POLDEK 170 KM????????? - Strona 4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
130 Km/H na drugim biegu???? Przy seryjnych przełożeniach i gumach wielkości 185/70/13 wymaga od silnika obrotów rzędu... 10.000!!! słownie: dziesięciu tysięcy obrotów. Mam pytanko: ile pociągnie tak jeżdżony rover? Co z odcięciem przy 7k rpm? No chyba, że ktoś Ci jeszcze mieszał w skrzyni (w co wątpię):/
  
 
Piotrek, dokladnie o to samo mialem zapytac, ja do 130 swoim na trojce ciagne i ma ok 6000 rpm, a ty na dwojce ??? to niemozliwe !! na seryjnych przelozeniach silnik by wyskoczyl z ramy, a tlok by sie spotkal z zaworami, to nie jest motocykl
  
 
No niechce mi sie w to wierzyc.

DamianWEST mozna prosic o np zdjecie twojego silnika i skan z hamowni ? z natury nie wierze w takie rzeczy

  
 
Ech ci Niemcy.... niemożliwe stało się możliwe, ja tylko nie moge pojąć jak to wytrzymuje skrzynia, wał?
  
 
Eeee..... pierdolenie kotka za pomoca mlotka. Skany, skany fury i silnika i jakis dowod, bo niestety nie wierze na 2-ce 130km/h
  
 
Albo fotę na cyfrze jak wzkazówka obrotomierza wali po potencjometrze od podświetlenia, a wsk. prędkościomierza dotyka tych 130 kph - na jednym zdjęciu!
  
 
130 to ja mam na 3 i ponad 6000 rp-ow w 1.6
  
 
Wróciłem z drugiej hamowni, prawie 2 bańki za pomiar, ale opłaciło się. Wiem na czym stoję. Narazie nie będę pisał, bo nie chcę zapeszać, ale jedno jest pewne...
troszkę podeptałem i silniczek dzisiaj zaczął przenosić jakieś dziwne drgania, byłem u mechanika i lewa poducha do wymiany
W sumie jedną wymieniłem kiedyś więc może i na drugą nadszedł czas???
W tygodniu wypieprzę katalizator i w miejsce wstawię strumienicę,
kupiłem dziś stożek- koszt 40 Euro... w gazetce GT identyczny jest w promocji po 299 zł...
Po pełnej modyfikacji auto pojawi się na jakieś stronce tuningowej.
Pozdrawiam
  
 
No to wrzuc skan z hamowni
  
 
No to czekamy
  
 
A więc już jesteś po modyfikacjach jak również przed następnymi... gratuluję... Jednak podzielę zdanie kilku przedmówców odnośnie 130 km/h na II b. ... troszkę nierealne... III b. to rozumiem ale II b.? Nie mniej jednak skoro opłaciła się taka operacja to fajnie ... przynajmniej nie zostaniesz pod światłami ...
Jak możesz to przeslij skan z hamowni byśmy i my nie mieli co do tego wątpliwości, że masz moc taką, jaką deklarujesz...
  
 
Wez kamere do autka i zkilluj dla nas jakiegos Passata 1.8 albo cos innego chociaz w sumie to tego passata to mozna zkillowac zwyklym roverkiem wez cos szybszego

pozdr
  
 
Bez kitu nie wierze w 130 na II. Moze masz niestandartowe oponki lub cos w tym stylu, w sumei to by bylo to calkowicie bez sensu, ciagnac tak wysoko samochodzik, bo jakie on ma osiagi w nizszym zakresie obrotow ? Bo jezdzic samochodem od 5000 w zwyz to rzadna frajda. Ja rozniez prosze o wykres z hamowni.
No jesli to jest prawda to beda przeprosiny ale narazie nie wierze i basta
  
 
A może on się walnął i miał napisać że to trzeci bieg a nie drugi,zwyczajnie się pomylił może
  
 
jasli tak to zadna rewelacja, kazdy poldo-rover tak ma
  
 
Po pierwsze to jak jest z tymi obrotami w roverku ??? Można pociagnać na II 130 CZY NIE MOŻNA???
Po drugie - dalej nie wiemy jakie były wyniki na hamowni...Na czym stoisz szanowny panie Damianie ???


[ wiadomość edytowana przez: SOYER dnia 2003-06-17 08:39:02 ]
  
 
To jednak chyba na 3 było te 130
Patrzyłem w tabele kolegi Mrozka,tam skala kończy się na 8000 obr,co na 2 daje nam 105 km/h,przy roverowskim przełożeniu.
Na 3 nic dziwnego,nawet co lepsze 1.6 dochodzą,dzisiaj będę jechał to sprawdzę
  
 
Cytat:
p.s. Endriu a ciebie bedzie mozna zobaczyc na najblizszym modlinie ?


Chyba raczej nie, najchetniej bym przyjechal w lipcu/sierpniu, ale musailbym sie zapisac juz 28 czerwca...robie cos w Poldziu licze, ze bedzie b.ladny efekt, ale sie nie wyrobie do 28 za to mysle, ze na Bemowie cos bede mogl pokazac (jesli nie tak jak na poprzednim bede musial wczesniej uciekac-a byly duze szanse wtedy na ladne miejsce).
Jesli jeszcze Poldek bedzie jezdzil


  
 
To wszystko mega kit. Nie wiem panowie nad czym się tu zastanawiamy. Tak na marginesie tłoki roverowskie wytrzymują obroty do 7700, póżniej się to wszystko rozwala. Jak ktoś nie wierzy to na poczatku tego wątku był link do angielskiej strony tuningowej nt silnika rovera i pochodnych, poczytajcie sobie co robia w ojczyżnie tego silnika, a to co zawiera sie w tym wątku bedzie bajką o żelaznym smoku. 147 KM powiem szczerze że nie wierzę (ale mi rym wyszedł ), widziałem taka głowicę po splanowaniu 2 mm i wiem że wywala uszczelki i wytapia materiał z głowicy w miejscu przylegania z uszczelką głowicy. Nawet jeżeli chłopak ma zrobione to oczym pisze (planowanie i chip) to ten silniczek długo nie pożyje, zwłaszcza jak sie nim będzie jeżdzić 130 na II biegu .
  
 
Ja czytając kolegę DamianWEST odnoszę wrażenie że urwał się trochę z innej bajki - myślę że nie ma za dużego pojęcia o zabawie w tuning. Słyszałem o PNrover z mocą rzędu 150KM ale to już grubsza (droższa) robota. Nie wierzę w chiptuning w silniku wolnossącym z takim przyrostem mocy.