Problem z 406... POMOCY!!!!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam! Pilnie potrzebuje pomocy!!! w moim 406 wymienilem kolo pasowe paska wielorowkowego gdyz uleglo uszkodzeniu, od razu wymienilem tez pasek, po pewnym czasie pasek zaczal piszczec ale myslalem ze to moze ze wzgl na pogode (ostatnie mrozy -15) jednak niedlugo potem pasek pekl.... wymienilem na nowy i wymienilem samonapinacz gdyz mechanik stwierdzil jego luzy i to mialo byc przyczyna zerwania paska... po pewnym czasie znowu pasek zaczal piszczec i tym razem zauwazylem ze pasek ZSUWA SIE z kola pasowego (gdy sie nalozy spowrotem przestaje piszczec) mechanik powiedzial ze to pewnie przez dolna rolke prowadzaca wiec i ta poszla do wymiany.. po kolejnych 50km znow to samo pasek zjezdza... wedlug kilku roznych mechanikow calosc pracuje rowno (nie widac zeby cos bylo skoszone) wszyscy rozkladaja rece... moze ktos wie jaka moze byc przyczyna... pomocy!!!!!!!!

[ wiadomość edytowana przez: thugini dnia 2007-03-03 00:52:00 ]
  
 
Cytat:
2007-03-03 00:51:11, thugini pisze:
Witam! Pilnie potrzebuje pomocy!!! w moim 406 wymienilem kolo pasowe paska wielorowkowego gdyz uleglo uszkodzeniu, od razu wymienilem tez pasek, po pewnym czasie pasek zaczal piszczec ale myslalem ze to moze ze wzgl na pogode (ostatnie mrozy -15) jednak niedlugo potem pasek pekl.... wymienilem na nowy i wymienilem samonapinacz gdyz mechanik stwierdzil jego luzy i to mialo byc przyczyna zerwania paska... po pewnym czasie znowu pasek zaczal piszczec i tym razem zauwazylem ze pasek ZSUWA SIE z kola pasowego (gdy sie nalozy spowrotem przestaje piszczec) mechanik powiedzial ze to pewnie przez dolna rolke prowadzaca wiec i ta poszla do wymiany.. po kolejnych 50km znow to samo pasek zjezdza... wedlug kilku roznych mechanikow calosc pracuje rowno (nie widac zeby cos bylo skoszone) wszyscy rozkladaja rece... moze ktos wie jaka moze byc przyczyna... pomocy!!!!!!!!

ja polecam z tym juz do ASO pojechac bo jak ci pindolnie pasek na wysokich obritach bedziesz miał duuuze wydatki a powodów moze byc naprawde wiele
  
 
Może to kolo od alternatora jest krzywe miale to samo u siebie wymien wszystkie koła prowadzace ktores jest juz wuyjechane na łozysku oraz sprezyne napinacza i to jak najszybciej zrob ,bo ja nie zdażylem i mi pasek wpadl pod pasek rorzadu i silniczek padł zdaje sie ze to nier mozliwe ale jednak tak poniewaz rorzad nie jest do konca osloniety od dolu jest luka i tam mi wpadl .Wymiana tych kól prowadzacych wraz ze sprezyna to wydatek okolo 600 zeta a silnika ok.4,500
  
 
ostatnio tez cos podobnego ćwiczylem w 306 tylko u mnie to wyszlo ze jest krzywo zamontowana rolka prowadzaca pasek wielorowkowy ta naciagajajca go odkrecilem ta rolke ustawilem to za pomoca podkladki przestal spadac i piszczes tylko u mnie dalo sie to zrobic nie wiem jak jest w 406 moze ten samonapinacz mozna regolowac?

[ wiadomość edytowana przez: stosiu32 dnia 2007-03-21 21:34:36 ]