Czy moze alternator??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
dzisiaj odpalam autko i chodziło jak ciagnik:/ tylko na jednym garnku:/
czy mogło miec to wpływ ze po staniu 3 miesiecznym zaczeła mi sie ostatnio żażyc(wróć) palić kontrolka AKU
po krótkim podładowaniu aku zapoalił na 2 garnki
pózniej na 3 aż go rozruszałem i teraz pali na wszytskie
kontrolka dalej sie pali:/
co mam do wymiany? i ile kosztuje:0
  
 
mozew text mało zrozumiały ale jak ktoś ma IQ na poziomie to zrozumie nawet CHińczyka
  
 
moze naladuj akumulator na full i wtedy zobacz.... i jezeli sie bedzie rozladowywal to nie ma ladowania podczas jazdy tak mysle ... bo tak na troche podladowanym aku to chyba nie ma co sprawdzac ... mozesz jeszcze sprawdzic naciag paska czy jest wporzadku
  
 
Cześć, to nie aku, tylko kable WN, potem świece, a potem cewka - jednym słowem -- wilgoć
  
 
Wtryski się zapchały i tyle. Podejrzewam, że z rury cała tablica Mendelejewa leci. Ten Mendelejew dla posiadających IQ powyżej Chińczyka.
  
 
Witam!
Co do kontrolki ładowania to mogą być różne przyczyny. Stawiam na zużyte szczotki w alternatorze, sprawdził bym też uzwojenia i diody prostownicze, ale to trzeba pomierzyć przyrządem.
Co do palenia to tak jak wcześniej pisano pewnie wilgoć. Ile lat mają kable WN?? Jak masz nowe to możesz wylać wiadro wody na silnik i bedzie chodził
Pozdrawiam.
  
 
kable orginały maja rok
świece orginały maja mniej niz 5 tyś km
palec rozdz. też prawie nowy
dzisiaj odpalił od razu
ale kontrolka dalej świeci
pasek jest naciagniety dobrze
przed zima lampka czasem wieczorami sie leciutko żażyła
ale po dodaniu gazu gasła jak obroty byłu pow 3 tys
teraz nawet przy 6 tys sie pali non stop:
  
 
Szczotki, ew. diody wzbudzenia. Albo też zwarcie na przewodzie do kontrolki. Trzeba napięcie ładowania miernikiem sprawdzić. I zacząłbym od tego, a potem szczoteczki obejrzał.
  
 
Oj wilku
nawet nie potrafisz odczytać textu tam nie było nic o IQ chińczyków
pewnie nie wiesz nawet jakie jest
  
 
A skąd wiesz, co miałem na myśli pisząc o Chińczykach? Crux interpretum.
  
 
Podepnę sie pod wątek ;p

A ja mam taką sytuacje :

Auto pali mi normalnie,

Pasek wieloklinowy wydaje sie byc naciagniety,

i po odpaleniu kontrolka aku mi nie gasnie do konca ;|

Co moze byc przyczyna ?

Wszelkie uwagi mile widziane
  
 
Ja wiem, ja wiem - pewnie to alternator

Czy to takie trudne przeczytac w poprzednim poscie Wilka, ze warto zmierzyc napiecie?
  
 
no własnie wrociłem z pchania samochodu ;| aku sie rozładował , teraz wiem na 100% ze to alternator ...