Problem z gazem

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam Toyotke Corolke niedawno zalorzylem gaz i mam problem jak skrecam w prawo przy nie wcisnietym gazie spadaja obroty i gasnie powiedzcie jaka moze byc przyczyna na benzynie jest ok null
  
 
wrzuć ten temat w wyszukiwarkę na LPG Forum, sporo tam pisali o takich objawach...
  
 
źle ustawiony gaz pewnie ale w takim przypadku nie zawsze ustawienie gazu pomaga. Sam u siebie mam taki troche śmieszny problem ze jak jade z zapalonymi/otwartymi światłami i przy dojeżdżaniu do skrzyżowania wyrzuce na luz to spadają obroty a jak szybko jade to nawet może zgasnąć. Pojedź do gazowników jak im sie uda ustawić to gicior a jak nie to przysłoń jakos delikatnie dolot - powinno pomóc
innym rozwiązaniem jest założenie blosa ::




...

[ wiadomość edytowana przez: _wydra dnia 2007-04-07 01:09:00 ]
  
 
Trzeba wyregulować czułość parownika (nie mylić z dawką biegu ałowego). Membrana na zakręcie pod wpływem siły odśrodkowej przytyka gaz stąd spadek obrotów.
Jak niedawno założyłeś to jedź niech to ustawią albo wymienią parownk na inny.
Pozdro.
  
 
Cytat:
2007-04-07 02:18:35, Perzan pisze:
Trzeba wyregulować czułość parownika (nie mylić z dawką biegu ałowego). Membrana na zakręcie pod wpływem siły odśrodkowej przytyka gaz stąd spadek obrotów. Jak niedawno założyłeś to jedź niech to ustawią albo wymienią parownk na inny. Pozdro.




Perzan jak to zrobić ??
  
 
To zależy czy parownik ma regulację napięcia membramy czy nie.
Mój pierwszy nie miał, objaw miałem taki sam, tylko że mnie gasnął silnik.
Po 3-ch dniach od założenia LPG wymienili mi na taki z regulacją.
Pozdro.
  
 
Tzn. kazdy parownik ma sprezyne ktora oddziaływuje na membrane.Teraz bedzie tylko problem z ustawieniem takiego napiecia sprezyny przy ktorym gaz nadal bedzie podawany w odpowiedniej ilosci.Jezeli zwiekszymy napiecie wstepne to bedziemy zmuszeni do podniesienia podcisnienia ssacego gaz,czyli zmniejszymy srednice mixera.Wszystko zalezy jaki model,jakiej firmy mamy załozony i do jakiego mixera,i jakiego silnika.Kazda konfiguracja bedzie działac inaczej i na to nie ma siły.Trzeba sprawdzic czy podczas skretu gaz jest przymykany czy tez zalewa nam silnik.Jezeli nie mamy dodatkowego podawania gazu na bieg jałowy a parownik nie daje gazu przy skręcie to mozna zrobic zderzak na ktorym oprze sie membrana.Jednym słowem sprawa prosta a roboty moze być cała kupa.
  
 
czyli im mocniejsza sprężyna tym mniejsza czułość ??
  
 
Cytat:
2007-04-06 22:17:18, jankes42 pisze:
mam Toyotke Corolke niedawno zalorzylem gaz i mam problem jak skrecam w prawo przy nie wcisnietym gazie spadaja obroty i gasnie powiedzcie jaka moze byc przyczyna na benzynie jest ok null


Zobacz czy parownik nie dotyka wiazki silnikowej i nie przetarl jej od spodu

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Cytat:
2007-04-07 22:24:02, Bigelektron pisze:
Zobacz czy parownik nie dotyka wiazki silnikowej i nie przetarl jej od spodu



To jest raczej podrecznikowy objaw oddziaływania sił odśrodkowych na membrane parownika i odciecie dopływu gazu.Wzbogacenie mieszanki jest trudniejsze ze wzgledu na pokonanie siły napiecia sprezyny zaś w drugą strone membrana ma łatwiej i jesli nie ma tam zderzaka to zamknie całkowicie dopływ.