Nowa instalacja gazowa - Toyota Corrola 1.4 2000r

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam,

Posiadam Toyote Corolle 1.4 VVTi 73tys i mam zamiar zainwsetować w isntalację gazową. Dowiadując się z różnych miejsc w Warszawie od "specjalistów" okazało się, że instalacja "powinna" mieć tak zwane smarowanie zaworów (koszt 300zł) w innym przypadku zawory się mi wypalą/szybko zurzyją.

*Myślałem o IV generacji BRE - Diego 4g + smarowanie zaworów + 3 omowe (czerwone) + 3 filtry (zamiast 2) do listwy za 2450zł.

Pytania do expertów:
1) Jaką najlepszą instalacje proponujecie?
2) Czy "szare" czy czerwone, które lepsze to Toyoty ?
3) Czy ktoś może mi lepszą ofertę złożyć to proszę o e-maila?


pozdrawiam
Marina
  
 
Gazować 1.4 ?

Mogę dyskretnie zapytać, ile kilometrów robisz rocznie ?

Bo jeśli poniżej 50kkm, to zapomnij o gazie w aucie, które spali go w porywach do 12 na 100...

pzdr
  
 
Ja mam Yunkersa 2 lata gwarancji i smiga,tylko co pol roku trzeba bateryjki wymioeniac.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
gazowanie tej toyoty to dla mnie ta sama kategoria co gazowanie silnika v8, przy sprzedaży powinno byc wielkimi literami dopisane USZKODZONY.
  
 
Cytat:
2009-03-05 16:52:57, czarus pisze:
Jaką najlepszą instalacje proponujecie?



Instalacje pełno sekwencyjna na pozadnych japonskich wtryskach np. keichin tlocząca gaz tylko w formie cieklej, pelna oslona lubryfikacji wskazana ale do VVT-I to raczej lepiej lać PB niz LPG bo mozna uszkodzic porcelanowe gniazda zaworow i bedzie lipa a nie oszczednosc.

Heh najlepsze ze ludzie zakladaja do silniko 1.0 LPG to juz wogole porazka
  
 
Polecam zajrzenie na forum lpg

przykładowo:

http://motonews.pl/forum/?op=fvf&c=0&f=38

Ten silnik nie bardzo lubią lpg.

Na forum wpisz vvti i poczytaj.

Weź pod uwagę konieczność sprawdzania i regulacji luzów zaworowych a właściwie koszt tych operacji.
  
 
Mnie przede wszystkim zastanawia opłacalność takiej inwestycji przy silniku palącym 10 na 100, i rocznych przebiegach 10kkm.

Z moich obserwacji ( ponad 300kkm na LPG ) wynika, że gaz opłaca się, jeśli spełnione są ( łącznie, a nie wybiórczo ) 4 warunki :

1) auto pali conajmniej 11 na 100 Pb -> 13-15 LPG
2) użyszkodnik przejeżdża w/w autem conajmniej 35kkm w roku
3) cena LPG nie przekracza 60% ceny Pb
4) użyszkodnik planuje jeździć samochodem conajmniej 3 lata od założenia instalacji

W powyższym przypadku instalacja wychodzi praktycznie "na zero", oczywiście jeśli ktoś dba o regularny serwis, a nie tylko jeździ...

Snabollskrieg: troszkę przegiąłeś, właśnie przy dużych silnikach LPG ma sens, kiedy auto połyka, powiedzmy 25 Pb przy poganianiu, i 15 przy spokojnej jeździe. Wtedy można zobaczyć różnicę finansową. A i spadku mocy nie czuć tak tragicznie, bo jak tracimy 10% ze 120Nm, to jest nędza, a jak tracimy 10% z 260, 360, czy 460, to już jest zupełnie inna rozmowa.

pzdr