BMW e39 2.5 96r. POMOCY traci moc i strzela

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Hej mam taki problem z bmw e39 2.5 96rok powyzej 2.5 tysiaca obrotow dlawi sie i strzela wymienilem przeplywomierz, separator oleju, wszystkie uszczelki i napinacze rozrzadu i dalej to samo auto jak postoji pare godzin to jezdzi normalnie a pozniej znowu to samo objawia sie to delikatnym szarpnieciem i traci moc do 2.5 tysiaca mozna jezdzic normalnie a wiecej sie nie da bo szarpie i strzela czekam na odpowiedzi z gory dzieki
  
 
zagazowany??
może vanos, może czujnik położenia wałka rozrządu, może sonda lambda, może zapchany jakiś filter (powietrza, paliwa), może wiele innych rzeczy o których się nie wie. proponuję diagnostykę komputerkiem (jak zawsze z resztą )
  
 
komputer nic nie wykryl jedynio czujnik polozenia walu crankshaft sensor ktory wymienilem i dalej to samo zagazowany ale na benzynie tak chodzi.
  
 
znajomy ma e46 316i 1.9 zagazowana i ma to samo... na benzynie muł że moje 524 go objeżdża.. też miał uszkodzony czujnik położenia wałka rozrządu, wymienił, na gazie się poprawiło ale szału nie ma i tak, a benzyna nadal muł, i potem wynikło że nadal jest coś uszkodzone, ale na razie nie wymieniał bo mechanior zaśpiewał mu ok 900zł.. ale co dokładnie to nie wiem.
jak się dowiem to napiszę
  
 
ale u mnie i na gazie i na benzynie nic sie nie poprawilo jak bys sie dowiedzial co to bylo to daj znac dzieki
  
 
Cytat:
2008-08-24 15:07:34, morty3 pisze:
ale u mnie i na gazie i na benzynie nic sie nie poprawilo jak bys sie dowiedzial co to bylo to daj znac dzieki



miałem się dowiedzieć więc mówię:
oprócz tego co wcześniej wymienił
dzisiaj wymienił przepływomierz, i filtry(jakie nie wiem), skasował błędy komputera. i bryka jak nówka mu lata. za tą przyjemność zapłacił 900zł.
ale się opłacało.