie system skanuje drogę i zapobiega ewentualnemu zderzeniu .



to ja go p... z takimi systemami. a jak jadę i chcę się popatrzyć jak mi fajnie cyferki na liczniku przeskakują, to co??

do tego zgadzam się z Marcinem032 - jak będzie kombi, to będziemy mogli porozmawiać o tym

pzdr

  
 
Ja po raz ktorys powiem ze LEXUS ma najlepszych stylistow od bryły, krztałt, profile i ogolnie cale nadwozie podoba mi sie najbardziej z czym mamy do czynienia
Idzie sie zakochać....

W nowym motorze zreszta opisza o nim..

Podobno wiekszosc prac to reczna robota, ciekaw czy dalej wszystko robia w japonii ...

  
 
No bardzo ladny.Osiasgi tez pewnie bardzo przyzwoite.Cena jest taka dosc ale z drugiej strony to Lexus i to naprawde elegancki.Tez nie moge uwierzyc w to zuzycie paliwa ale jak tak mawiaja to naprawde przyzwoicie przy tej mocy.
  
 
Bliski perfekcji - nowy Lexus LS 460


Czwarta generacja flagowego modelu LS pojawi się w sprzedaży 8 stycznia i będzie wyróżniała się zaawansowanymi systemami bezpieczeństwa, wyznaczającymi nowe standardy w segmencie aut luksusowych.

W nowym Lexusie zastosowano osiem innowacyjnych technologii, które pomogą marce pokonać konkurencję:

- 8-biegowa automatyczna skrzynia biegów
- Zaawansowany system Pre-Crash Safety System, aktywujący systemy bezpieczeństwa jeszcze przed zderzeniem, aby zapewnić pasażerom maksymalne bezpieczeństwo
- System Advanced Obstacle Detection: radar wykrywający przeszkody na drodze; działa w dzień i wnocy
- Driver Monitoring System: ostrzega o niebezpieczeństwie sygnałem dźwiękowym w momencie wykrycia braku reakcji ze strony kierowcy
- Emergency Steering Assist: pomaga kierowcy w kierowaniu podczas poślizgu
- Intelligent Powertrain Control System: płynny, cichy i wydajny system kontroli mocy silnika
- Rear Pre-Crash Safety System: przystosowuje tylne zagłówki i pasy bezpieczeństwa do uderzenia tuż przed kolizją, aby zapobiec urazom spowodowanym szarpnięciem
- System VVT-iE: większa wydajność silnika w szerszym zakresie prędkości obrotowej

Samochód jest wyjątkowym dziełem najnowocześniejszych technologii produkcyjnych oraz precyzyjnej ręki ludzkiej. To właśnie ręczne wykończenie detali i odpowiednie dostosowanie elementów modelu LS świadczy o jego ekskluzywności. Nawet dźwięk silnika V8 jest za każdym razem weryfikowany przez wykwalifikowanego pracownika.

We wnętrzu Lexusa odnajdziemy materiały z najwyższej półki oraz najnowocześniejsze systemy rozrywki pokładowej. Firma Mark Levinson stworzyła system audio składający się z 19 głośników specjalnie dla tego modelu. Przednie i tylne fotele są podgrzewane i klimatyzowane, a czterostrefowa klimatyzacja zapewnia każdemu z pasażerów indywidualne warunki klimatyczne.

Nowy Lexus LS 460 dostępny jest w trzech wersjach: LS 460, LS 460 SE i LS 460 SE-L. Ceny to odpowiednio £57,000, £65,000 i £71,000. Wszystkie wersje wyposażone są w silnki V8 o mocy 375KM i maksymalnym momencie obrotowym wynoszącym 493 Nm.
  
 
Ha juz nim jezdzilem jestem zachwycony ma tyle elektroniki ze mam robote do konca zycia.........Ma takie odejscie ze pan policjant az upuscil suszare z wrazenia ...zanim ja podniosl juz go minalem.A przydroznym kurtyzanom ped powietrza pozrywal resztki bielizny.

200 kmh od zera to tylko chwilka ...zreszta gdybym go mial tyle wlasnie bym pozyl.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Z tym spalaniem 11l to sie Japonczykom dowcip wyostrzyl
Mysle ze po rozpedzeniu na autostradzie przy 160 ustalonej jazdy da sie to osiagnac.tylko niewolno niczego dotykac

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Lexus LS460 najlepszy na świecie

Data publikacji: 2007-04-06 11:48:49

5 kwietnia podczas Międzynarodowego Salonu Motoryzacyjnego w Nowym Jorku zostały ogłoszone wyniki trzeciego konkursu „Światowy Samochód Roku”, którym na rok 2007 został Lexus LS460.Lexus LS460 wygrał z dwudziestoma ośmioma (2 konkurentami, nominowanymi przez 50 jurorów konkursu „Światowy Samochód Roku” wywodzących się z 22 krajów na świecie.

Najważniejszym przesłaniem dla jurorów konkursu jest pewność, że wybrany samochód spełnia wymagania i oczekiwania klientów na całym świecie. Proces wyboru rozpoczyna się od indywidualnych ocen jurorów, biorących pod uwagę wiele parametrów - od projektu i jakości, poprzez dynamikę, technologię - do bezpieczeństwa. W wyniku tych ocen wyłania się w styczniu lista 10 finalistów.

Jurorzy World Car Of The Year ocenili, że Lexus LS460 jest wcieleniem filozofii Lexusa - „ciagłym dążeniem do doskonałości”. Nadal jeszcze świeża marka na niektórych rynkach świata Lexus konsekwentnie buduje swój wizerunek, stając się luksusową marką, oferującą jako pierwsza wśród konkurentów, najnowocześniejszy, automatyczny system parkowania i 8-stopniową automatyczna skrzynię biegów. Klasycznie elegancki, nowoczesny, o niekwestionowanej jakości, mocy większej niż można oczekiwać - oferuje alternatywnie system hybrydowy (w modelu LS600h) - dla tych, którzy nie chcą być odpowiedzialni za zanieczyszczenie środowiska.

"Jesteśmy bardzo dumni otrzymując tę prestiżową nagrodę honorującą Lexusa LS460 tytułem Światowego Samochodu Roku 2007 - powiedział Bob Carter, wiceprezydent Lexusa. "Od początku naszym celem było rozwijanie luksusowego flagowego modelu, który byłby rozpoznawany jako najbardziej wyrafinowany samochód na świecie. Opinie naszych klientów i nagrody jak ta upewniają nas, że idziemy we właściwym kierunku".

Maciej Pertyński, członek Jury WCOTY, redaktor miesięcznika "Auto Moto" powiedział: "Lexus był jednym z moich trzech faworytów i bardzo się cieszę, że wynik tegorocznego konkursu był właśnie taki. Tym bardziej, że w oficjalnym uzasadnieniu tego werdyktu znalazło się lansowane przeze mnie określenie "za nieprzerwane - i skuteczne - dążenie do perfekcji". A poza tym to samochód o niesłychanie wyśrubowanym poziomie bezpieczeństwa (zarówno aktywnego, jak i pasywnego), wyposażony w najróżniejsze nowinki techniczne - niektóre wręcz rewolucyjne, jak choćby funkcja automatycznego parkowania czy 8-stopniowa skrzynia automatyczna - oraz w znakomity silnik V8. Wszystko to (oraz najlepszy chyba dziś w świecie system audio) czynią ten pojazd naprawdę ocierający się o motoryzacyjny ideał".

Źródła

• Toyota Motor Poland

Ze strony www.samar.pl
  
 
Stylizowany Lexus LS 460 Fabulous

Rzadko który nabywca Lexusa LS 460 decyduje się na poddanie luksusowej, reprezentacyjnej limuzyny tuningowi. Inaczej jest w Japonii i USA, gdzie istnieje spora grupa osób pragnących koniecznie wyróżniać się z tłumu ...

Rzadko który nabywca Lexusa LS 460 decyduje się na poddanie luksusowej, reprezentacyjnej limuzyny tuningowi. Inaczej jest w Japonii i USA, gdzie istnieje spora grupa osób pragnących koniecznie wyróżniać się z tłumu.

Dla nich japoński tuner Fabulous przygotował pakiet stylizacyjny do Lexusa LS 460.

W skład kitu aerodynamicznego wchodzą przedni i tylny spoiler, nakładki na progi oraz imponujące 22-calowe aluminiowe obręcze kół. Spoczywają na nich opony o rozmiarze 245/30 R22 z przodu i 295/30 R22 na tylnej osi. Zniknęły fabryczne oznaczenia z logo marki. Zamiast nich na przednim grilu i masce znajdziemy logo japońskiego tunera. Pojawiło się więcej chromu, a szyby zyskały dodatkowe przyciemnienie. Całość wygląda jak auto czarnoskórego rapera, piłkarza bądź osoby która w krótkim czasie doszła do sporych pieniędzy niekoniecznie legalnymi źródłami. Cóż o gustach się nie dyskutuje.

  
 
Pełnia luksusu

Co oznacza oznaczenie?
- Liczba 600 nie określa pojemności skokowej silnika - jest to porównanie poziomu mocy napędu hybrydowego z mocą, jaką rozwinąłby konwencjonalny benzynowy silnik o pojemności 6000 cm3. Litera "h" oznacza rodzaj napędu.


Lexus wprowadził na rynek swój największy, najnowocześniejszy i najbardziej luksusowy model z napędem hybrydowym - LS600h.
Łączy klasyczne kształty z nowoczesnością. W sprzedaży w naszych salonach pojawi się we wrześniu. Zainteresowanie jest bardzo duże. Szczeciński dealer Lexusa już "sprzedał" dwa modele, salon opuszczą za kilka miesięcy.

Osamu Sadadata, główny projektant Lexusa LS600h zapewnia, że w nowym modelu udało się osiągnąć "pełnię luksusu". Jest przekonany, iż ten samochód dzięki swojej innowacyjności wyznaczy nowe trendy i tendencje w segmencie aut luksusowych.
Systemy bezpieczeństwa

- Hybrydowy napęd wersji LS600h gwarantuje niepowtarzalne wrażenia - zapewnia Paweł Majewski, szef salonu Lexusa w Szczecinie, jedynego w Zachodniopomorskiem. - Z kolei komfort i wygoda, jaką pasażerom na tylnych fotelach oferuje LS600h L (w wersji wydłużonej) trudne są do opisania. Zainteresowanie jest duże. Dwa modele już sprzedaliśmy, choć wydane będą za kilka miesięcy. Zainteresowani muszą uzbroić się w cierpliwość.

Ta limuzyna naszpikowana jest systemami podwyższającymi bezpieczeństwo. Posiada m.in. układ monitorujący pozycję kierowcy, przedkolizyjnego zwiększania czułości układu kierowniczego czy system aktywnej ochrony przed skutkami uderzenia w tył pojazdu. Systemy pomagają kierowcy uniknąć zderzenia, a kiedy nie ma już takiej możliwości, redukują do minimum jej skutki.

Nowy model otrzymał również zintegrowany układ stabilizacji ruchu pojazdu VDIM (Vehicle Dynamics Integrated Management System). Koordynuje działanie układu hamulcowego (ECB), zapobiegającego blokowaniu kół podczas hamowania (ABS), rozdzielającego siłę hamowania (EBD), kontroli napędu (TRC) oraz stabilizacji toru jazdy (VSC) z systemami wspomagającymi pracę układu kierowniczego, zawieszenia i zespołu napędowego.

Uciążliwe manewry związane z parkowaniem ułatwia inteligentny system wspomagania parkowania z czujnikami odległości. Limuzyna posiada także system BH (Brake Hold), podtrzymujący hamowanie.

Poduszki

Limuzyna ma najwięcej poduszek powietrznych w swojej klasie: dwustopniowe czołowe z dodatkową dwukomorową poduszką powietrzną pasażera, kolanowe dla kierowcy i pasażera, przednie i tylne poduszki boczne oraz kurtyny powietrzne na całej długości przestrzeni pasażerskiej.

Poziom napełnienia obu czołowych poduszek powietrznych zależy od siły uderzenia.

Kształty, komfort, rozrywka

Długie i szerokie, mocno trzymające się podłoża nadwozie z elegancką, opływową, podkreśloną ostrymi krawędziami sylwetką sprawiają wrażenie prostoty i nowoczesnego stylu. Umieszczona z przodu, ożebrowana atrapa identyfikuje markę. Duże, śmiało zarysowane eliptyczne reflektory umieszczone są wyżej niż atrapa przednia, nadając przedniej części pojazdu dynamiczny wygląd.

Otwieranie i zamykanie samochodu ułatwia elektroniczny kluczyk, elektryczne wspomaganie domykania drzwi i pokrywy bagażnika. Bardzo funkcjonalna jest czterostrefowa klimatyzacja, czy superszybki system nawigacji satelitarnej itp.

Z myślą o pasażerach tylnych foteli, w modelu LS600hL zwiększono o 120 mm rozstaw osi.To zapewnia im komfort jazdy i luksus. Tylna część kabiny zaaranżowana jest w formie salonu. Fotele wyposażone są w funkcje podgrzewania, klimatyzacji i pneumatycznego masażu z regulacją ciśnienia w poduszkach. Można je rozkładać do pozycji półleżącej, wysuwać podnóżki, podłokietniki i zagłówki oraz formować z nich kanapę.

Pasażerowie na tylnych fotelach mają oddzielne odtwarzacze DVD i CD oraz chowany w suficie dziewięciocalowy wyświetlacz umożliwiający korzystanie z kina domowego.

Deska rozdzielcza i tablica wskaźników są misternie wykończone skórą. Dźwignia zmiany biegów, uchwyty nad drzwiami ułatwiające wsiadanie i wysiadanie oraz podgrzewane koło kierownicy wykończone są drewnem.

Hybryda

Połączenie osiągów benzynowego silnika (394 KM) z osiągami elektrycznego (224 KM) pozwala wygenerować aż 445 KM. Silnik emituje wyjątkowo mało szkodliwych substancji w spalinach (emisja CO2 na poziomie 219 g/km). Jako pierwszy pojazd z napędem hybrydowym został wyposażony w stały napęd na wszystkie koła.

W zawieszeniu kół zastosowano pneumatyczne amortyzatory. Zapewniają m.in. stabilizację przechyłów nadwozia na zakrętach. Limuzyna rozpędza się do 100 km/h w 6,3 s. Zużycie paliwa jest na poziomie 9,3 l/100 km.

System ochrony przed skutkami uderzenia w tył pojazdu działa gdy samochód jest w spoczynku lub w ruchu. W tylnym zderzaku zamontowany jest bowiem czujnik radarowy, który nieustannie monitoruje obszar z tyłu samochodu.