Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
CARORACER Miłośnik FSO Polonez Caro + 1.6 GLI Tuchów | 2005-03-02 08:44:50 tzn co chlodna byla? moze termostat masz zepsuty i ci sie nie ootwiera |
pinifarina Miłośnik FSO Polonez 1,5 kraków-olkusz | 2005-03-02 08:45:41 Witaj!A wentylator na chłodnicy chodził jak Ci gotowało płyn?Bo chłodnica to raczej nie będzie do wymiany no chyba że jest dziurawa!! |
pinifarina Miłośnik FSO Polonez 1,5 kraków-olkusz | 2005-03-02 08:47:19 Tak jest termostat też może być walnięty,i oto jest pytanie czy chłodnica była zimna???? |
Bialy (A) Miłośnik FSO wawa | 2005-03-02 09:34:26 Sprawdź Ty lepiej Kolego przekaźnik załączający wentylator chłodnicy. ----------------- --- Biały --- ten zły admin |
MARKHEIM (S) Miłośnik FSO 4 Warszawy i Mary Ce ... Milówka | 2005-03-02 09:44:17 A w jakim to samochodzie się stało???
Przyczyną przegrzania się silnika może być nie tylko nie otwieranie się termostatu, ale także nie domykanie się go(oczywiście nie dotyczy to silników starych, montowanych np. w Warszawach czy Syrenach). Wówczas non stop jest obieg wody przez chłodnicę, przez co chłodnica nie wychłodzi dostatecznie cieczy, pompa wodna zasysa mniej schłodzoną ciecz która rzecz jasna nadmiernie się nagrzewa przepływając przez silnik. I tak w kółko, aż się coś nie stanie. |
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2005-03-02 11:30:05 Bardzo proste. Wyjmij kabelki z wyłącznika (jest w chłodnicy po lewej stronie) i zewrzyj ze sobą. Jak wiatrak będzie chodził to znaczy wyłącznik jest do wymiany. Jak nie będzie to gorzej bo albo on jest uszkodzony albo instalacja. |
jarbar FORD ASPIRE Tychy | 2005-03-02 18:56:38
No ale jak przy normalnej pracy było 130 to chyba jednak coś z termostatem ? przecież powietrze przechłodziłoby go raczej wtedy bez wiatraka ? Chociaż że Tobie nie działał wiatrak przy 130 stopniach ? A może jedno i drugie ? A może w ogóle ktoś Ci zamontował reaktor z łodzi podwodnej ? |
CARORACER Miłośnik FSO Polonez Caro + 1.6 GLI Tuchów | 2005-03-02 20:53:21 a gdzie jest czujnik temp od wiatraka? |
piter_mg Miłośnik FSO Polonez Caro 1,6GLE Warszawa | 2005-03-02 21:05:26 jeżeli kolega chudy mówi, że wskaźnik temperatury normalnie pokazywał ok.130 stopni, to jak dla mnie coś jest zwalone z wskaźnikiem lub czujnikiem. Bo przy takiej temperaturze płynu utrzymującej się przez dłuższy czas, to się obawiam, że byłoby po silniku... a w najlepszym układzie zacząłby żreć olej w tempie zbliżonym do zużycia paliwa. |
piter_mg Miłośnik FSO Polonez Caro 1,6GLE Warszawa | 2005-03-02 23:40:30 Chudy - jaką masz chłodnicę - z jednym czy dwoma wiatrakami? Z tego co piszesz to raczej z jednym - ale się upewniam Zmierzam do tego, że przy dwóch wentylatorach są dwa osobne przekaźniki i wtedy raczej mało prawdopodobne np. żeby oba padły. |
chudy860521 radom | 2005-03-03 02:21:08 mam dwa wiatraki to co wkoncu moglo pasc? |
automatic | 2005-03-03 09:00:33 [ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-02-26 13:22:33 ] |
pinifarina Miłośnik FSO Polonez 1,5 kraków-olkusz | 2005-03-03 09:27:00 Sprawdzałem chyba ze trzy razy zawór otwiera się cały,to musi być coś innego!!!!!
|