Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
swiety93 Polonez EFI Tarnów | 2010-03-28 11:17:54 Znów po zimowej przerwie ruszają prace nad polonezem,tym razem wreszcie dostanie porządne obuwie - Toyo Proxes T1S 195/50/15 oraz wreszcie 4 takie same felgi:
Wczorajsza operacja malowania felg (by Misiek Petelok) : Efekt końcowy: Ponadto został zakupiony wreszcie drugi kubełek dla pilota, będą zmienione dolne wahacze , silnik dostanie regulowane kółko rozżądu na wałku wydechowym. W następnej kolejności pasuje obniżyć bardziej tył. [ wiadomość edytowana przez: swiety93 dnia 2010-03-28 11:20:38 ] [ wiadomość edytowana przez: swiety93 dnia 2010-03-28 11:22:19 ] |
Polon2000DOHC fso polonez katowice | 2010-03-28 13:01:54 noooo ładne te alumki ,nadeszła wiosna to teraz mozna spokojnie se dumac przy polonezie.....
|
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2010-03-28 14:02:06 Ładne felgi. A jakie miałeś do tej pory? |
swiety93 Polonez EFI Tarnów | 2010-03-28 14:38:03 Z przodu takie cos ala szprychowki - cos w stylu BBS a z tylu podobne do tych co teraz pomalowalem.
|
swiety93 Polonez EFI Tarnów | 2010-04-10 17:08:05 Kolejny detalik do poloneza - fotel pasażera:
coś nie mogę wrzucić obrazka po obrocie [ wiadomość edytowana przez: swiety93 dnia 2010-04-10 17:09:57 ] |
swiety93 Polonez EFI Tarnów | 2010-04-11 23:50:47 Kubeł zamocowany
Do tego widzę że do obszycia sie nadaje ten drugi kubeł :/ Teraz kolej na koła i wymiane wahaczy [ wiadomość edytowana przez: swiety93 dnia 2010-04-11 23:51:41 ] |
swiety93 Polonez EFI Tarnów | 2010-04-23 00:54:44 Powoli polonez się robi - został zmieniony dolny wahacz od strony kierowcy , jeszcze widzę że trzeba zmienic drążki kierownicze , które już są zakupione
Przy okazji zmiany wahacza założyłem wreszcie wężę do przekładni od wspomagania: Wszytko bedzie podpięte do elektro-hydraulicznej pompy od wspomagania z Astry 2 Fotki pompy: Kilka ciekawostek - pompa ma 2 kable grube - + i mase , oraz 3 cienkie kabelki: czarny - +12v po stacyjce niebieski - +12 po starcie silnika bądź ładowania brązowy - diagnostyka (prawdopodobnie kontrkolka) U mnie na niebieskim będzie wyłącznik w kabinie tak żeby można było włączać bądz wyłączać wspomaganie , oraz ECU prawdopodobnie będzie podawał zasilanie po uruchomieniu silnka powyżej 500 obrotów aby zastartować wspomę. Test wkrótce .... [ wiadomość edytowana przez: swiety93 dnia 2010-04-23 00:57:48 ] |
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2010-04-23 10:20:32 A myślałeś żeby obspawać wahacze tak jak to robili w fabrycznych rajdówkach? |
Polon2000DOHC fso polonez katowice | 2010-04-23 17:40:04 noo niezłe dumanie ale kiedy pokazesz fotki hamulcow bo miałes okazje jak miałes zdemontowane koło....
niezapomnij sobie na nastepny raz..... |
swiety93 Polonez EFI Tarnów | 2010-04-24 23:34:16 Pierwsze przymiarki pompy do wspomagania, coprawda nie zdążyłem tego uruchomić:
Oraz fotki wentylowanych hamulców: Tutaj fotka jeszcze przed zmianą końcówek kierowniczych Nie wiem czy jest sens obspawywać wahacze w samochodzie do zabawy heh [ wiadomość edytowana przez: swiety93 dnia 2010-04-24 23:35:47 ] |
swiety93 Polonez EFI Tarnów | 2010-05-02 11:20:00 Wspomaganie zadziałało od strzała Co prawda nie obyło się bez małego wycieku ale po wymianie podkładek miedzianych jest już dobrze. Okazuje się że pompa TRW z astry 2 super działa z przekładnią z poloneza plusa.
Kierownicą kręci się tak jak powinno. Po podłączeniu wspomy mało co nie wywaliłem w inny samochód na parkingu bo jak się przyłożyłem do kierownicy jak zawsze .... |
swiety93 Polonez EFI Tarnów | 2010-05-16 17:50:58 Z racji na pogodę a właściwie jej braku postanowiłem złożyć głowicę 16v powoli i przygotować się do zabudowania tego.
Kilka fotek: Przespawany kolektor: Oraz wypełnienie klejem epoksydowym , plinik oraz papier ścierny czynią cuda : Tak to wygląda na głowicy: [ wiadomość edytowana przez: swiety93 dnia 2010-05-16 17:51:47 ] |
swiety93 Polonez EFI Tarnów | 2010-05-30 13:02:31 Felgi zarzucone:
|
kania_ 125p Krakow/Trzebinia | 2010-05-31 01:23:25 ładnie się prezentuje
p.s. Ja bym jeszcze poszerzył te masy trzykrotnie |
swiety93 Polonez EFI Tarnów | 2010-06-05 21:48:08 Małe zmiany w silniku jak przetarł się jeden z węży od rozżądu , zmiana miejscami kilku czujników.
Lekka kuracja odchudzająca - wywalenie wygłuszeń oraz konsoli środkowej, wreszcie dzięki Wojtasowi lewarek jest przespawany jak powinien Pasuje obszyć kubełek kierowcy [ wiadomość edytowana przez: swiety93 dnia 2010-06-05 21:53:56 ] |
Polon2000DOHC fso polonez katowice | 2010-06-06 12:10:08 nnonono ładne odchudzanie samochodu ale czy wykladzina tez pojdzie do kosza????? |
foster Tarnów | 2010-06-12 16:47:15 prezenci się pięknie, oby tak dalej |
swiety93 Polonez EFI Tarnów | 2010-06-13 15:52:09 Wykładzina nie pójdzie do kosza bo się pokażą dziury w podłodze
Ale nowa buda już powoli czeka na swap Projekt cały czas się rozwija , tym razem dzięki kolegom Fosterowi - od którego w dobrej cenie nabyłem przepustnicę fi 60 od nissana 100NX GTI oraz rybsonowi , który mi pomógł przerobić nońcówke w listwie wtryskowej. Po za tym inny kubeł kierowcy zagościł oraz kilka kolejnych pierdół. Fotki wkrótce [ wiadomość edytowana przez: swiety93 dnia 2010-06-13 15:52:49 ] |
swiety93 Polonez EFI Tarnów | 2010-06-13 20:30:06 Fotki z wnętrza pojazdu -pozostaje jeszcze odkurzyć:
heheh - wystające kable są od wyłącznika wspomy , wyłącznik już jest ale nie zdążyłem zamocować |