Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Piter20 (M) A3 WRC | 2003-06-13 19:20:15 130 Km/H na drugim biegu???? Przy seryjnych przełożeniach i gumach wielkości 185/70/13 wymaga od silnika obrotów rzędu... 10.000!!! słownie: dziesięciu tysięcy obrotów. Mam pytanko: ile pociągnie tak jeżdżony rover? Co z odcięciem przy 7k rpm? No chyba, że ktoś Ci jeszcze mieszał w skrzyni (w co wątpię):/ |
AndrewS FSO 125p 1.4 GLI 16V ... Puławy | 2003-06-13 22:13:52 Piotrek, dokladnie o to samo mialem zapytac, ja do 130 swoim na trojce ciagne i ma ok 6000 rpm, a ty na dwojce ??? to niemozliwe !! na seryjnych przelozeniach silnik by wyskoczyl z ramy, a tlok by sie spotkal z zaworami, to nie jest motocykl |
SXC Polonez 1.4 GLI 16V ... Warszawa | 2003-06-13 22:28:09 No niechce mi sie w to wierzyc.
DamianWEST mozna prosic o np zdjecie twojego silnika i skan z hamowni ? z natury nie wierze w takie rzeczy |
AdS Miłośnik FSO nissan almera Warszawa | 2003-06-13 22:30:17 Ech ci Niemcy.... niemożliwe stało się możliwe, ja tylko nie moge pojąć jak to wytrzymuje skrzynia, wał? |
Skora Miłośnik FSO Atus Pierdus Plusus ... Gdańsk | 2003-06-13 22:51:19 Eeee..... pierdolenie kotka za pomoca mlotka. Skany, skany fury i silnika i jakis dowod, bo niestety nie wierze na 2-ce 130km/h |
Piter20 (M) A3 WRC | 2003-06-14 00:20:40 Albo fotę na cyfrze jak wzkazówka obrotomierza wali po potencjometrze od podświetlenia, a wsk. prędkościomierza dotyka tych 130 kph - na jednym zdjęciu! |
Voy Miłośnik FSO Poldżons Constarownia/Sunderland | 2003-06-14 00:58:40 130 to ja mam na 3 i ponad 6000 rp-ow w 1.6 |
road_runner Miłośnik FSO Gdynia | 2003-06-14 02:03:26 No to wrzuc skan z hamowni |
SXC Polonez 1.4 GLI 16V ... Warszawa | 2003-06-14 10:31:54 No to czekamy |
OLI_F50 Miłośnik FSO F50 Polonez Środa Wlkp./ Konin | 2003-06-14 16:49:51 A więc już jesteś po modyfikacjach jak również przed następnymi... gratuluję... Jednak podzielę zdanie kilku przedmówców odnośnie 130 km/h na II b. ... troszkę nierealne... III b. to rozumiem ale II b.? Nie mniej jednak skoro opłaciła się taka operacja to fajnie ... przynajmniej nie zostaniesz pod światłami ...
Jak możesz to przeslij skan z hamowni byśmy i my nie mieli co do tego wątpliwości, że masz moc taką, jaką deklarujesz... |
danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2003-06-14 21:46:42 A może on się walnął i miał napisać że to trzeci bieg a nie drugi,zwyczajnie się pomylił może |
AndrewS FSO 125p 1.4 GLI 16V ... Puławy | 2003-06-17 00:32:39 jasli tak to zadna rewelacja, kazdy poldo-rover tak ma |
arturw Miłośnik FSO Peugeot 405/Peugeot ... Warszawa | 2003-06-17 10:26:57 To wszystko mega kit. Nie wiem panowie nad czym się tu zastanawiamy. Tak na marginesie tłoki roverowskie wytrzymują obroty do 7700, póżniej się to wszystko rozwala. Jak ktoś nie wierzy to na poczatku tego wątku był link do angielskiej strony tuningowej nt silnika rovera i pochodnych, poczytajcie sobie co robia w ojczyżnie tego silnika, a to co zawiera sie w tym wątku bedzie bajką o żelaznym smoku. 147 KM powiem szczerze że nie wierzę (ale mi rym wyszedł ), widziałem taka głowicę po splanowaniu 2 mm i wiem że wywala uszczelki i wytapia materiał z głowicy w miejscu przylegania z uszczelką głowicy. Nawet jeżeli chłopak ma zrobione to oczym pisze (planowanie i chip) to ten silniczek długo nie pożyje, zwłaszcza jak sie nim będzie jeżdzić 130 na II biegu . |
GRZALA Miłośnik FSO sej, volvo 850, CIECHANÓW | 2003-06-17 11:18:22 Ja czytając kolegę DamianWEST odnoszę wrażenie że urwał się trochę z innej bajki - myślę że nie ma za dużego pojęcia o zabawie w tuning. Słyszałem o PNrover z mocą rzędu 150KM ale to już grubsza (droższa) robota. Nie wierzę w chiptuning w silniku wolnossącym z takim przyrostem mocy. |