Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Max_psg K-shel suchy i mokry ... Mysłowice | 2007-01-04 13:07:53 Marka FIAT
Model 126 600 Rok produkcji 1978r Pojemność 594/obecnie 652 Moc ~30KM Zaczęło się od zakupu starego malucha z 1978 (bo przysługiwała zniżka "Weterean Szos" na OC). Właściciel twierdził, że to "rajdówka" był obniżony (przód hardcore'owo resor na 9cm i scięte podkładki, tylne amortyzatory; tył sprężyny skrócone ok 1,25 zwoja, amortyzatory skrócone z gęstym olejem). To niestety była jedya przeróbka zrobiona na poziomie, reszta (zwłaszcza instalacja elektryczna) to tak obrzydliwe i zagmatwane DRUCIARSTWO, że z niektórymi "ulepszeniami" borykam się do dzisiaj mimo iż za każdym razem zdaje mi się, że zajrzałem już wszędzie Zabrałem sie do pracy, doplanowałem głowice, wyczyściłem gaźnik ... właściwie to wyczyściłem wszystko co sie dało, wrzuciłem chromy i jeszcze kilka cudów, zrobiłem przegląd (wspominałem że go oczywiście nie było ? ) Pierwsza odsłona i pierwszy start 8SRS: Niestety początki zawsze trudne: - start pierwszego przejazdu - zmielona "jedynka" - dojazdówka do drugiego - zablokowane wszystkie 4 koła (foch pompy hamulcowej) - po rozprawieniu się z pompą przez ok 0,5h nie chciał zapalić (po roku doszedłem, że bruździ rozdzielacz zapłonu jak sie nagrzeje) - no i oczywiście La Grande Final: To był preteks do kupna spawarki Potem jakoś na szybko machnąłem czarnym matem jakąś starą klapę i tak już zostało. Oczywiście "przyszedł kit, było git" Przyszła pora na hamulce. Wrzuciłem wszystko nówka (daje radę do teraz) oczywiście z przejściem na "nowe" bębny bo stary typ hamulców w działaniu przypominał raczej "delikatne spowalniacze" Zaczęła się również epoka mojej fascynacji stylem OBR Niedługo po tym silnik delikatnie mówiąc się skończył. Budowę nowego pokazałem już TUTAJ Siedzi w nim: Głowica: -3mm na miedzi, obrobione kanały Zamach: 3,1Kg Wałek: Kałuża 555 Rozrząd: CC 700 Gaźnik: skorygowana gardziel, zaostrzony dyfuzor, emulsja F-8 powietrze 190 gł. paliwowa 125 Dolot: wiadomo - puszka bez dna Wydech: Made in Garage jak widać Olej: Castrol RS Przód poszedł do góry (resor na 13cm) bo troche mi to nurkowanie zaczęło przeszkadzać i nie mieściły się niektóre z kompletów kół. Potem "wpadły" jeszcze klapy od HNT i auto wygląda tak: Narazie "w wyniku pewnych nieplanowanych działań" padło padło i czeka aż będe miał czas i pieniądze na reanimację Pozdro |
CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2007-01-04 13:30:34 nawet fajny maluszek jedynie nie pasuje mi maska chrom z pasami OBR. |
stachu_poznan Prawie jak diesel... ... poznan | 2007-01-04 13:48:30 piekny byl na cytrynach i tej glebie.... |
blade87 F&F Wolny Słuchacz :) Alfa romeo 155/ E 21 ... GDAŃSK | 2007-01-04 17:52:40 moim zdaniem jeden z ładniejszych 126p jakie widizalem |
CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2007-01-05 01:38:46
jestem abstynentem |
dejta F&F Sympatyk Galant GTZ Rzeszów | 2007-01-05 03:21:20
ja tez |
dave-rallymaniak F&F Sympatyk Bielsko-Biała | 2007-01-05 09:08:47 no bardzo fajny maluszek, mój będzie też z OBR-owych barwach
hehe znam poprzedniego właściciela |