Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2009-01-31 19:49:08 Do odważnych świat należy,dobrze,że masz jeszcze chęci na dłubanie Stan auta wizualny jest bez zmian? |
andrzej131 fiat 131s BMN | 2009-01-31 20:39:05 ... do tego kupuje niedlugo migomat i sam zaczne naprawiac podluznice i inne rzeczy,bo z tymi blacharzami ...z reszta juz nikt nie robi dla idei
[ wiadomość edytowana przez: andrzej131 dnia 2009-01-31 20:39:38 ] |
fiatabarth F&F MEMBER FIAT 131 Warszawa | 2009-02-01 10:51:12 |
pwr79 F&F MEMBER 125p Warszawa | 2009-02-01 11:44:01 Ja cie.... ale motór! Gdzie to siedzi, w dużym fiacie?? |
andrzej131 fiat 131s BMN | 2009-02-01 16:58:07 czyli jak ma te walki to nie podejdzie do skrzyni rwd?
jak to ominac? gzdzies to bylo o tych walkach,kiedys czytalem,ale nieza bardzo pamietam [ wiadomość edytowana przez: andrzej131 dnia 2009-02-01 16:59:15 ] |
fiatabarth F&F MEMBER FIAT 131 Warszawa | 2009-02-01 19:59:12 podejdzie ale ilosc przerobek moze Cie zaskoczyc. najlepej zlozyc turbo do 131 na bloku od fiata 132 i innych tego typu niz brnac w lancie. chyba ze masz nerwy i czas do tego typu zabawy albo blok bez walkow. |
andrzej131 fiat 131s BMN | 2009-02-01 20:16:37 w sumie to mam blok od argenty+plus skrzynie,ktora i tak miala byc montowana.
gdzies wyczytalem tez,ze byly dwa rodzaje natrysku na tloki;jeden z waly czy korbowodow,a drugi z kanalow olejowych w bloku. jezeli bedzie ten drugi to wymiana bloku chyba odpada... nie jestem pewien,ale tych walkow chyba tam nie bylo... z reszta zobaczymy jak auto bedzie juz u mnie. FIATABARTH - moglbys zmniejszyc fotki,lub wstawic przez fotosik?bo nie dam rady ich do konca pootwierac.dzieki |
andrzej131 fiat 131s BMN | 2009-02-07 17:54:17 juz mam crome na podworku
niema walkow wyrownowywazajacych czy balansujacych narazie pracowal raczej na 3 garach,bo straszne przebicie mial na kablach.i jak sie nagrzal nie puszczal juz zadnych podejrzanych dymkow |
andrzej131 fiat 131s BMN | 2009-02-09 18:45:53 |
fiatabarth F&F MEMBER FIAT 131 Warszawa | 2009-02-09 20:26:12 to ta wersja 150KM ?? tyle chyba mialy te cromy w serii |
andrzej131 fiat 131s BMN | 2009-02-09 21:34:41 no chyba 151 wedlug fabryki
a jak w twojej lancii?177km? |
fiatabarth F&F MEMBER FIAT 131 Warszawa | 2009-02-09 21:50:17 po wywaleniu niepotrzebnych tematow powinien miec okolo 180KM przy odpaleniu i ponad 300Nm |
andrzej131 fiat 131s BMN | 2009-02-09 22:08:44 no to super!a jak z olejem? |
fiatabarth F&F MEMBER FIAT 131 Warszawa | 2009-02-09 22:16:49 10W40 semi synthetic
[ wiadomość edytowana przez: fiatabarth dnia 2009-02-09 22:17:23 ] |
andrzej131 fiat 131s BMN | 2009-02-12 13:27:18 |
fiatabarth F&F MEMBER FIAT 131 Warszawa | 2009-02-14 10:15:14 To akurat i tak najmniejsze z probemow i najbardziej oczywiste.... Zalezy jak bardzo chcesz ingerowac w nadwozie tzn ciecie. nawet jeszcze nie wyjales silnika wiec zrob to i przanalizuj temat ile przed toba roboty Na poczatek podpowiem ze kolektor tez musi byc inny najlepiej argenta Pozdro
Zrob zdjecia dolu silnika i miski olejowej bo nie kojarze jak to wyglada na tym bloku, czy pompa oleju jest tak samo rozwiazana jak w lanci, tzn z przodu bloku silnika. [ wiadomość edytowana przez: fiatabarth dnia 2009-02-14 10:51:19 ] |
kosa131 (S) Furious Moderator 3x Fiat 131 (kombi, ... Szczecin | 2009-02-14 11:04:34 http://motonews.pl/forum/?op=fvt&t=129902&c=0&f=25 przejrzyj sobie ten temat. Jesli chcesz ten silnik wstawic do RWD to pomysl o glowicy od silnika wzdluznego, kolektor ssacy z delty/dedry/. Jesli zlozysz glowice z 131/132/argenty to rurbina wyjdzie Ci zaraz obok pompy wody (klania sie wiec kombinowanie innego kolektora pod tą turbinke). Nie wiem czy ta Twoja croma nie miala sodu w zaworach. generalnie nie jest to przekladka plug&play.
A co do ukladu smarowania - chyba kazda croma miala pompe o zazebieniu wewnetrznym |
fiatabarth F&F MEMBER FIAT 131 Warszawa | 2009-02-14 11:16:28 kolektor od lanci i tak nie podejdzie bo wypadnie na kolko rozrzadu i trzeba przespawac przepustnice troche w bok tak wiec plug&play wejdzie tylko argenta.
Na tym zdjeciu widac troche co i jak ale to blok 132 z takimi malymi pasowaniami co do tego tematu. Turbina jest mniejsza bo od 1.6 turbo lanci ale chodzi tu wlasciwie o pokazanie problemu ze kolektor to od podstaw i tak trzeba robic chyba ze przerobic pompe wody ktoa defakto w cromie jest pewnei inna. Masz wogole chlodnice oleju?? Zrob zdjecia jak wychodzi z bloku. |
andrzej131 fiat 131s BMN | 2009-02-14 16:45:59 dzieki z podpowiedzi.liczyem sie z przerobkami;to bylo oczywiste.
kolektor od argi mam,glowice tez,mimo,ze mocno splanowana przewody do chlodnicy oleju wychodza w strone prawego kola. a jezeli chodzi o rozdzielacz to w glowiczce cromy jest tylko zaslepk,a walka z napedem niema,takze i tak trzeba zastosowac glowice z argi. skrzynia tez, z argi oczywiscie,bo ma jakis czujnik . i chyba najlepiej na poczatku sam blok wpasowac do komory 131? zdjecie chlodnicy oleju,tzn wyjscia z bloku, wstawie niebawem. |