Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
maciek701 Sympatyk FEFK Tychy | 2007-11-11 21:13:16 grubo a jezdzi to? |
zenq Sympatyk FEFK Knight Industries Two Thousand | 2007-11-11 21:26:10
raczej jeszcze nie... ale chlopaki latwo nie maja... |
jaroz Ford Scorpio Executive Poznań | 2007-11-11 21:27:23 Co do poniższych wypowiedzi to:
- jaguar type E to całkiem inna klasa i trochę waży, a poza tym nie porównujmy klasyka z Essim, bo E-type to klasa sama dla siebie!!! - widać, że po włożeniu silnika V6 2,5l z Mondeo nie zostaje dużo miejsca na obsługę, spróbujcie potem coś tu zrobić hehe. A nie wspomnę, że gdyby próbować włożyć mój 2,9l to by była porażka, hehehe... Ale fotki, które tu są i tak robią wrażenie... Kolega słusznie zauważył i zrozumiał, tak jak ja, że lepiej dołożyć i kupić coś nowego, niż rzeźbić tak Essiego Panowie, pomyście o tym Pozdro... |
Zioo Opel Corsa Łódź | 2007-11-11 21:46:18 A ja jestem pod wrazeniem checi zrobienia czegos z "niczego"
Swapy to piekna sprawa fakt ze kosztowna, czasochlonna ale efetky wlasnej pracy to najlepsza nagroda wiem bo sam swapowalem opla Corse 1.0 na 1.2 jak mi na panewkach obrocila i z kolega w kadecie z 1.2 (tego co potem znalazl sie u mnie) na 1.3 -Tydzien z zyciorysu ale ta radosc ... najwiekszy problem jaki bedziesz mial to przeniesienie mocy na asfalt przy przednionapedowkach to naprawde ciezkie i start nie bedzie mocna strona tego auta zas elastycznosc i osiagi na wyzszych biegach jak najbardziej Znajomy z Fiesta Klubu ma obecnie 2.0 16v zetec z mondeo i ciezko jest ze startem ale osiagi nadrabiaja reszte jaros jest np w kielcach fiesta v6 a co do scorpio coswotha to bardzo fajne auto ale automat fabryczny jest straszny a zeby z manualna znalezc to ciezko, no i masa auta muli ten silnik (wiem cos o tym bo jezdze czasem cosworthem ojca 2.9 v6 207 km ) [ wiadomość edytowana przez: Zioo dnia 2007-11-11 21:54:13 ] to reszte dokonczymy na Privie [ wiadomość edytowana przez: Zioo dnia 2007-11-11 23:05:01 ] |
jaroz Ford Scorpio Executive Poznań | 2007-11-11 22:56:07 Jeździsz, ale już pseudo Cosim, bo w karoserii wieloryba i to już ma 3.0l. Jest o wiele cięższy i stosunek mocy do masy jest b. niekorzystny w stosunku do mojej przejściówki. Także nie ma szans z moim...
Co do automatu, to spisuje się rewelacyjnie i idealnie pasuje do auta. Nic nie zamula - 8s. do 100km/h i Vmax. 240km/h w zupełności wystarczą na polskie drogi i chłopców w BMW
|
gigital Otwock | 2007-11-12 00:35:23 Jasne ze swap to super sprawa, ale jeśli jest o co walczyć.
Swap ma sens np w peugeocie 205 jeśli zamiast i tak już mocnego silnika 1.9 włożymy Mi 16 z P405 o mocy prawie 170KM. To jest coś, bo ten samochód waży 800kg. A jaki jest sens ładować tysiące pln w essa wartego 3k jeśli uzyskam moc 130KM dla auta które seryjnie waży ponad 1100kg. 2.5 v6 to juz coś, ale z mondeo st200. 200 KM to już wynik godny poświęcania w porównaniu do RS2000, a 170 ze zwykłego 2,5 to chyba ciut mało żeby się z tym babrać. Lepiej chyba włożyć blok od probe 2.3. Chyba będzie mniej roboty, a podobno do 190KM da radę z tego wykręcić. |
zenq Sympatyk FEFK Knight Industries Two Thousand | 2007-11-12 01:36:39 150 a 170 niby malo, ale zobacz jak zbiera sie v6, a jak r4...
fakt faktem robic tego by mi sie nie chcialo, ale tym bawi sie niemiec, raczej z pasji i hobby, wiec niech mu to wyjdzie na dobre. aczkolwiek nasze rodzime nadzieje na zrobienie z essiego rakiety sa rownierz ciut nie na miejscu. zamiast uturbic 1.8 na gratach z rst, to ludziom w glowie swapy i przerabianie wszystkeigo od podluznic i lap silnika, po tunele srodkowe i tylne zawieszenie, zeby z clx'a zrobic cossiego... |
daras84 Sympatyk FEFK Sauber mk7 Gliwice | 2007-11-12 11:02:53 obawiam sie ze zrobienie ZetecTurbo na osprzecie RSt pochlonie o wiele wiecej prascy i kasy niz jaki kolwiek swap. |
marcinos_rs hood ride wuwua | 2007-11-12 11:36:59
to fakt, ta fiescina zapieprza jak zla.. przekonalem sie o tym w rykach na cwiartke.. zaj... projekt |
maciek701 Sympatyk FEFK Tychy | 2007-11-12 13:22:45
KMy, KMy, KMy i nic poza tym. coz z tego,ze RS ma 150 a V6 170. Roznica pomiedzy tymi silnikami w essie bedzie ogromna. Dla przykladu silniki V8 Pontiaca z lat '80 mialy 150KM ale z 5.000 ccm pojemnosci. 150KM = 150KM a jednak taki V8 ma 'ciutke' wiecej powera od RSika. No replacement for displacement. Jezdzi sie glownie pojemnoscia, a nie mocą. swap 2,5 V6 do escorta to srednio oplacalna inwestycja. lekka buda z takim ciezkim klocem z przodu fatalnie bedzie sie prowadzic, auto tylko na prostą .. lepiej byloby juz pokombinowac z hitlerowskim VR6, ktory jest mniejszy i z pewnoscia lzejszy od durateca, z tego co pamietam wazy 161kg. A to i tak sporo, nie ma sensu moim zdaniem, juz lepiej wlozyc 1.8 z suszarką, tez bedzie ladnie latal zapewne, satysfakcji mysle,ze bedzie nawet wiecej koszty beda zblizone (oczywiscie jesli myslimy o soft-turbo), a rzezby mniej i rozklad masy zostalby praktycznie bez zmian. [ wiadomość edytowana przez: maciek701 dnia 2007-11-12 13:48:59 ] |
zenq Sympatyk FEFK Knight Industries Two Thousand | 2007-11-12 17:02:09
a ja tam nie wiem po co Wam te KMy... wolal bym zeby mi Nm przybylo, niz konikow, bo czy wyciagne 180 czy 200 to mi to wisi, ale czas w jakim do tych 150-160km/h przy ostrym wyprzedzaniu sie dobujam ma dla mnie wieksze znaczenie... |
ZieleTDH Sympatyk FEFK Czerwony Gromiasty SIERADZ | 2007-11-12 17:23:38
Masz racje, popelnilem blad, zaluje ze nie wsadzilem RS2000 ale nie bylo za ta kase |
gigital Otwock | 2007-11-12 21:18:36 Oczywiście że ważne są niutki i suszara bardzo podnosi tą wartość do góry
Ale jeśli chodzi o 2.5v6 to przeróbka jest taka sama pod oba silniki, a moce wyglądają tak : rs2000 150KM 190Nm mondeo 2.5 v6 170KM 220Nm mondeo st200 205KM 235Nm I to właśnie moment odróżnia od siebie 5litrowe v8 i 4cylindrowe 2.0 o tej samej mocy. Jak jeszcze jest przy niskich obrotach to już całkiem szał. Dlatego właśnie stare amerykańskie v8 w automacie palą gumę przy starcie. |
jaroz Ford Scorpio Executive Poznań | 2007-11-12 21:45:18 He,he...gdybym ja założył suszarkę do swojego, to byłby ogień
Koledzy z Wielkiej Brytanii zakładają je do Cosworth`ów i mają tam lekko ok. 350km. Nie wspomnę o niutonometrach Gotowy kit-car, bez kombinacji i dobierania części! A jak to jedzie....!!! I po co przekładać silniki...? Powiedzcie sami? I jaki sens ma np. Fiesta z V6 z przodu?Ciężki przód i tyle. Jak ktoś wspomniał - tylko na prostą. |
zenq Sympatyk FEFK Knight Industries Two Thousand | 2007-11-12 23:09:33
hehe, a ten tylko przekonuje i przekonuje do tej kosiarki patrzac jakie moce wyciagaja po samym chipie 2-litrowe rzedowe 4 cylindrowce coswortha, to az sie boje myslec co jest z 2.9 v6 z suszarka;] ale patrzac realistycznie to wychodzi fajne, duze, szybkie i wygodne auto ale tylko i wylacznie na niedzielne szalenstwa, bo wtryskiwacze to sie tam pewnie nie zamykaja zeby nadarzyc z paliwem... |
daras84 Sympatyk FEFK Sauber mk7 Gliwice | 2007-11-13 00:37:10
no to ten ktos sie myli!! autko bardzo dobrze radzi sobie rowniez na torze !! |
maciek701 Sympatyk FEFK Tychy | 2007-11-13 12:45:33
oj zakres przerobek essa w przypadku swapa RS2000 i V6 rozni sie i to znacznie...RSa swapujewsz praktycznie jak klocki lego, poza kilkoma szczegolami wszystko jest plug&play natomiast z V6 byloby troche zabawy.. musialbys zrobic nowe mocowania pod lapy i jakos podrutowac z samymi lapami pewnie. poza tym klopot ze zmieszczeniem, podejrzewam,ze bez blacharskiej 'kosmetyki' sie nie obejdzie. no i jestem prawie pewien,ze trzeba rzeźbic z rama pomocnicza,polosiami i zwrotnicami.. a jakby tego bylo malo to jeszcze jest loteria jak to bedzie jezdzilo pozniej z takim ciezkiem noskiem. bo w to, ze fiesta VR6 swietnie daje rade w zakretach nie uwierze ciezka sprawa [ wiadomość edytowana przez: maciek701 dnia 2007-11-13 12:47:32 ] |
jaroz Ford Scorpio Executive Poznań | 2007-11-13 15:01:25
Ano przekonuje, przekonuje Ale w jednym masz rację, stracha mam przed przeróbką z dodaniem suszarki, wtryski by się już w ogóle nie zamykały, hehe... Ogień, że aż strach |
jaroz Ford Scorpio Executive Poznań | 2007-11-14 17:56:54 No i cisza w temacie swapu, hehehe
Nikt się nie podejmie ;> ? |