Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2015-08-18 06:47:38 Mam wersję z fiata 124 Spider - dysze są od góry i ssanie jest w dobrą stronę. Do tego mam dysze do podciśnień z każdej rury.
Synchro statyczne ma ogromne znaczenie dla regulacji gaźnika - tego się nauczyłem. Jak przy odpalaniu każda gardziel ma inne uchylenie to robi się taka kakofonia, że aż strach i trudniej toto opanować później. Tak jak każda ma taki sam wychył to jest łatwiej. Przynajmniej wiadomo w którą mańkę jechać. Zwężki są chyba 32. SOLEX - porażka nie porażka - Mar ma i jest zadowolony - przynajmniej mają ośki na łożyskach. Z dostępem do części nie ma problemu - dzwonię do dilera i są albo na miejscu albo za tydzień w Polsce.
No właśnie tu jest taki problem, że oryginalnego airboxa się nie da zastosować z aucie - totalny brak miejsca - synchro robiliśmy na otwartych trąbach. |
gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2015-08-18 08:02:34
Jest więcej i taniej i nie odkształcają się po wielu latach. A co weber, albo dellorto, to pęknięta gardziel, albo mikropęknięcia w komorze pływakowej. Ja tam wolę solexy. Poza tym Furiosus dobrze pisze. |
Slawo Polonez 2000 Gdańsk | 2015-08-18 15:02:22 Ja czytałem gdzieś kiedyś opinie, ze to właśnie solexy były najlepiej wykonane i najlżejsze spośród tego typu gaźników. |
Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2015-08-25 14:54:05 Ktoś ma fotkę z takim zestawem w spiderze. Chodzi mi o sterowanie przepustnicą - cięgno idzie na dół więc trzeba coś wyrzezać na wzór.
|
Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2015-09-04 08:22:26 Jednak musiałem się poddać i rozdzielić gaźniki od kolektora. Po dwóch dniach prób montażu okazało się, że nie da rady wsadzić całego zestawu. Zdjąłem gaźniki z szyną i tłumikami drgań. Teraz za karę muszę dorobić uszczelki pomiędzy kolektor a tłumiki, ale warto było... fotki porobię wieczorem i powstawiam jak toto wygląda. |
Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2015-10-23 09:56:49 Ostatnio zanabyłem takie oto krzesełka.
Śmierdziały jakby tam się przez 30 lat stado kotów gziło. Musiałem łosia po ich przewiezieniu wietrzyć. Dziś pojechały do tapicera. Będą czarne - skaj + materiał w środku. Może Ktoś potrzebuje ładne wnętrze do MR z poczatków produkcji niby lepsza skajka niepękajka? Fotele przednie z owalnymi zagłówkami (regulowanymi). |
Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2015-10-23 10:40:43 Mówią na mieście, że to jakaś rzemieślnicza prywaciarska fantazja z lat 70-tych. Fotele są faktycznie zajedwabiste, wygodne i do fiaciszcza bez klatki pasują zdecydowanie lepiej jak jakiekolwiek współczesne kubły.
Do tego są z laminatu i ważą NIC. Długo ich szukałem i w końcu znalazłem do tego cena była bardzo sympatyczna. [ wiadomość edytowana przez: Furiosus dnia 2021-01-22 08:14:35 ] |
Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2015-10-23 11:09:55 Szyny nam od malucha. Ale kolega Boldor w swoim brązowym fiacie miał je przykręcone w seryjne szyny ze 125p - podobno jak zdjąć fotel z szyn to pasują idealnie i siedzi się dość nisko. Moje będą wkomponowane w szyny z poldka plusa - te z plasticzkiem na boku. |
bing17 FSO 125p Łódź | 2015-10-23 18:20:18 Fajnie by było jakby pasowały w seryjne szyny, muszę sprawdzić swoje. |
Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2015-11-26 07:01:29 Hop do góry - nowości:
1. W środku są kubełki - oj trzeba było się trochę naspawać. Są na podstawach z poloneza - trochę przerobionych - tyci tyci - 4 dni pracy. 2. Na blacie w warsztacie stoi taki cosiek: Miałem już jeden podobny zrobiony z IS-a. Niestety po dokładniejszych pomiarach okazał się być za cienki. Powędrował do Łukasza a ja w zamian dostałem takie oto kiełbaski z Hondy S2000. Tutaj są już po pasowaniu i obsmarkane - teraz czas na spawacza z prawdziwego zdarzenia. Komentarz do tej roboty jest taki, że jednak IS jest bardziej P&P niż Honda. W zasadzie cały kolektor trzeba było rozłożyć na elementy pierwsze i spasować z sobą od nowa. |
boldor 125p konstancin | 2015-11-27 23:15:22 WOW masz czerwony, najszybszy blok
zapomniałem Ci powiedzieć o poprzeczkach o umiejętnościach tapicera się nie wypowiem |
Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2015-11-28 11:26:26 Blok wypożyczony do pomiarów - mój jest szary.
Tapicer faktycznie debeściakiem nie był - ale za karę dostał mniej kasy niż sobie życzył więc mój poziom estetyki jeszcze nie zdycha. Poprawi się z czasem jak się nimi nacieszę. |
Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2015-12-10 19:50:54 Tak więc dotarłem do miejsca gdzie zabawa na stole się zakończyła i trzeba toto umieścić pod maską do finalnych pomiarów. Nie jestem puki co w stanie stwierdzić czy górna rurka przejdzie między tunelem a skrzynią czy nie - dlatego zejście nie jest jeszcze dospawane tylko umocowane "na taśmę". Dolna przejdzie napewno co do górnej to chyba też ale nie jestem na 100% pewien. Idea tworzenia była taka, żeby rureczki poleciały nad drążkiem kierowniczym coby nie motać się za bardzo z montażem. Jeszcze nie klnę idei Tomasza Vel Walezego Cecota... ale jeszcze nie skończyłem [ wiadomość edytowana przez: Furiosus dnia 2015-12-10 19:53:55 ] |
Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2015-12-11 08:21:10 Góra czyli 4 rurki i dwa zejścia to Honda S2000 - poniżej zejść kolanka cięte w kąty i pasowane razem - ogólnie niezły galimatias. |
sp200 PN 2000 wwa | 2016-01-07 16:47:12 Masz jakieś fotki szyn foteli? W lato czeka mnie ta sama zabawa. |
Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2016-01-18 11:40:00 sp200 - fotele są jeszcze do poprawy bo jednak się siedzi za wysoko.
Narazie zakończyłem ten etap: pospawane, oszlifowane - właśnie wsadziłem pod maskę do pomiarów gdzie ciąć i montować flanszę do "fajki". Jak dospawam flanszę to owinę czym tam potrzeba poowijać. |