Uniden 520+President missouri??? Pomóżcie nowemu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich,
Jestem nowy i zielony w świecie CB i dlatego proszę Was o pomoc.
Zamierzam kupić Uniden 520(dzięki za wszystkie posty o tym sprzęcie na czytaniu których spędziłem pół nocy ) i dobrą antenę na magnes ale żeby nie była za długa, około 100 cm.
Gość w sklepie poleca mi missouri? A co Wy o tym sądzicie???
Na forum polecacie anteny ml 145, ale one są długie. A ja chciałbym taką którą bez zginania szybko wrzucę do bagażnika.
I... mam problem który liczę że pomożecie mi rozwiazać.
Dodam że ze sprzętu będę korzystał głównie poza miastem.
Z góry dzięki za pomoc.
I doradźcie dobrze nowemu i zielonemu tak abyśmy juz w najbliższych dniach mogli dobrze sie słyszeć.
pozdro...
  
 
Rozumiem, że problem dotyczy już tylko anteny, wyboru radia jesteś pewny... i słusznie
Missouri to niezbyt popularna antena, przede wszystkim droga.
Czy rzeczywiście chcesz wydać taką kwotę na antenę?
Jeśli tak, to ja gdybym dysponował sumą około 230-240 zł na antenę a zależałoby mi na długości nie przekraczającej 100 cm zdecydowałbym się raczej na Ohio niż na Missouri... Ale uważam też że za sporo mniejszą kwotę można kupić coś rozsądniejszego, a mianowicie Wilsona Little Wil, ma on 100 cm, a więc jest dłuższy niż Missouri czy Ohio, jest dobrej jakości, ma bardzo dobrą opinię, a przede wszystkim można go kupić już o około 100 (!) zł taniej...
Myślę, że stojąc przed takim dylematem ja osobiście postawiłbym właśnie na Wilsona
Pozdrawiam!
  
 
MacTB,

dzięki za odpowiedź.
Jeśli chodzi o radio to raczej jestem pewien.Piszę raczej z powodu braku homologacji Unidena i ewentualnej konieczności tłumaczenia się przed miśkami???
A jeśli chodzi o antenę to chcę wydać jak najmniej ale nie chcę kupić kawałek druta tylko dobrą antenę.
Czy naprawdę Wilson Little jest tak samo dobry jak anteny Presidenta??? I czemu polecasz bardzij Ohio niż Missouri???
Pozdro i... czekam na kolejną poradę