Moj super-specjal part two - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Do odważnych świat należy,dobrze,że masz jeszcze chęci na dłubanie Stan auta wizualny jest bez zmian?
  
 
Cytat:
2009-01-31 19:49:08, HEMIGTX pisze:
Do odważnych świat należy,dobrze,że masz jeszcze chęci na dłubanie Stan auta wizualny jest bez zmian?


wystawilemgo juz nawet na allegro,ale zaraz wycofalem,bo go chcieli na czesci rozebrac....
tak z zewnatrz zostanie jak byl,tylko teraz na ali 15-tki Rial.
wyrzucam lpg i bedzie to niedzielny bolid,na dojazdy do pracy mam kadetta gsi 16v.
i juz mialem taki silnik od calibry ze skrzynia od omegi pakowac do niego,ale sie wstrzymalem i sie trafila croma
mechanicznie moze sobie poradze,ale ta elektryka chol...rna!
zasadniczo to wiem gdzie + i - na aku
  
 
... do tego kupuje niedlugo migomat i sam zaczne naprawiac podluznice i inne rzeczy,bo z tymi blacharzami ...z reszta juz nikt nie robi dla idei


[ wiadomość edytowana przez: andrzej131 dnia 2009-01-31 20:39:38 ]
  
 

Po lewej od pompy wody i po prawej sa 2 male kolka nie spiete paskiem. To sa walki balansujace tzn ich przod





  
 
Ja cie.... ale motór! Gdzie to siedzi, w dużym fiacie??
  
 
czyli jak ma te walki to nie podejdzie do skrzyni rwd?
jak to ominac?

gzdzies to bylo o tych walkach,kiedys czytalem,ale nieza bardzo pamietam

[ wiadomość edytowana przez: andrzej131 dnia 2009-02-01 16:59:15 ]
  
 
podejdzie ale ilosc przerobek moze Cie zaskoczyc. najlepej zlozyc turbo do 131 na bloku od fiata 132 i innych tego typu niz brnac w lancie. chyba ze masz nerwy i czas do tego typu zabawy albo blok bez walkow.
  
 
w sumie to mam blok od argenty+plus skrzynie,ktora i tak miala byc montowana.
gdzies wyczytalem tez,ze byly dwa rodzaje natrysku na tloki;jeden z waly czy korbowodow,a drugi z kanalow olejowych w bloku.
jezeli bedzie ten drugi to wymiana bloku chyba odpada...
nie jestem pewien,ale tych walkow chyba tam nie bylo...
z reszta zobaczymy jak auto bedzie juz u mnie.

FIATABARTH - moglbys zmniejszyc fotki,lub wstawic przez fotosik?bo nie dam rady ich do konca pootwierac.dzieki
  
 
juz mam crome na podworku
niema walkow wyrownowywazajacych czy balansujacych
narazie pracowal raczej na 3 garach,bo straszne przebicie mial na kablach.i jak sie nagrzal nie puszczal juz zadnych podejrzanych dymkow
  
 
to jakies tam fotki.
wymienilem swiece i kable wn i croma poprostu zapitala..
nawet nie spodziewalem sie co ten silnik potrafi.



silnik ma okolo 220 kkm przebiegu,tyle jest na liczniku.
jaki olej proponujcie w tym przypadku?


[ wiadomość edytowana przez: andrzej131 dnia 2009-02-09 18:47:35 ]
  
 
to ta wersja 150KM ?? tyle chyba mialy te cromy w serii
  
 
no chyba 151 wedlug fabryki
a jak w twojej lancii?177km?
  
 
po wywaleniu niepotrzebnych tematow powinien miec okolo 180KM przy odpaleniu i ponad 300Nm
  
 
no to super!a jak z olejem?
  
 
10W40 semi synthetic


[ wiadomość edytowana przez: fiatabarth dnia 2009-02-09 22:17:23 ]
  
 

kopulka wiadomo;wstawimy rozdzielacz od argi w glowiczke.
ale co zrobic wyjsciem z kanalu wodnego?bo on sie raczej nie zmiesci w 131?wychodzi na to ze trzeba jednak glowice zmienic?
  
 
To akurat i tak najmniejsze z probemow i najbardziej oczywiste.... Zalezy jak bardzo chcesz ingerowac w nadwozie tzn ciecie. nawet jeszcze nie wyjales silnika wiec zrob to i przanalizuj temat ile przed toba roboty Na poczatek podpowiem ze kolektor tez musi byc inny najlepiej argenta Pozdro
Zrob zdjecia dolu silnika i miski olejowej bo nie kojarze jak to wyglada na tym bloku, czy pompa oleju jest tak samo rozwiazana jak w lanci, tzn z przodu bloku silnika.


[ wiadomość edytowana przez: fiatabarth dnia 2009-02-14 10:51:19 ]
  
 
http://motonews.pl/forum/?op=fvt&t=129902&c=0&f=25 przejrzyj sobie ten temat. Jesli chcesz ten silnik wstawic do RWD to pomysl o glowicy od silnika wzdluznego, kolektor ssacy z delty/dedry/. Jesli zlozysz glowice z 131/132/argenty to rurbina wyjdzie Ci zaraz obok pompy wody (klania sie wiec kombinowanie innego kolektora pod tą turbinke). Nie wiem czy ta Twoja croma nie miala sodu w zaworach. generalnie nie jest to przekladka plug&play.

A co do ukladu smarowania - chyba kazda croma miala pompe o zazebieniu wewnetrznym
  
 
kolektor od lanci i tak nie podejdzie bo wypadnie na kolko rozrzadu i trzeba przespawac przepustnice troche w bok tak wiec plug&play wejdzie tylko argenta.


Na tym zdjeciu widac troche co i jak ale to blok 132 z takimi malymi pasowaniami co do tego tematu. Turbina jest mniejsza bo od 1.6 turbo lanci ale chodzi tu wlasciwie o pokazanie problemu ze kolektor to od podstaw i tak trzeba robic chyba ze przerobic pompe wody ktoa defakto w cromie jest pewnei inna. Masz wogole chlodnice oleju?? Zrob zdjecia jak wychodzi z bloku.
  
 
dzieki z podpowiedzi.liczyem sie z przerobkami;to bylo oczywiste.
kolektor od argi mam,glowice tez,mimo,ze mocno splanowana
przewody do chlodnicy oleju wychodza w strone prawego kola.
a jezeli chodzi o rozdzielacz to w glowiczce cromy jest tylko zaslepk,a walka z napedem niema,takze i tak trzeba zastosowac glowice z argi.
skrzynia tez, z argi oczywiscie,bo ma jakis czujnik .
i chyba najlepiej na poczatku sam blok wpasowac do komory 131?
zdjecie chlodnicy oleju,tzn wyjscia z bloku, wstawie niebawem.