Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
kan Miłośnik FSO Zabrze | 2007-01-12 08:06:33 Pompa paliwa się kończy albo wtryskiwacz jest zanieczyszczony. |
tygrysek79 polonez caro 1.6gli łódź | 2007-01-12 11:44:54 Mogę jakoś domowym sposobem oczyścić ten wtrysk?
|
kan Miłośnik FSO Zabrze | 2007-03-28 07:59:56 Może się elektrozawór gazu podwiesił i się nie zamknął a po przełączeniu na LPG zalało Ci silnik i zgasł. |
DF Caro, Cargo, Truck Wrocław | 2007-04-02 08:43:11 Witam.
To ja jeszcze z podobnym pytankiem. W takim jak wyżej modelu czyli 1,6 gli na gazie jeździ OK. A gdy przełączę na benzyne to na wolnych obrotach na biegu jałowym pracuje sobie poprawnie. Mogę też dodając gazu wkręcić go na wysokie obroty i pracuje bardzo dobrze. Problem zaczyna się gdy chcę jechać na benzynie. Po przejechaniu kilku metrów traci moc jakby nie dostawał paliwa i gaśnie. Po tym mogę go odpalić bez problemu i znowu problem jest tylko podczas jazdy a właściwie jej próby... Czy to wtrysk ? Czy pompa ? Tylko dlaczego gdy stoi to może nawet 5000 obrotów trzymać a jechać to wcale nie chce... ??? |
DF Caro, Cargo, Truck Wrocław | 2007-04-03 22:15:28 dzięki za odpowiedź. Taka przyczyna jest niestety najgorszą dla mnie. bardzo bardzo bardzo mam wielką niecheć do demontażu zbiornika i rozbierania... |
delta9 ATU Plus GLI Łódź | 2007-04-03 23:25:48 Witam, to i ja skorzystam. Problem może nie jest z jazdą ale z wolnymi obrotami. Na LPG pracuje równiej niż na PB. Co do mocy to czywiście PB bez zarzutu ale jak dojeżdżam do świateł to wskazówka opadnie lekko ale wróci na swoją pozycję. Martwią mnie wolne obroty, jakby gubił zapłon. W ASO się podłączyli i nic nie regulowali bo jak twierdzą nie ma co. Wszystko ok wg nich, wszystko działą, no może doczepili się do różnicy napięć. Jeden mierzył woltomierzem na akumulatorze a drugi odczytywał co pokazuje komp. Różnice były ok 1-1,5V mniej na kompie. Czy jakieś straty 1-1,5V mogą wpłynąć na cewkę, czujnik położenia wału albo sam wtrysk?
1,6GLI Bosch [ wiadomość edytowana przez: delta9 dnia 2007-04-03 23:27:23 ] |
OLO Miłośnik FSO 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2007-04-04 11:10:12 mogą - główn ie na poziom sygnału z czujników. ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
delta9 ATU Plus GLI Łódź | 2007-04-04 21:22:38 To jeśli mogą, to bardziej wpływają na nierówną pracę na wolnych czy na stukowe, które mam tylko na rozgrzanym.
Poniżej prezentuje filmiki. Opierałem się o samochód dlatego trzęsie lekko. Zwróćcie główną uwagę na szybkość kręcenia się poniższego elementu http://img112.imageshack....ge=patrzdz1.jpg Tak pracuje na PB http://www.sharebigfile.c...V01286-MPG.html a tak na LPG http://www.yourfilelink.com/get.php?fid=309122 [ wiadomość edytowana przez: delta9 dnia 2007-04-04 21:24:07 ] |