Jaki silnik diesla do ascony ???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, posiadam opla ascone C 1.6D auto jest z 86r w bardzo dobrym stanie. świetnie się nim jeździ ,auto jest wygodne, przyjemne i ma zostać w mojej rodzinie na długo. jedynym jego problemem jest silnik,54 fabryczne koniki to trochę mało jak na dzisiejsze realia. i tu mam właśnie prośbę, pytanie: chciałbym wsadzić do opla silnik z astry I 1.7 turbo diesel. czy ktoś już spotkał się z taka przeróbka ???? czy jest sens się w to bawić, czy dużo przeróbek było by przy tym ???? nowy silnik chciał bym od razu z całym przeniesieniem napędu wsadzić.
większość z was sobie pomyśli ze pojawił się nowy i będzie forum zaśmiecał, nie chciał bym tego. przeglądnołem archiwum (pobieżnie) i nic nie znalazłem, założyłem temat za pozwoleniem moderatora chciał bym w ten sposób zacząć mój pomyśl, czyli dowiedzieć się od was czy jest taka możliwość, potem szukać silnika i na koniec montaż który bym chciał zrobić na wiosnę. Na co dzień jeżdżę 2-litrowym fiatem wiec to nie będzie mój pierwszy swap. Mam gdzie to zrobić i będę miął odpowiednia pomoc przy montażu.
bardzo proszę o potraktowanie mnie poważnie i o rade czy szukać takiego silnika czy czegoś innego, na pewno ma być diesel

a tu zdjęcie mojej ascony


Pozdrawiam wszystkich

P.S. jeśli temat jest w złym dziale, źle zatytułowany lub cos w tym stylu bardzo proszę o poprawienie tego lub powiadomienie mnie o tym a wtedy sam to zrobię
  
 
Tu konkretnie z Asconą chyba nikt takich manewrów nie robił. Ale możesz poszukać jeszcze wśród użytkowników kadetta. Na stronie KTK znalazłem info, że da się, ale sam ten silnik jest dość drogi i tródno powiedzieć czy będzie Ci się taka akcja opłacać.
Jeżdziłem Ascą z takim silnikiem jak Twoja i dawała radę, faktycznie nie jest jakaś mocna ale do normalnej jazdy się nadaje. Pod mniejsze górki nie trzeba było redukować

A jaką skrzynie masz w tym swoim sprzęciku?


[ wiadomość edytowana przez: zeebeez dnia 2006-12-27 10:49:43 ]
  
 
Cytat:
2006-12-27 10:48:12, zeebeez pisze:
Tu konkretnie z Asconą chyba nikt takich manewrów nie robił. Ale możesz poszukać jeszcze wśród użytkowników kadetta. Na stronie KTK znalazłem info, że da się, ale sam ten silnik jest dość drogi i tródno powiedzieć czy będzie Ci się taka akcja opłacać. Jeżdziłem Ascą z takim silnikiem jak Twoja i dawała radę, faktycznie nie jest jakaś mocna ale do normalnej jazdy się nadaje. Pod mniejsze górki nie trzeba było redukować A jaką skrzynie masz w tym swoim sprzęciku? [ wiadomość edytowana przez: zeebeez dnia 2006-12-27 10:49:43 ]



skrzynia jest 5-tka,jak sie jedzie samemu to oki,idzie nawet,gorzej jak juz jest rodzinka. do tego na kazde wakacja auto ciagnie przyczepe campingowa.Tym autem sie swietnie ciagnie przyczepe,tylko mocy brakuje. silnik z takiej astry znalazl bym w cenie ok 1500zł biarac pod uwage ze to auto ma byc na dluzszy czas to wedlug mnie warto tyle zainwestowac.
Mogłbys mi podac link do tej strony kadeta ????
Pozdrawiam
  
 
Link do tej strony kadetta

Tam na forum poszukaj, ktośtam chciał ten silnik do kadecika adaptować.
Pozdrawiam.

P.S.: Fajna ta Twoja Ascona
  
 
Cytat:
2006-12-27 22:39:12, zeebeez pisze:
Link do tej strony kadetta Tam na forum poszukaj, ktośtam chciał ten silnik do kadecika adaptować. Pozdrawiam. P.S.: Fajna ta Twoja Ascona



dzieki
Kilka fotek jeszcze:

  
 
jak by kogos to ciekawilo to znalazlem cos na stronie kadeta http://ktk.pl/forum/viewtopic.php?t=25824&highlight=diesel

nie bedzie to takie latwe
  
 
zawodowe felgi , szukam takich do swojej astry ale na allegro sprzedają zawsze jakieś takie poobdzierane albo bez dekielków to 14'???
  
 
ronale 14stki 6 cali szerokosc na allegro widzialem tylko 13stki cena cos pod 300zł
  
 
Panowie a moze macie jakis inny pomysl na diesla do ascony ???? cos wiekszego lub cos z turbina ???? jakie silniki diesla wystepowaly w tych starszych oplach ????
  
 
2,3 z rekorda????
  
 
ps.znalazłem o nim coś takiego http://groups.google.pl/group/pl.misc.samochody/browse_thread/thread/295a5a623817102b/6b5007c39971209d%236b5007c39971209d
inna sprawa to pytanie czy warto montować taki stary silnik czy też faktycznie, jak już się bawić w SWAP, to założyć coś co będzie w miarę nowe i bezawaryjne?
  
 
A ja rok temu zrobilem SWAP-a silnika z e starego Kaddiegi i do tej pory śmiga lepiej niż ten mój stary fabryczny.

bimber nie szukaj turbo bo napewno nie będziesz zadowolony, nie te lata na takie sztuczki, za dużo zmian trzeba by wprowadzić.
Jeżeli chcesz jeździć długo i bezawaryjnie /i bez większych nakładów finansowych/ to nie kombinuj tylko szukaj podobnego silnika.
Mnie silnik wraz z przekladką kosztował 650 PLN i trwał 3 dni.
  
 
Cytat:
2007-01-05 19:55:30, Slawekp pisze:
A ja rok temu zrobilem SWAP-a silnika z e starego Kaddiegi i do tej pory śmiga lepiej niż ten mój stary fabryczny. bimber nie szukaj turbo bo napewno nie będziesz zadowolony, nie te lata na takie sztuczki, za dużo zmian trzeba by wprowadzić. Jeżeli chcesz jeździć długo i bezawaryjnie /i bez większych nakładów finansowych/ to nie kombinuj tylko szukaj podobnego silnika. Mnie silnik wraz z przekladką kosztował 650 PLN i trwał 3 dni.



z tym ze jak pisalem wczesniej moj silnik jest oki,i jak bym widzial ze tym autem sie bede poruszal sam i bez "ciezarow" to bym nic nie kombinowal. nie potrzebuje tego auta do scigania sie bo od tego mam kanta tylko do normalnego urzytkowania a w tych warunkach zwykly 1.6d slabo sie spisuje
  
 
1. 2,3 z rekorda to nie ta klasa silników - Napęd na tył.
2. co do silnika, weź wsadź inne wtryski - większe poczujesz efekt
  
 
Cytat:
2007-01-07 18:46:31, Div pisze:
2. co do silnika, weź wsadź inne wtryski - większe poczujesz efekt

duzy efekt ????

  
 
witam ponownie, jako ze plan wsadzenie td z astry umarl z powodu zbyt duzych przerobek ( nie chce ingerowac w podluznice) mam inne pytanie, ostatnio jechalem za kadetem ktory mial znaczek 1.7D - byly tez takie silnikiw kadetach ???? jesli tak to jaka roznica miedzy 1.6 a 1.7 jest ?????

Pozdrawiam