TOLEDO 2,3 V 5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Każdy mechanik wykorzystuje mój samochód do doświadczeń
JESTEM wściekła .ciągle nikt nic nie wie a ja bulę coraz to większe pieniądze .już piszę .
samochód zwykle szybki traci swą moc, żre paliwo nierówno pracował wynik wizyty u majstra
wymiana 5 świec =220zł ale przykro mi samochód dalej nie jest sprawny poszedł moduł droga pani proszę za moduł 520 zł ale poszła też sonda lambda bo auto dalej nie ma mocy=kolejne 330zł .dwonię dzisiaj i okazuje się że poszedł przepływomierz i od tego popsuło się wszystko kolejne 600zł.pomocyyyyyy. po lekturze na forum nieśmiało sądzę że zostałam oszukana .jakie są wasze opinie
jeszcze nie odebrałam tego samochodu bo nie wierzę że to wszystko poszło .wydaje mi się że to wina przepływomierza a to inne to po drodze metody prób i błędów i eliminacji po kolei części króre mogły ale nie musiały się popsuć. pozdrawiam Gosia
  
 
To chyba raczej post do działu 'Pogaduszki o wszystkim'. A wracając do tematu, to trzeba było pojechać z autem na komputer i sprawdzić czy VAG nie wykrywa jakichś błędów. Takie wizyty u znachorów zamiast u mechaników zwykle dużo kosztują
  
 
dzięki za odpowiedż
mieszkam w małym mieście i mechaników u nas mało .ten właśnie mechanik ma komputer i to na podstawie jego wyników taki przebieg naprawy .pytam się czy możliwy jest taki przebieg ustrek ???/
  
 
vag nie zawsze wurzuca co konkretnie się wysypało
błąd zapisany w kompie informuje o nieprawidłowościach w fabrycznych nastawach
i np:
brudna przepustnica jest odczytywana jako nieprawidłowe ciśnienie w kolektorze ssącym i wymiana czujnika owego ciśnienia nie rozwiązuje sprawy
vag dobrze okresli awarie konkretnej części jeżeli ją kontroluje
np. czujnik stopu ale nie we wszystkich modelach z grupy vw
i często mechanicy kturzy trafiają poraz pierwszy daną usterkę wymieniają częsci na zasadzie co wywali vag
miałem taki przypadek z czujnikiem obrotów silnika
wymienili połowe elektoniki począwszy od licznika poprzz jakieś przekazniki pompy paliwa
  
 
dzięki masz 12
czyli co mam to tak zostawić
wymienili części za 1000 zł żeby dojść że to przepustnica ?
toledo 2.3 v 5 ma specyficzne części 2 razy droższe od innych modeli .i każdy mechanik eksperymentuje i zgaduje co jest ,
mimo podłączenia do komputera
pozdro
  
 
ciężko coś doradzić
czy robić awanturę czy nie
na przyszłośc konsultuj awarie z paroma mechanikami wizyta w ASO też do niczego nie zobowiązuje tylko koszt podłączenia do VAG-a ale uczciwy serwis zrobi ci kosztorys i musi się tego trzymać
a najlepiej mieć jednego uczciwego i dobrego, trzeba miec trochę
szczęscia do tego

uważam że powinnaś zaproponować żeby części które sa dobre niech włożą do twojego auta a zapłacisz za te które sie zepsuły bo dlaczego masz zapłacić za coś co było sprzwne w twoim aucie ,ale pewnie się nie zgodzą to zabierz to co jest dobre moze się przyda albo sprzeda


  
 
witam ponownie
nic się nie zmieniło ,samochód stoi na kołkach
jeżdzić nim nie można ,raz szarpie , ucieka mu gaz ,tak jakby nie
było gazu , samochód czasani zgaśnie albo i nie , a za chwilę dostaje pedę i śniga całą swoją mocą silnika 2.3 i 170 kM,
JEDYNY elektryk w okolicy odmówił przyjęcia samochodu ,bo nie zna silnika a mechanicy powymieniali wszystko plus jeszcze kable od świec i nic nie znależli .a do serwisu muszę jechać 100 km /ciekawo jak / a po dtugie mnie już nie stać na eksperymenty
mechaników wymienione - modół, świece ,przepływomierz,sonda lambda,kable do świec ,
MOŻE KTOŚ SPOTKAŁ SIĘ Z TAKĄ" UCIECZKĄ "GAZU
NIE STAĆ MNIE JUŻ NA EKSPERYMENTY .
  
 
Miałem podobne objawy do tego doszly strzaly we wtrysk, rozni mechanicy chcieli zrobic remont silnika,wymienic rozrzad itp. A wystarczyło wymienic swiece, kable i uszczelke pod filtrem powietrza.
  
 
kolego podepni go do kompa sprawdz błedy pozniej w czase jazdy podepnij go i zobaczysz ciezko powiedzieec moze wina sterownika silnika chybaa bedziesz skazany na ASO aaa jak CI tego nie naprawia to przeciez za co masz im placic? zlecasz im naprawe jak zrobiaa to płacisz jak nie to o co chodzi
  
 
witam
myślę sobie czy po wymianie tylu części
nie należy zrestartować komputera ??
może powinnam to zrobić .
  
 
nie ma czego takieiego jak reset co najwyzej poousuwac błeedy i sprawwdzicz czy silnik nie pracuje w trybie awaryjnym i sprawdzic dlaczego tak jest nic
niie zrobisz bez koomputera i programu diagnostyczneego
aa jak meechanicy sie brali za naaprwee bez podpinania do kompa to sory zmien mechaników i chwała dla Ciebie ze nie chca go naprawiac bo tak to mozna cały samochod wymienic na nowy a to niee samochod taki ze mozna bez podpinaania do VAGA