Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Mateusznia takietam... wieś gdzieś (pod Wawą) | 2003-05-28 11:14:44
Jak nie znajdę nic innego (a pewno nie) -> biorę toto Andreju! Wolałbym tą od Suzuki, ale muszę być pewien, że mi wejdzie pod maskę (może by to jakoś przymierzyć?). |
Mateusznia takietam... wieś gdzieś (pod Wawą) | 2003-06-02 12:04:52
W Tarmocie w Poznaniu mają nowe felgi do Honkera, ale zachodniej produkcji, z importu i po... 230,- PLN netto. Ciekawe kto im toto kupi... |
AndrejS Niva Sosnowiec | 2003-06-03 13:34:02 Mangelsów nie kupuj bo szkoda pieniedzy, felgi ładnie wyglądają a się wyginają. Sam widziałem, że nawet u wulkanizatora lekko dociśnięta łyżka i Mangels sie wgniótł na rancie. Lepiej kup komplet używanych od Suzuki, ceny od 60 do 100 zł za felgę. A oponki bieżnik AT 195R15 bez tarcia, 205/75R15 BFGoodRach Long Triale już dobijały w terenie. 205/70R15 z agresywnym bieżnikiem tez obcierają. Chyba że założysz szosówki, ale nie o to chyba Ci chodzi? Albo na piach i małe błotko z zimowym bieżnikiem. |
Mateusznia takietam... wieś gdzieś (pod Wawą) | 2003-06-03 17:38:42
Brzdęknij sobie do nich i spytaj o szczegóły (nie planuję niestety wizyty u nich w najbliższym czasie): 0-61/ 814-14-46 |
boreg Klubowicz NOK VW T-23 warszawa | 2003-06-05 15:49:57 Dodzwonilem sie wreszcie do Warki, tam tez maja 15", ale po 260 zl brutto .
I trzeba jednak szukac uzywanych . |
boreg Klubowicz NOK VW T-23 warszawa | 2003-07-02 14:56:49 Ale co by podenerwowac -> opony 4x4 . Tu polecaja zestaw opona/felga nawet z 225/70 na 15" z ET45
Ale proponuje zerknac na firme Colway - dobra cena za fajne oponki AT/MT. Czy ktos na tym jezdzi? [ wiadomość edytowana przez: boreg dnia 2003-07-03 13:31:03 ] |
AndrejS Niva Sosnowiec | 2003-07-03 12:43:42 Muszę się wtrącić w temacie ciśnienia. Orginalnie na kartoflakach zalecali 1,7 przód i 1,6 tył. Ja w terenie na 15" 205/70 na nalewkach z PolGumu jeżdżę na takim właśnie ciśnieniu, po asfalcie 1,8 i 1,7. Już 1,9 czy 2,0 powoduje podskakiwanie auta. Gdy miałem BFGoodReach,e 205/75 dobre było 2,0ata. Wszystko zależy od twardości i wysokości opony. No i problem z bezdętkowymi w terenie. Niektóży dają nawet po 2,5 ata kosztem komfortu na wybojach, ale w ekstremalnych sytuacjach np: głębokie koleiny z blotem i żwirem, ostre manewry na hałdach itp. mamy większą pewność, że nie zerwie nam opony, lub wciskający się żwir nie rozszczelni jej.
null |