(mk5)Po swapie nie chce odpalić.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,
1. są takie same, czym się różnią?
2. Można spasować jeden z dwóch?(w rs mam reg. napięcia walnięty)
3. jak obudowa inna to czy środek można zmienić?
4. Jaki koszt regulatora napięcia do rsa? taki jak do normalnego alternatora?
5. Tarczobębny z tyłu, klocki mam zużyte, tam są jakieś specjalne, można kupić spokojnie czy trzeba kombinować?
6. Szczęki tył też do wymiany, jaki mniej więcej koszt?




[ wiadomość edytowana przez: Kleszczak dnia 2009-09-05 18:38:07 ]

[ wiadomość edytowana przez: Kleszczak dnia 2009-09-23 21:36:15 ]

[ wiadomość edytowana przez: Kleszczak dnia 2009-09-23 21:45:55 ]

[ wiadomość edytowana przez: Kleszczak dnia 2009-09-29 18:55:29 ]

[ wiadomość edytowana przez: Kleszczak dnia 2009-10-04 10:09:49 ]

[ wiadomość edytowana przez: Kleszczak dnia 2009-10-06 08:20:45 ]

[ wiadomość edytowana przez: Kleszczak dnia 2009-10-06 10:26:43 ]
  
 
Cytat:
2009-09-05 18:29:49, Kleszczak pisze:
Witam, 1. są takie same, czym się różnią? 2. Można spasować jeden z dwóch?(w rs mam reg. napięcia walnięty) 3. jak obudowa inna to czy środek można zmienić? 4. Jaki koszt regulatora napięcia do rsa? taki jak do normalnego alternatora? 5. Tarczobębny z tyłu, klocki mam zużyte, tam są jakieś specjalne, można kupić spokojnie czy trzeba kombinować? 6. Szczęki tył też do wymiany, jaki mniej więcej koszt? [ wiadomość edytowana przez: Kleszczak dnia 2009-09-05 18:38:07 ]


5. klocki sa normalne i wszedzie dostepne
6. okladziny serwis 700-800zl - u mnie 160zl
  
 
alternatory sa inne, zarowno otwory jak i wielkosc, ale byc moze regulator podpasi.
  
 
Kolejne pytanie, z tyłu mam tarczobębny ale po zdjęciu okazało się że tam nic nie ma, klocki są ale szczęk nie ma. Można czymś zastąpić?
Może z malucha podejdą?
Co jest z pompką paliwową? Podejdzie z 1.6 czy trzeba modzić. Oryginalna rs jest spalona i jeżdżę na pompce zrobionej z opla calibry.


[ wiadomość edytowana przez: Kleszczak dnia 2009-09-10 20:07:20 ]
  
 
Kleszczak Ty slabo czytasz albo sie nudzisz i pytania zadajesz od tak.
Pompa paliwowa od kazdego efi da rade.
Szczeki sa typowe dla RSa i nie dla tego ludzie placa po 800zl ,ze idzie je czyms zastapic. Znaczaco obnizyc koszt mozesz zamawiajac sobie u mnie
  
 
To ja wiem że one to rarytas ale u mnie po prostu ich nie było. Koleś je wyciągną. W środku pusto, NIC. Dlatego pytałem.
Pytam też dlatego że mam neta nie u siebie i do tego tak wolny że jak otwieram stronę to 3-4 razy mi wyskoczy biała strona z napisem "spróbuj ponownie" i czasami komputer zawiesza się i trzeba go włączy ponownie. Dlatego łatwiej mi zapytać niż poszukać bo k...wicy dostanę.
Chciałem tarczobębny włożyć do siebie ale chyba nici z tego. Jedynie przód włożę z rsa ale za to tam jedna śruba jest urwana.
Co do szczęk to nie martwiłem się o nie jak bym je miał, nawet bez okładzin bo na nie patent też mam.
Chyba że masz szczęki tanio?
  
 
jakby co mam sprawny altek do rs
  
 
mam zespolony 6 stopniowy jak by co.
Dziś pytałem o cenę klocków na tył. 64 zł. szczęki nie mówiłem że znajdzie ale koleś się uparł że mi pokaże że takie ma. I nie ma.
  
 
Szczeki ogolnie mam - ale to moj zapas i sie ich nie pozbede. Popytaj na allegro co handluja czesciami do rs,mozna kupic z kims cala belke na czesci i sie podzielic detalami.
  
 
Zmieniamy trochę temat, instalacja podpięta ale zostało kilka kostek z wiązki rsowej nie podpiętych, nie mam pojęcia gdzie mają być. Ponumerowałem je ale kilka umknęło mi i nie mam pojęcia gdzie mają być.
Nie mogę znaleźć opisu pinów 8pinowych z rsa i 12 pinowych z 1.6.
Chodzi mi o wiązke która idzie do skrzynki bezpieczników, W rsie jest złącze 8 pinowe a w 1.6 12 pinowe, potrzebuję to połączyć tylko jak.
Złączki znajdują się po stronie kierowcy na podszybiu.

Po komorze silnika walają się jakieś rurki, idą z jakiejś puszki z po przeciwnej stronie jak jest płyn do spryskiwania szyb. Idą przez pół komory gdzieś pod kolektor i tam gdzieś musowo podpiąć.

Inne rurki są koło zbiornika płynu spryskiwaczy i też mam gdzieś podpiąć, nie wiem gdzie.



  
 
Było to gdzieś na forum...
Uderz do zenq lub borysa oni mają zdjęcie...( ja też ale nie moge znaleźć)
  
 
Zenq nie ma albo nic nie mówił, borysa nie ma na forum. Dziś kolejny dzień.
  
 
Szukaj w wyszukiwarce pod hasłem, "swap zetec rs2000".
  
 
Cytat:
2009-09-23 21:44:18, Kleszczak pisze:
Zmieniamy trochę temat, instalacja podpięta ale zostało kilka kostek z wiązki rsowej nie podpiętych, nie mam pojęcia gdzie mają być. Ponumerowałem je ale kilka umknęło mi i nie mam pojęcia gdzie mają być. Nie mogę znaleźć opisu pinów 8pinowych z rsa i 12 pinowych z 1.6. Chodzi mi o wiązke która idzie do skrzynki bezpieczników, W rsie jest złącze 8 pinowe a w 1.6 12 pinowe, potrzebuję to połączyć tylko jak. Złączki znajdują się po stronie kierowcy na podszybiu. Po komorze silnika walają się jakieś rurki, idą z jakiejś puszki z po przeciwnej stronie jak jest płyn do spryskiwania szyb. Idą przez pół komory gdzieś pod kolektor i tam gdzieś musowo podpiąć. Inne rurki są koło zbiornika płynu spryskiwaczy i też mam gdzieś podpiąć, nie wiem gdzie.



Ile jest tych kostek 12-pinowych w instalce 1.6? Jeśli 2 to jest intalka pod klime + podgrzewaną szybę. Miałeś w tym RS-ie grzaną przednią szybę? Jesli tak to w tej kostce 8-pinowej powinny być 3 piny do podłączenia. Jak wygląda sprawa ze skrzynką? Została z 1.6 czy już RSowa? Obie kostki są schowane pod komputerem ABSu, przynajmniej u mnie tak było

EDIT: Masz foto


[ wiadomość edytowana przez: -Rocky- dnia 2009-09-24 09:49:19 ]
  
 
mam dwie wiązki, jedna 12 pinowa a druga jak na zdjęciu 8 pinowa z 3 kablami.
Skrzynia jest z rsa.
Mam podgrzewaną szybę w rsie.
  
 
a dodatkowo u mnie w 1.6 też była grzana szyba....była
  
 
Cytat:
2009-09-24 10:00:26, Kleszczak pisze:
mam dwie wiązki, jedna 12 pinowa a druga jak na zdjęciu 8 pinowa z 3 kablami. Skrzynia jest z rsa. Mam podgrzewaną szybę w rsie.



OK, więc wszystko się zgadza. Dla pewności sprawdz, czy w tej kostke 8 pinowej, te 3 piny to kolory:
- brązowo - czarny
- fioletowo - czarny
- niebiesko - czarny

Pierwsza sprawa. Jeśli takie same kolory wystepują w kostce 12 i 8 pinowej to spokojnie jest to do zrobienia. Kostki da się rozebrać i wpiąć piny z jednej do drugiej. Ważne, czasem idzie w wiązce kilka przewodów tego samego koloru, zapamietaj dokładnie, bądz poprostu zrób fotki

  
 
ja już takie coś zrobiłem bo kolory się zgadzają, niestety nic nie pomaga, pompka dalej cisza.
Możliwe żeby się coś popaliło jak bym zwarł te piny bo od strony skrzynki piny wyciągnięte.
  
 
wszystkie kolory się zgadzają, w tej kostce. są czarno-fioletowy,niebieski, brązowy
  
 
tu masz podpięte piny

tu masz pozostałe które nie miały wyjścia z drugiej strony w oryginalnej wiązce

Nie wiem co może to pomóc ale może...
do tego pełno kostek nie podłączonych ale mało z rsowych.