Silnik 2.0 16v - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2007-04-20 23:24:56, Michallodz pisze:
Znajac skłonnosc fiata do unifikacji w tym okresie to rozrusznik bedzie inny(moze taki jak w polonezie) a moduł zęba bedzie taki sam .Z tego co słyszałem to ten disel był zbudowany w oparciu o blok 2,0




przejde sie jutro jak znajde czas na szrot i poogladam, ale mowiac szczerze to watpie zeby z diezla cos pasowalo. Z tego co pamietam to tam byl zupelnie inny kolnier zskrzyni i wieksze kolo zamachowe, ale paznokcia sobie za to uciac nie dam
  
 
Cytat:
2007-04-21 01:13:44, kosa131 pisze:
przejde sie jutro jak znajde czas na szrot i poogladam, ale mowiac szczerze to watpie zeby z diezla cos pasowalo. Z tego co pamietam to tam byl zupelnie inny kolnier zskrzyni i wieksze kolo zamachowe, ale paznokcia sobie za to uciac nie dam


kształt dzwonu podobny,ale wysokość bloku była inna(w2.5Djest wyższy blok),śruby będziesz mógł wkręcić... w głowice
  
 
cze.tzn pozdro.ze 16v za duzo sie nie dowiedzialem to jednak z 2.0
turbo z cromy bede kombinowal,i oczywiscie wielkie pozdro
  
 
witam.wpadl mi do glowy taki maly pomysl,kto najprawdopodobniej dojdzie do skutku;silnik 2.0 16v z opla calibry 150ps + skrzynia i troche walu nap. z omegi a lub b.ten poscik to taka mala zapowiedz.pzdr
  
 
Cytat:
2008-10-31 15:39:37, andrzej131 pisze:
witam.wpadl mi do glowy taki maly pomysl,kto najprawdopodobniej dojdzie do skutku;silnik 2.0 16v z opla calibry 150ps + skrzynia i troche walu nap. z omegi a lub b.ten poscik to taka mala zapowiedz.pzdr


zrób coś nowego,wsadź to "na kanape z tyłu" razem ze skrzynią i zawiasem
  
 
no tak po co tracić moc na tym wale daj bezpośrednio napęd na tylne koła
  
 
Moim zdaniem to zadna rewelka ten silnik z opla we fiacie. jak robic swapa to juz na cos konkretnego pomijajac fakt ze silnik z tipo 16V, themy, dedry 16V sa takie same ij est tego troche. wlasciwie to troche pracy i zbuduj sobie 16V na dole od 132 i bedzie problem z glowy a koszta podobne lub mniejsze w porownaniu do opla. efekt ten sam. Miska i tak nie podejdzie wiec w calych zamierzeniach wez pod uwage wszystko niz tylko co sie zmiesci bo zmiesci sie i 3.2.
Jesli nie masz dobrego zaplecza warsztatowego, czasu i umiejetnosci to taki projekt Cie troche pochlonie
Ale powodzenia.
  
 
w sumie macie racje.zmiana planow.a taki sinik bez problemow podejdzie do skrzyni od 131?a jak sie ma sprawa sprzegla przy montowaniu takiego silnika do rwd?http://moto.allegro.pl/item480172608_silnik_fiat_lancia_2_0_16v_1995_r_150km_gwarancja.html
  
 
Jesli ma walki balansujace podejdzie pod skrzynie z ohv 1.6 ale nie zupelnie plug and play . Jest to jednak najmniejszy z problemow ktore sie wiaza z taka przekladka. Proponuje Ci dlatego zlozenie tego na bloku od 132 bo wtedy masz o polowe mniej rzezby. Tak czy inaczej mozesz liczyc na pociecie sciany grodziowej zeby to wlozyc chyba ze pozmieniasz cos w glowicy zeby przeniesc termostat z tylu glowicy na przod .
A tak wogole reasumujac koszty Cie zjedza a efekt nie bedzie wcale adekwatny do wlozonej pracy dlatego jak masz wiedze, checi, doswiadczenie, warsztat, kase i czas to idz juz lepiej w turbo ktore ma wieksze pole manewru a roboty jest przy tym juz nie wiele wiecej choc i tak nie malo a nawet bardzo duzo. pozdro
  
 
zgadza sie.i takie pytanko,czy glowica od argenty bedzie pasowala do silnika turbo z np. cromy lub lancii dedry?wtedy rozwiazalo by to sprawe odwroconych kolektorow
  
 
nie do konca rozwiaze bo turbina na seryjnym kolektorze bedzie na styk z pompą wody ale moze sie myle. tak bylo na 100% na bloku z f132. Sa bloki bez walkow. jakbys taki potrzebowal to mam takie.
  
 
trzeba coś szukajki używać
dol croma turbo glowka 132 volumex