Moj super-specjal part two - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
  
 
to ma wogole chlodnice oleju??? bo alternator na tym zdjeciu zaslania wszystkie wejscia i wyjscia z podstawki.
  
 
zrobie dokladniejsze foto i wstawie,ale 2 posty ponizej napisalem,ze PRZEWODY do chlodnicy oleju wychodza w strone prawego kola.
chlodnica oleju jest z prawej strony chlodnicy wody w pionie,z drugiej jest ic


[ wiadomość edytowana przez: andrzej131 dnia 2009-02-17 00:00:18 ]

[ wiadomość edytowana przez: andrzej131 dnia 2009-02-17 00:01:14 ]
  
 
turbo mija pompe wody
kolektor wyglada na orginal





[ wiadomość edytowana przez: andrzej131 dnia 2009-03-01 20:30:57 ]
  
 
Nie widze osobiscie zeby ten kolektor byl taki jaki masz bo wypada na srodku silnika a nie z przodu jak seria ktora masz. Mozliwe ze ten tez jest seryjny ale to moze byc jakas lancia albo przejsciowka z serii 132 co jest tu najprostrzym rozwiazaniem.
Wyslalem Ci zdjecie przypasowanego tego kolektora na blok 132 bo mam go na stole i dokladnie sie temu przygladalem i przerobienie pompy wody tez byloby problemem ze wzgledu na kolo napedzajace. Jak juz wyjmiesz silnik i obejrzysz go od przodu bedziesz wiedzial co i jak.
Fota silnika argenty pod maska z zalozonym turbo gdzie wyglada to na totalna serie i jakos dalo rade to ominac.


  
 
ludzie w kosmos lataja to my turbo do 131 nie wstawimy?!
niedlugo migomat bede mial,to duzo uprosci operacje
moze sprobuje jakis kolektor stworzyc
  
 
131 turbo,motor od lancii
wydech chyba dorabiany,wyjscie wody z glowicy chyba tylko obrocone?
a rozdzielacz zaplonu chyba zostal na swoim miejscu?
troche nie fachowe fotki
  
 
a jak u Ciebie prace,pierwsze przymiarki porobione do budy?
  
 
Ciekawa rzezba. kolektor od 16v przerobiony do 8v, ale rownie dobrze moze nie byc aparatu zaplonowego tylko cewki... aparat bez ciecia sie nie miesci.
  
 
juz niedlugo zaczynam rzezbe.na wiosne czekalem...
najpierw troche podluznice spawne,bo juz troche nie jest w najlepszej kondycji
  
 
jakby ktos mogl sie na tym forum zapyta w tym temacie od czego jest kolektow wydechowy to bylbym wdzieczny,
'nie moge sie zarejestrowac
  
 
To jest fotka mojego silnika przed ITB:



Więc siądzie kolektor ze zwykłej tempry dohc 8v lub ponoć siada ze zwykłej cromy. W każdym razie przepustnica się mija tak dość blisko kółek rozżądu

  
 
swiety93,czyli chodzi Ci o to ,ze kolektor ssacy od cromy powinien na spokojne podejsc ?ale Ty masz poldka....chociaz pewnie w kwestii montazu to nie jest za duza roznica.skoro wszedl ze stozkiem to i wejdzie z jakims wezem od T.
  
 
juz mam zapasowy kolektor dzieki uprzejmosci FIATABARTH'a z wawy
i niedlugo moze sprobuje polaczyc n/a z argi z tym od cromy T.
troche rzezby bedzie,ale da sie to zrobic,tak mi sie wydaje po wstepnych ogledzinach
  
 
No jak ci siądzie croma to napisz co i jak i zrób fotkę.
  
 
urwalem znowu gwint w moim bloku od 2.0
projekt turbo narazie wstrzymany
prawdopodobnie zostane przy n/a
dorobie kolektor pod gazniki od scigacza plus elektryczna pompa paliwa

mam pytanie,na ktore byc moze padla nie jedna odpowiedz;
mam blok od 1.8 i czy tloki od 2.0 moge tam zalozyc?
plus moja glowica po ostrym planowaniu
te moje tloki sa juz troche pofrezowane,zeby w zawory nie walily

KADETT GAZNIKI
to jest filmik z odpalenia mojego kadetta gsi na ganikach a,la itb
  
 
kadett fajnie gada, dobierales jakos specjalnie dysze czy to serie? mozna wiedziec z czego dokladnie sa te gaziory?

sorry za OT
  
 
od kawasaki ninja zxr750

srednica dolotow fi 38,troche za malo do 2.0 16v
ale one sluzyly jako przepustnice,zasilanie w paliwo bylo z orgi wtryskiwaczy
i w ramach ot opisik z racing forum calego kadett,ale jest tam i o gaznikachracingforum
  
 
mi sie wydaje ze siada ale najlepiej zaluz tloki i przyloz glowice i obruc walem a co robisz tyrbo???ja skladalem ze swietym silnik takiemu jednemu z lanci dedry 2.0 turbo do poldka
  
 
Pokaz Bubu jakies fotki z tego projektu. Na jakim jestescie etapie?