Zapadki w zamku - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2007-03-28 09:46:00, WilK pisze:
Jak dotrę jutro na Prowansję, to poszukam rysunków i Ci Sławku napiszę.




Piotr dzięki
  
 
Janeku-Sku to jest odlew duraluminium i sie tam nie klepie po pęka i wyszczerbia się.

Próbowalem taką zapadkę wcisnąć w obuwowie - widać na ostatnuim zdjeciu z cała kolumną i wyciągnać bębenek stacyjnki ale on nawet nie drgnoł...co jest ????
  
 
Nie wiem czy dobrze wytłumaczyłem, ale chodzi o ten kawałek aluminium, króry siedzi na kolumnie i jest w nim zamontowany zamek/stacyjka. Od dołu jest blacha i można ją zobaczyć po zdjęciu osłony kolumny kier.

Jak wymieniałem zamki u siebie, nie wiedziałem, że "to coś" można z kolumny w łatwy sposób ściągnąć i zamienić, więc otworzyłem tę obudowę ( od Janka RS) delikatnie używając śrubokręta i impulsownika kinetycznego, dalej zwanego młotkiem. I wiem, że można to w łatwy sposób otwodzyć, a w srodku są jakieś blaszki i zapadki, a sam zamek ciężko było wyjąć.

Jak ściągnąłem tą obudowę z kolumny w moim samochodzie to to "nowe cudo" od Janka RS zamknąłem tą samą blaszką i zaklepałem delikatnie wspominanym wsześniej młotkiem.

Wszytko da sie zrobić, przeca musieli to jakoś we fabryce włożyć
  
 



Grubą kreską obrysowałem tą blaszkę co ją trzeba zdjąć.

W kółeczkach są "dynksy", które przytrzymują blaszkę i je trzeba delikatnie rozklepać

Tylko takie zdjęcie znalazłem, niezbyt wyraźne ale coś tam widać
  
 
Nie bardzo chce mi się wierzyć ze ktoś w Fordzie te „dynksy” rozklepywał, ale dzięki za podpowiedź
  
 
Zawsze można rozwiercić. Po to istnieją nity zrywne.
  
 
mam takie zdjęcie (MK6) swoich gratków, więc da się wyciągnąć. Nie wiem czy ze szkodą dla obudowy...tej nie mam, więc nie pomogę...


Jak potrzeba zdjęcia dokładniejsze samej stacyjki, to mogę zrobić na jutro.
  
 
Cytat:
2007-03-28 13:46:07, WilK pisze:
Zawsze można rozwiercić. Po to istnieją nity zrywne.



Piter nie ma nitów
  
 
Cytat:
2007-03-28 14:02:02, surec pisze:
mam takie zdjęcie (MK6) swoich gratków, więc da się wyciągnąć. Nie wiem czy ze szkodą dla obudowy...tej nie mam, więc nie pomogę... Jak potrzeba zdjęcia dokładniejsze samej stacyjki, to mogę zrobić na jutro.



Surec a zdjęxcia w zblizeniu bębenka mogęęęęęęęęę
z góry ( dynks u góry ) i jej schowanego końca ????

[ wiadomość edytowana przez: Sinuspi dnia 2007-03-28 14:06:51 ]
  
 
Cytat:
2007-03-28 14:02:16, Sinuspi pisze:
Piter nie ma nitów



No to śruby zrywne. Ganze gal. W weekend przypatrzę się jak to dokładnie wygląda.
  
 
Cytat:
2007-03-28 14:04:11, Sinuspi pisze:
Surec a zdjęxcia w zblizeniu bębenka mogęęęęęęęęę z góry ( dynks u góry ) i jej schowanego końca ???? [ wiadomość edytowana przez: Sinuspi dnia 2007-03-28 14:06:51 ]


No problem, ale dopiero na jutro.
  
 
Cytat:
2007-03-28 14:07:03, WilK pisze:
No to śruby zrywne. Ganze gal. W weekend przypatrzę się jak to dokładnie wygląda.



  
 
Mówisz i masz







  
 
nie zdażyłem sprawdzić, jak wyciągnać same zapadki, ale zobaczę wieczorkiem jak Ci potrzeba...
  
 
Cytat:
2007-03-29 08:40:49, surec pisze:
nie zdażyłem sprawdzić, jak wyciągnać same zapadki, ale zobaczę wieczorkiem jak Ci potrzeba...



Zapadki spoko.....poczytałem Haynedsa, bo w WKŁ mi mo.....
Senk ju za fotki
  
 
witam panów ale się motacie z ta stacyjka a rozwiązanie jest bardzo prosta i banalna wystarczy przekręcić stacyjkę na pozycje 2 i od góry stacyjki jest taka mała dziurka wciskamy tam tylko pręcik i pociągamy za główkę czasami sama wyskakuje a wy jak odegniecie blaszkę od blokady to możecie sobie ta stacyjkę wyrzucić na śmieci bo blokada sama będzie wskakiwała podczas jazdy
  
 
Toś się w archeologa zabawił spójrz na daty postów.
  
 
to nic ale mi akurat pomógł, będę zamki rozbierał a ten patent jest lepszy.