Xxx [ GrzEE ] xxx - Strona 1.5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Zapraszam do Wrocławia...
Pojedziesz do Archimedesa to zawołaja Ci 500zł za wlaczenie maszyny, nie mowiac juz o materiale bo policza ze z 1m kw blachy to musza zrobic.
Jak chciałem zrobic pierscienie do gwintu to krzyknęli mi 800zł za 8 pierscieni z aluminium...
W koncu Bartka (Bartek ojciec zrobił mi takowe...
  
 
oj chyba przesadzasz masz może zdjęcie takiego pierścienia i klucza jak on powinien wyglądać???
  
 
Nie przesadzam, jesli nie masz znajomych we Wrocku co zrobia Ci coś takiego to musisz placic...

Klucz powinien wygladac jak ten na zdjęciu...

KLUCZ
  
 
grzes wyslij mi wymiary tuleji na priv, postaram sie cos podziałac moze bedzie nawet taki sam jak klucz do mojego gwinta.
  
 
Grzee a może faktycznie spytaj czy ktoś nie miałby takiego klucza i poprostu pożyczy ci go na jakoś czas.
Albo fryś coś tam wytnie znając jego możliwości nic nie jest niemożliwe

[ wiadomość edytowana przez: Remarq dnia 2007-05-01 17:37:36 ]
  
 
powiem Tobie tak weź pierścień i jedź do mechanika który spawa tłumiki jak ma plazme to powinien Ci to zrobić od ręki wycinanie potrwa może z 10 minut
ps. wim że to sie da zrobic bo sam sie kiedys plazma posługiwałem to jest łatwa robota jak juz nic nie znajdziesz to daj znać to sie popytam co i ile by to kosztowało u mnie w okolicy
ps2.ile kosztuje orginalny jeżeli tozna taki kupić??? bo może sie nie opłaca
  
 
No wlasnie ja za żadne skarby nie potrawie zadnego takiego klucza zlaleźć, myslałem że w castoramie kupie cos takiego bo to nie jest wynalazek a czesto spotykany klucz.

Nawet jak scigałem się na rowerku to pamietam ze mechanik miał kilka takich kluczy o roznych srednicach, wpadłem na pomysl by poszukac po sklepach rowerowych ale tez nic nie znalazłem

Nadzieja we Frysku Chyba poszedł sprawdzac jaki ma klucz bo sie do mnie przestał na gg oddzywac jak powiedzialem mu srednice pierscienia
  
 
Oj cinus wydaje mi sie że taki klucz ani łatwodostepny nie jest a juz napewno nie tani
Zazwyczaj bywa tak że jeśli coś wydaje się proste i tanie to w sklepie kosztuje 10 razy drożej niż wyglądało

Swoją drogą jest jeszcze jeden sposób czasem można uzyć klucza do odkręcania filtra oleju najlepiej takiego elementeł łańcucha. Wiem że to metoda raczej nie tego... ale jak już naprawde potrzeba wtedy nie ma co wybredzać w środkach
  
 
Tak Marku... tylko że pierscienie strasznie sie niszcza, a tego chce uniknac...
Dopóki nie dostane klucza to ess bedzie stał 4cm nad ziemia, gdy dostane klucz pojdzie 1,5cm nizej
  
 
Wiem o jakie rowerowe ci chodzi i tez mi to przyszło do głowy jednak one mają chyba o jakies 2 cm mniejszą średnice (tak na oko podałem)
Zresztą te rowerowe zawsze można było odkręcać przy pomocy młotka i przecinaka (nakrętka już nie wyglądała tak elegancko po całej operacji jednak odkręcić sie dawała zawsze )
tymbardziej że tam była raczej stalowa a przy alu pierścieniach oj to by był spustoszenie

[ wiadomość edytowana przez: Remarq dnia 2007-05-01 17:47:18 ]
  
 
grzes chwilowy postój gdyz skonczyła mi sie tarcza w szlifierce ale jutro kupie i popołudniu klucz bedzie na poczcie
narazie wyglada tak:
  
 
Jasna giweła Frysiek mój mistrzu...
Buahahahah nie wierze

Kiedy spot bozocielny? Musze zaczac zbierac pieniadze na skrzynki piwa
  
 
udało sie znalesc jeszcze jedną tarcze akceptowalne to jest?
  
 
Nie wybrzydzam, biore, tylko czy zaprze się to o pierscien

  
 
Własnie ktos mnie zmobilizował opisem Buahhaha ciekawe czy to prawda ale niech bedzie.

Zmiana planów:
Teraz jest 4cm, jak przyjedzie klucz samochod miał isc 1,5cm na glebe ale pójdzie 2,5cm !!!!!

[ wiadomość edytowana przez: GrzEE dnia 2007-05-01 19:30:40 ]
  
 
hehe
grzes zrób to dla mnie zrób 1cm
  
 
Nie dam rady zrobic 1cm na progu, bo na kolektorze wyjdzie 0,7cm.
Jak pójdziue 2,5 od tych 4cm to bede miał go 1,5cm nad ziemia (lkiczac od progu) a od kolektora 1,2cm
  
 
Cytat:
2007-05-01 19:29:36, GrzEE pisze:
Własnie ktos mnie zmobilizował opisem Buahhaha ciekawe czy to prawda ale niech bedzie. Zmiana planów: Teraz jest 4cm, jak przyjedzie klucz samochod miał isc 1,5cm na glebe ale pójdzie 2,5cm !!!!! [ wiadomość edytowana przez: GrzEE dnia 2007-05-01 19:30:40 ]


hmm....
duzo slow. moj byl 4cm nad ziemia na baloniastych 14stkach.... gdybym zalozyl normalniejsze kola, bylo by nizej. jezdzilem tak przez pare miesiecy poki nie zalozylem 17stek. pozniej vince zalozyl gwinta u siebie i ma tak nisko jak ja mialem.
nie odkrywasz niczego nowego bylismy przed toba
jedno jest pewne... bedziesz mial super wyglacowane wzmocnienia progow, tak jak ja mialem kiedys haczylem o wszystko
  
 
kolektor jest mocny, nic mu nie bedzie
  
 
Cytat:
2007-05-01 19:36:46, liked pisze:
hmm.... duzo slow. moj byl 4cm nad ziemia na baloniastych 14stkach.... gdybym zalozyl normalniejsze kola, bylo by nizej. jezdzilem tak przez pare miesiecy poki nie zalozylem 17stek. pozniej vince zalozyl gwinta u siebie i ma tak nisko jak ja mialem. nie odkrywasz niczego nowego bylismy przed toba jedno jest pewne... bedziesz mial super wyglacowane wzmocnienia progow, tak jak ja mialem kiedys haczylem o wszystko



Liked, to nie chodzi o odkrywanie czegos nowego bo na niskim zawiasie jeżdze od dawna... Zreszta bardzo niskim, na walnym niektore osoby podrozujące ze mna miały się okazje przekonac.
O moje zabezpieczenie podwozia nie musisz sie bac Jez go nie ma...
Teraz chodzi o to kto bedzie miał najniżej i kto bedzie potrafił tym normalnie sie poruszać... Nie mowie o tych co maja fure zglebiona a jeżdża nią tylko w weekend i tylko w trasie bo w tyg poruszaja się słuzbowym Pozdrawiam