[126]Timon - moja blondyna :) - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
" Więc te Nm to taki pic na wode tak samo jak Km mozna by na tym długo dyskutować najlepiej to by było brać pod uwage zeczywista moc silnika wyregenerowana przz tłoki a nie moc nagromadzona w zelastwie co nie ma nic wspólnego z rzeczywistą mocą silnika ."

Pic na wodę he he dobre sobie...
Pamiętaj że większa moc silnika i jego moment obrotowy to nie jest suma wszystkich przeróbek w silniku razy ilość porobionych w nim dziurek tylko jakaś wypadkowa wszystkich tych działań...
Tak czy inaczej powodzenia w odpalaniu i póżniejszym strojeniu
  
 
A jaki walek chcesz do tego wynalazku zastosowac??
  
 
żółto niebieski pewnie
  
 
Cytat:
2007-03-04 22:12:51, 3zeR_MDS pisze:
żółto niebieski pewnie


co ty gadasz za glupoty napewno 555 czerwono czarny jestem pewny
  
 
Cytat:
2007-03-05 01:28:42, Radecki-Motorsport pisze:
co ty gadasz za glupoty napewno 555 czerwono czarny jestem pewny


ale czerwono czarny jest za słaby a ja tu widze 50 km potfora
  
 
zanim zaczniecie wyśmiewać kolegę to dajcie mu słożyć ten silnik, pojechać na hamownię i pokazać wykres. bo zaraz tu się zleci milion specjalistów, którzy kiedyś słyszeli jak kolega kolegi znajomego mówił że tak się nie robi.
  
 
Cytat:
2007-03-05 08:13:36, owz pisze:
zanim zaczniecie wyśmiewać kolegę to dajcie mu słożyć ten silnik, pojechać na hamownię i pokazać wykres. bo zaraz tu się zleci milion specjalistów, którzy kiedyś słyszeli jak kolega kolegi znajomego mówił że tak się nie robi.


no toz przeciez na to czekamy. spokojnie, po co ten stres?
  
 
nie ma stresu tylko te teksty o wałku mogą zaraz sprowokować jakichś bliżej nie określonych osobników do wymądrzania się
  
 
z tym ze lekkie kolo jest slabe z dolu to nie do konca, max moment ma po prostu przy wyzszych obrotach wiec jak chcesz kapciami zamielic to po prostu strzal ze sprzegla powyzej 5tys obr i wychodzi na to samo tez z nawrotow wszystkich wychodzi i stawia sie dobrze gazem tyle ze przy wyzszych obrotach, a ciąg jest nieporownywalny. a co do wyfrezowanego koła to tez nie wiem czemu niektorzy sraczki dostali, kumpel juz dluuugo na takim jezdzi, wage to ma okolo 2,5kilo i zapier... az miło

[ wiadomość edytowana przez: Krzyh00 dnia 2007-03-05 15:41:13 ]
  
 
Cytat:
2007-03-05 15:38:50, Krzyh00 pisze:
z tym ze lekkie kolo jest slabe z dolu to nie do konca, max moment ma po prostu przy wyzszych obrotach wiec jak chcesz kapciami zamielic to po prostu strzal ze sprzegla powyzej 5tys obr i wychodzi na to samo tez z nawrotow wszystkich wychodzi i stawia sie dobrze gazem tyle ze przy wyzszych obrotach, a ciąg jest nieporownywalny. a co do wyfrezowanego koła to tez nie wiem czemu niektorzy sraczki dostali, kumpel juz dluuugo na takim jezdzi, wage to ma okolo 2,5kilo i zapier... az miło [ wiadomość edytowana przez: Krzyh00 dnia 2007-03-05 15:41:13 ]




przynajmniej jeden który wie o czym mówie i ma informacje potewierdzone doswiadczeniami a nie teoriami z 3 źródeł
  
 
Cytat:
2007-03-05 20:55:31, TimonWRC pisze:
przynajmniej jeden który wie o czym mówie i ma informacje potewierdzone doswiadczeniami a nie teoriami z 3 źródeł


chlopaki na jakich wagach wy wazycie te kola zamachowe?? bo moje wazy 1,7 i mam tak samo wyfrezowane jak timon
  
 
tak tak timon krzyhOO wie co mówi,zrób se strzał ze sprzęgła przy 5000 obr/min parę razy w maluchu....
  
 
bo trzeba mieć też odpowiednie sprzegło i mało luzów w przeniesieniu napędu, choć nie powiem ze takie obroty i strzeały ze sprzęgła zabijają wszystko co w maluchu jest, ja mam sprzegło ze sprezynkami od cc900bodajże i daje rade, mówie tu o tarczy, lepiej żeyb sie sprzegło ślizgło niz coś urwało hehe
  
 
a czy ja to polecam? ja mowie ze to wykonalne. poza tym jak masz sprzeglo z amortyzatorami drgan skretnych, proste wahacze i polosie ze zdrowym wieloklinem robisz co chcesz, zabierakow i przegubow u siebie nie zmienialem a bob lekko nie mial.

a co do tego twojego kola co 1,7 wazy to tu masz kolo ktore wazy okolo 2,5 kilo dokladnie nie pamietam. jezeli udaloby ci sie z niego zebrac jeszcze prawie kilogram to gratulacje

  
 
Cytat:
2007-03-05 08:13:36, owz pisze:
zanim zaczniecie wyśmiewać kolegę to dajcie mu słożyć ten silnik, pojechać na hamownię i pokazać wykres. bo zaraz tu się zleci milion specjalistów, którzy kiedyś słyszeli jak kolega kolegi znajomego mówił że tak się nie robi.



masz u mnie piwko
  
 
ja mam dokładnie tak samo zrobione co te na fotce od krzycha tyle ze nie mam wybranego materiału na tych 3 ramieniach co u krzycha jest wybrane i mam zostawiony za wińcem 2-2,5 mm pierścień który z materiałem pod wieńcem tworzy cos w rodzju kontownika (większa wytrzymałosć ) więc sie zgadza wagowo to na fotce od krzychoo 2,5 kg a moje 2,8 kg czyli jesli ty masz 1,7 kg to albo masz zbierany jeszcze materiał w miejscu sprzęgła po jego odwrotnej stronie ( od strony silnika ) albo twoja waga żle pokazuje albo masz durala a o tym nawet nie wiesz



[ wiadomość edytowana przez: TimonWRC dnia 2007-03-06 18:32:18 ]
  
 
Miales pokazac zdjecia korbowodow i gniazd w glowicy i gdzie je masz??
  
 
motorek zlozony ? jezdzi? skonczyl juz zywot ???
 
 
Nie motorek jeszcze nei skończony czekam asz włek do mnie przyjdzie a powinien lada dzień być , pozatym mam go na nowo rołozonego dopracowywuje szczegóły i pozaostało małe drobnostki porobic typu podłcznie chłodnicy robieni czujnika oleju , podstawki pod kolektor dalszej cześci dolotu przed gaznikiem i połoącznie rórek z gażnika z pompka paliwa itp tzw szczegóły ale znajać zycie będe go robił jesscze pewnie z miesiac conajmniej bo nie mam kiedy go robic praca i szkoła zostaje tylko sobota popołudniu ale jakos sie z tym uporam O teras mógłbym wam pokazać fotki tych cześci jak go mam rozebranego tylko aparat musze skołować

[ wiadomość edytowana przez: TimonWRC dnia 2007-03-27 20:29:13 ]