Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
pablonet ford escort MK7 Ghia staszow-krakow | 2007-09-04 17:19:35 jasne , ale u mnie problemem nie jest niedrozny uklad.
ja mam kangura, a przy zatkanym przewodzie z podcisnieniem wszytko jest ok. Prawdopodobnie zaworek jest zepsuty i pozwala zasysac powietrze caly czas. Tak wiec przewod podcisnienia zatkalem. zas zaworek zostawilem w puszce i dolozylem kawalek rurki poszczonej w dół zeby silnika nie chlapalo. Ponawiam pytanie , CZY moge tak jezdzic? |
pablonet ford escort MK7 Ghia staszow-krakow | 2007-09-04 19:06:01 szukam po necie i wyglada to chyba tak ze podanie powietrza ze skrzyni korbowej spowrotem na dolot to raczej wymysl ekologów.
po jego odlaczeniu powietrze w dolocie zimniejsze i czystrze czyli same plusy, ale zastanawiam sie czy w tej mgielce olejowej ze skrzyni jest jeszce zawarte jakies paliwo, znaczy czy ta mieszanka ma jeszcze jakąs wartosc kaloryczna, bo jesli tak to po odloczeniu mozliwe jest minimalne zwiekszenie zluzycia paliwa. odloczylem to , ale nie wiem czy to bezpieczn? czy zdrowo by w skrzyni korbowej panowalo cisnienie rowne zewnetrznemu? |
Twiks Ford Focus Łódź | 2007-10-02 21:53:22 Mam pytanko czy w 1.4i jest też ten zaworek ?Jeśli tak to w którym miejscu? |
Robberto ESCORT VII 1,4 '95 Nowa Ruda | 2007-10-02 23:09:56 jest na wysokosci rozrzadu czyli polewej stronie taka okragla czarna puszka z przewodami |
_KanaR_ Escort mkVII kombi - ... Ostrołęka | 2007-11-08 14:42:03 a jeśli kangur jest tylko na zimnym silniku to to samo robić?? Zaczyna się to dziać po około 2 min od włączenia silnika zimnego... Zawsze też auto zgaśnie ze 2 razy albo przynajmniej ma chęci na taki wybryk... po przejechaniu paru krzyżówek i rozgrzaniu islniczka jest już okiej... |
L_BUBU FORD ESCORT KOMBI Lublin | 2007-11-08 21:49:44 a moze mu się sanie za wcześnie zamyka |
Lachu8v Ford ESCORT XR3i Kraków | 2007-11-09 12:26:52 dziure w dolocie trzeba zatkac bo bedzie lewe powietrze |
karbar Sympatyk FEFK Escort Cabrio Wrocław | 2007-12-09 00:32:31 Nareszcie temperatura spadła i dojrzałem do tego, by zrobić u siebie w essie test pisaka. Zlokalizowałem u siebie tę gumową rurkę ze zdjęć w topicu (u mnie jest trudniej dostępna, bo przewód od filtra powietrza idzie środkiem bloku silnika (czemu to tak? jakas roznica?). W mechanice to ja jeszcze zielony jestem i mam dwie lewe ręce - czym mam zatkać i co mam zatkać - po odłączeniu rurki z zaworkiem mam zatkać rurkę, która wychodzi z bloku silnika? A czym zatkać? Pisak? Tak troche sie obawiam, czy podciśnienie na przykład go nie rozczłonkuje i nie zassie się coś do środka - boję się, że coś popsuje - przekonajcie mnie, ze to nie jest nic niebezpiecznego
Z gory dzieki. pozdrawiam karbar PS. O jakiej puszcze jest mowa w tym topicu? Gdzie sie ona znajduje? [ wiadomość edytowana przez: karbar dnia 2007-12-09 00:46:16 ] |