Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Perzan TOYOTA MANIAK ST191L-DWMNKW Kraków | 2006-12-07 20:09:57 Dzięki wielkie za cenne info
W takim razie poczeka do wiosny, no chyba że mnie już wkurzy na maksa albo będę coś robić w okolicy Pozdro. |
Perzan TOYOTA MANIAK ST191L-DWMNKW Kraków | 2007-04-14 04:04:06 Dzięki za info
Jak wstanę i skończę składać osprzęt skrzyni to się za to wezmę Pozdro. |
carinus TOYOTA SPEC Lexus IS 200+UAZ 469 lubuskie /Belgia | 2007-04-14 11:59:03 Perzan,w razie "W" mam wolny czujnik. |
Perzan TOYOTA MANIAK ST191L-DWMNKW Kraków | 2007-04-14 13:42:33
Dzięki wielkie Ja też mam drugi (nie wiem w jakim stanie) tylko strach go wyjmować, bo do silnika zalałem chyba z 8 l. oleju Pozdro. |
Perzan TOYOTA MANIAK ST191L-DWMNKW Kraków | 2007-04-15 16:52:44
Jestem po doktoracie z czujnika Czujnik jest bardzo prosty w swojej konstrukcji aczkolwiek element z drugiej rurki zastanawia mnie bardzo. Sytuacja wygląda następująco: Magnes siedzi w pływaku od góry. Na pierwszy rzut oka zobaczyłem zimny lut na drugiej rurce. (pierwsza to ta po której pływak goni ) Pierwotnie pomiary miernikiem pokazywały oporność rzędu 1,6kom. Po chwili zaczęły się cuda i oporność goniła w okolicach 300-800om. Oczywiście pomiary w pozycji rozwartego kontaktronu z pierwszej rurki. Dłubnąłem ten zimny lut i zrobiło się zwarcie. Szczęka mi opadła bo jakbym nie ustawiał pływaka to zawsze zwarcie Wyrwałem element z drugiej rurki, zaczęło reagować na położenie pływaka. Co się okazało... Element z drugiej rurki to wyłącznik termiczny i prawdopodobnie kawałek opornika/termistora. Trzyma zwarty do temp. ok. 48*C. Powyżej tej temperatury otwiera się i pokazuje oporność od 2,4 do 1,8kom przy temp. 55-48*C. Poniżej 48*C zwiera się. Wniosek z tego że to jakaś kompensacja temperaturowa. Być może pływak zmienia swoją wyporność w zależności od temperatury albo olej musi mieć odpowiednią gęstość żeby to działało ? Pieron wie. Czy operacja się udała, a pacjent przeżył dowiem się już wkrótce Jeszcze raz Bigdzięki dla Bigelektrona za pomoc. Aha, byłbym zapomniał, mój pływak wygląda tak: Na pierwszym zdjęciu widać wyraźnie pierścień magnesu wyłażący spod metalowego kołnierza. Drugie zdjęcie jest od spodu i magnesu niet. Zastanawiam się tylko jeszcze, czy pływak nie stracił za dużo wyporności i czy nie będzie dalej świrować ? Pozdro. |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2007-04-16 00:06:37 EEE...no zostal calkiem konkretny kawal plywaka powinien dzialac ,a napewno ten ubytek nie spowoduje zlego dzialania ukladu. ----------------- Toyota Lexus diagnostyka i naprawa Rowniez hybrydowe i wersje USA Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera. Naprawa elektroniki. Regeneracja sterownikow Air bag. Wpisywanie nr.Vin w komputer |