Spalona ścieżka w zegarach PN GLI

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
WITAM!!!

MAM POLDKA GLI ROK 95
PRZY WYMIANIE ZARÓWKI W ZEGARACH ZROBIŁEM SPINAKA I SPALIŁEM SCIEŻKE KUPIŁEM NOWE ZEGARY I OKAZAŁO SIE ZE SA INNE W MOIM Z TYŁU DO OBROTOMIERZA BYŁA ZAKŁADANA PŁYTKA Z DWOMA OPORNIKAMI I TRANZYSTOREM MAM LUCAS ABIMEX A TEN CO KUPIŁEM NIE MA PŁYTKI I JEST TYLKO ABIMEX
I TERAZ NIE WIEM CO Z TYM ZROBIĆ PO CO WOGÓLE JEST TA PŁYTKA???? Z GÓRY DZIEKI ZA POMOC
pOZDRAWIM!!!

TOMEKxxxFSO

[ wiadomość edytowana przez: PAGAN dnia 2006-11-12 12:23:11 ]
  
 
Zegary oddac, a upalona sciezke zastapic przewodem.
  
 
Płytka jest do kontrolki okładzin klocków. Zamienia sygnał - jeśli obwód jest zamknięty - kontrolka nie świeci. Jak klocek sie zetrze - kontrolka sie zapala. jeżeli nie masz kontroliklocków to olej sprawę. Oczywiście mozesz wlutować płytkę do nowej szafy. Jak jąrozkręcisz mozesz też zamienić przesłonę z ideogramami - tak żeby nei mieć kontrolki ssania a kontr. klocków.

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Ok wielkie dzieki!!! OLO
Kolejne pytanie po co w na każdej z oprawek jest numer według mnie napewno po to zeby każdy otwór miał inna oprawke ale jak to było powkładane bo wszystkie wywaliłem no i dlaczego jedna sztuka jest niebieska bo białe to pewnie puste miejsca.

PZDR
  
 
Ja tam oprawki wkładałem jak leci. Nie patrząc na żadne numery.
  
 
niebieska moze dlatego, ze tam siedzi mocniejsza zarowka? (z tego co pamietam u mnie w kontrolce aku siedzi 3W zaroweczka i oprawka jest wlasnie niebieska). a moze nie. HGW.
  
 
U mnie wszystkie były po 1,2W.
  
 
no a u mnie wlasnie byla/jest z tego co pamietam mocniejsza. jak jutro bedzie wzglednie cieplo to jeszcze bede musial sie upewnic czy tak rzeczywiscie jest, ale chyba tak.
  
 
od aku powinna być mocniejsza

coś w mądrej książce pisało, ale nie skumałem.
  
 
Cytat:
2007-01-15 19:45:14, leon pisze:
od aku powinna być mocniejsza coś w mądrej książce pisało, ale nie skumałem.


Owszem ale w 126p

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Cytat:
2007-01-15 19:34:56, -Marcin- pisze:
niebieska moze dlatego, ze tam siedzi mocniejsza zarowka? (z tego co pamietam u mnie w kontrolce aku siedzi 3W zaroweczka i oprawka jest wlasnie niebieska). a moze nie. HGW.



Możesz mieć rację. Gdzieś już na tym forum o tym czytałem. W każdym bądź razie wsadzenie tam żarówki 1,2 W jest złym rozwiązaniem, bo nie następuje wzbudzenie alternatora po rozruchu i trzeba przegazowywać.
Gdzie kupić takie 3W żarówki? Nikt tego nie miał jak szukałem. Jedyne to z Daewoo ale te nie pasują.
  
 
Cytat:
2007-01-16 07:19:16, MichalSW pisze:
W każdym bądź razie wsadzenie tam żarówki 1,2 W jest złym rozwiązaniem, bo nie następuje wzbudzenie alternatora po rozruchu i trzeba przegazowywać.



o i to może być przyczyną i u mnie, że trzeba przygazować po uruchomieniu
  
 
Cytat:
2007-01-16 07:19:16, MichalSW pisze:
(...) Gdzie kupić takie 3W żarówki? Nikt tego nie miał jak szukałem. Jedyne to z Daewoo ale te nie pasują.



moze te by byly dobre? (allegro)
LINK
aczkolwiek drogo by to wyszlo razem z kosztami przesylki
poza tym nie rozumiem "kup teraz" to 2zl, a nizej napisane ze zaroweczka kosztuje 1,1zl
tylko trudno poznac czy to male (takie jak w zegarach) czy wieksze




[ wiadomość edytowana przez: -Marcin- dnia 2007-01-16 15:49:52 ]