Szarpie specyficznie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
odrazu mowie ze archiwum przeczytalem i z tego co wyczytalem t praktycznie wszystko ale moze ktos mial podobny przypadek

zimny silnik - ok
rozgrzany - 1,5-2 tys obrotow z gazem w podlodze tak nierowno pracuje ma szaprniecia takie lekkie ale odczuwalne.. powyzej 2 tys ok

stawiam na sonde albo termostat? bo nie mam zamiaru wymienic wszystkiego ;]

silnik 1.8 16V 105 km '92 175 tys

dodam ze pojechal jeszcze 180 przy 5 osobach i bagazu, wiecej nie probowalem :> (i takie pytanie czy was tez tak rzuca przy takich predkosciach, jechalem kiedys sam 195 na A4 sie rozpedziłem ale tak rzucało juz nim ze dałem se spokoj, z dalszymi testami)


[ wiadomość edytowana przez: fizz2 dnia 2007-04-12 01:30:33 ]
  
 
a kiedy wymieniales przewody WN? ja bym obstawiał na nie
  
 
Ceweczka.
  
 
miałem podobnie Wymieniłem kable WN, świeczki i filtry i pomogło........na 2 tygodnie. Bo teraz mi wyj...ło uszczelke pod głowicą Dzisiaj zawiozłem siuśka do mechanika. Zobaczymy wiela zaśpiewa za naprawe
  
 
a moze to ze rozlał mi sie olej na aparat zapłonowy jak dolewałem?
  
 
Na cewki właśnie mogło się rozlać, a nie na aparat. Takowego nie posiadasz.