Polonez EFI - rocznik 1987 - Strona 5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Znów po zimowej przerwie ruszają prace nad polonezem,tym razem wreszcie dostanie porządne obuwie - Toyo Proxes T1S 195/50/15 oraz wreszcie 4 takie same felgi:



Wczorajsza operacja malowania felg (by Misiek Petelok) :



Efekt końcowy:



Ponadto został zakupiony wreszcie drugi kubełek dla pilota, będą zmienione dolne wahacze , silnik dostanie regulowane kółko rozżądu na wałku wydechowym.
W następnej kolejności pasuje obniżyć bardziej tył.



[ wiadomość edytowana przez: swiety93 dnia 2010-03-28 11:20:38 ]

[ wiadomość edytowana przez: swiety93 dnia 2010-03-28 11:22:19 ]
  
 
noooo ładne te alumki ,nadeszła wiosna to teraz mozna spokojnie se dumac przy polonezie.....

  
 
Ładne felgi. A jakie miałeś do tej pory?
  
 
Z przodu takie cos ala szprychowki - cos w stylu BBS a z tylu podobne do tych co teraz pomalowalem.
  
 
Kolejny detalik do poloneza - fotel pasażera:



coś nie mogę wrzucić obrazka po obrocie




[ wiadomość edytowana przez: swiety93 dnia 2010-04-10 17:09:57 ]
  
 
Kubeł zamocowany





Do tego widzę że do obszycia sie nadaje ten drugi kubeł :/

Teraz kolej na koła i wymiane wahaczy



[ wiadomość edytowana przez: swiety93 dnia 2010-04-11 23:51:41 ]
  
 
Powoli polonez się robi - został zmieniony dolny wahacz od strony kierowcy , jeszcze widzę że trzeba zmienic drążki kierownicze , które już są zakupione

Przy okazji zmiany wahacza założyłem wreszcie wężę do przekładni od wspomagania:


Wszytko bedzie podpięte do elektro-hydraulicznej pompy od wspomagania z Astry 2

Fotki pompy:





Kilka ciekawostek - pompa ma 2 kable grube - + i mase , oraz 3 cienkie kabelki:
czarny - +12v po stacyjce
niebieski - +12 po starcie silnika bądź ładowania
brązowy - diagnostyka (prawdopodobnie kontrkolka)

U mnie na niebieskim będzie wyłącznik w kabinie tak żeby można było włączać bądz wyłączać wspomaganie , oraz ECU prawdopodobnie będzie podawał zasilanie po uruchomieniu silnka powyżej 500 obrotów aby zastartować wspomę.
Test wkrótce ....



[ wiadomość edytowana przez: swiety93 dnia 2010-04-23 00:57:48 ]
  
 
A myślałeś żeby obspawać wahacze tak jak to robili w fabrycznych rajdówkach?
  
 
noo niezłe dumanie ale kiedy pokazesz fotki hamulcow bo miałes okazje jak miałes zdemontowane koło....

niezapomnij sobie na nastepny raz.....
  
 
Pierwsze przymiarki pompy do wspomagania, coprawda nie zdążyłem tego uruchomić:


Oraz fotki wentylowanych hamulców:




Tutaj fotka jeszcze przed zmianą końcówek kierowniczych
Nie wiem czy jest sens obspawywać wahacze w samochodzie do zabawy heh



[ wiadomość edytowana przez: swiety93 dnia 2010-04-24 23:35:47 ]
  
 
nono ładne dumania ida ale kiedy bedzie ostra jazda lub oesik......
ciekawe czy jak uruchomisz to wspomaganie czy jednym paluszkiem przekrecisz kierownice hihihihi.....
  
 
Wspomaganie zadziałało od strzała Co prawda nie obyło się bez małego wycieku ale po wymianie podkładek miedzianych jest już dobrze. Okazuje się że pompa TRW z astry 2 super działa z przekładnią z poloneza plusa.
Kierownicą kręci się tak jak powinno.
Po podłączeniu wspomy mało co nie wywaliłem w inny samochód na parkingu bo jak się przyłożyłem do kierownicy jak zawsze ....
  
 
Z racji na pogodę a właściwie jej braku postanowiłem złożyć głowicę 16v powoli i przygotować się do zabudowania tego.

Kilka fotek:

Przespawany kolektor:



Oraz wypełnienie klejem epoksydowym , plinik oraz papier ścierny czynią cuda :


Tak to wygląda na głowicy:



[ wiadomość edytowana przez: swiety93 dnia 2010-05-16 17:51:47 ]
  
 
Felgi zarzucone:



  
 
ładnie się prezentuje

p.s.
Ja bym jeszcze poszerzył te masy trzykrotnie
  
 
Małe zmiany w silniku jak przetarł się jeden z węży od rozżądu , zmiana miejscami kilku czujników.



Lekka kuracja odchudzająca - wywalenie wygłuszeń oraz konsoli środkowej, wreszcie dzięki Wojtasowi lewarek jest przespawany jak powinien



Pasuje obszyć kubełek kierowcy



[ wiadomość edytowana przez: swiety93 dnia 2010-06-05 21:53:56 ]
  
 
nnonono ładne odchudzanie samochodu ale czy wykladzina tez pojdzie do kosza?????
  
 
prezenci się pięknie, oby tak dalej
  
 
Wykładzina nie pójdzie do kosza bo się pokażą dziury w podłodze

Ale nowa buda już powoli czeka na swap

Projekt cały czas się rozwija , tym razem dzięki kolegom Fosterowi - od którego w dobrej cenie nabyłem przepustnicę fi 60 od nissana 100NX GTI oraz rybsonowi , który mi pomógł przerobić nońcówke w listwie wtryskowej.



Po za tym inny kubeł kierowcy zagościł oraz kilka kolejnych pierdół.
Fotki wkrótce



[ wiadomość edytowana przez: swiety93 dnia 2010-06-13 15:52:49 ]
  
 
Fotki z wnętrza pojazdu -pozostaje jeszcze odkurzyć:





heheh - wystające kable są od wyłącznika wspomy , wyłącznik już jest ale nie zdążyłem zamocować