Zagazowałem E-9 - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Chyba tez swoją zagazuje, jutro zadzwonie i sie spytam jakie sa koszty, jazdy coraz wiecej a paliwo za bardzo taniec nie chce
  
 
Lecz teraz po rozgrzaniu znów zaczyna sie akcja z obrotami na LPG.
Chyba wyjdę z siebie i stanę obok.
  
 
Tak wygląda moja instalka.Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Od momentu założe nia nie mam żadnego problemu.Dynamika na obu paliwach jest bardzo dobra a obroty zawsze sa stabilne.Mixer jest mojej konstrukcji i zasila go dobry reduktor przełożony z cariny 2.0.

[ wiadomość edytowana przez: carinus dnia 2007-08-26 12:30:20 ]
  
 
Zauważyłem ze przewody idą pod rura a u mnie odwrotnie i z drugiej strony.
Ach ci instalatorzy.
  
 
To że idą u mnie z innej strony to wymóg techniczny.Zauważ że mam prosty dolot gazu bez udziwnien w mixerze,krokowca i dlatego mam mniej problemów.W sumie to nie mam problemów.
  
 
Madzia twój ulubiony temat zaczęło sie dalej:

HELP

Koledzy odkąd 3 razy ostatnio zatankowałem na shell po rozgrzaniu silnika np: jadę na 4 biegu 2500 obr/min, puszczam na luz i obroty schodzą do np; 1800 obr/min, i tutaj zaczyna sie CYRK dodaje gazu i przy wchodzeniu na obroty czyli 2000 obr/min samochód zaczyna STRZELAĆ ???

Co jest grane że auto po rozgrzaniu na LPG przy dodawaniu gazu STRZELA ???

:o :o :o
  
 
Paliwo OK tak jest na LPG
Czy w ramach Gwarancji wymieni mi filtr na Nowy czy zapłacę ?
Tak sie zaczęło odkąd tankuje ostatnio na shell, co do przewodów to ostatnio wymieniałem 2007 lipiec, filtr powietrza 2007 maj, świece zapłonowe 2005 czerwiec ( Denso )
Ale chyba czas na wymianę w/w rzeczy.
  
 
Ehh Gladi... co ja Ci będę mówić...
  
 
Regulacja składu mieszanki sie kłania.Masz zbyt ubogo,na samym powietrzu nie pojedzie dobrze.
  
 
Wiecie co doszedłem do problemu, świece, zapomniałem ze na Denso latam już od 2005 roku, oj były zajechane od LPG.
Troszkę bylem zły że nie mieli Denso wiec kupiłem NGK, zobaczymy czy takie dobre jak każdy chwali i czy pociągną tyle co Denso.
Przy okazji filtr powietrza z JC.
Ale to nie koniec, ostatnio zauwazyłem duze spadki plynu chłodzacego.
Nie wiedzialem co jest az dzisiaj przy wymianie oleju cos zaczelo syczeć, patrze a tam pan gazownik odwalil fuszerke i źle skrecił trujnik od płynu, a było dobrze ukryte pod przewodami i nie moglem znaleść.
teraz jak pojade bo gwarancja 24 m-ce bede kazal w ramach gwarancji usunąć usterke.

Ale powiedzcie człowiek płaci a tu taką kaszane robią, dlaczego ?
Pozdrawiam
  
 
Ludzie help znów zaczęła strzelać K..a m.ć
Ile można gó..o jedne, co za szajs, czy teraz jeszcze kable mam wymienić ??? zauważyłem że tak się dzieje przy bardzo dużych upałach.
Nie mam już siły, chciałem tanio a mam ......pip...to raczej wina gazownika !
  
 
Tanio to kiepsko. Przy starym aucie przy zakładaniu instalacji powinno sie jeczcze wymienić kopułke i palec rozdzielacza nie wspomnę o kablach, bo napewno bedzie strzelał. Ja w swojej wymieniam świece co 20000 a kable co 30000. Oczywiście nie kupuje kabli NGK czy nawet z ASO tylko JANMOR lub SENTECH, sa tanie i niezłe a i tak czesto zmieniam i zadnych strzałów.
  
 
Cytat:
2008-05-23 22:19:17, carinus pisze:
Regulacja składu mieszanki sie kłania.Masz zbyt ubogo,na samym powietrzu nie pojedzie dobrze.




Gdzie to kolego wyregulować ???
  
 
najpierw wymiana świec
jak dawno tego nie robiłeś
  
 
świece wymieniał wiec ja bym obstawiał kopułką+palec+kable i powinno byc ok. A w jakim wieku jest ta starlet i kiedy kable były wymieniane?
  
 
Cytat:
2008-07-04 09:26:08, mirwin pisze:
świece wymieniał wiec ja bym obstawiał kopułką+palec+kable i powinno byc ok. A w jakim wieku jest ta starlet i kiedy kable były wymieniane?



kopułka jest Ok kable żelowe świece wymienione, to Corolla
prawdopodobnie beznadziejne paliwo za ubogo
  
 
No i co z tego że za uboga mieszanka.Jak strzela to znaczy zapala sie gaz w kolektorze lub przed nim, a cos musi go zapalać. Sam z siebie to nie za bardzo, jest kakis defekt elektryczny i tyle. zawsze trzeba sprawdzic kopułke i palec oraz kable. Skad wiesz że kopuka jest ok. zmienaina była czy po prostu tak wiesz i już. Pewnie masz instalacje z komputerem, to co za problem podpiecie go do laptopa i sprawdzenie pracy podczas jazdy testowej.
  
 
Gdzie dostane taki program i kable ?
chętnie kupie.
  
 
Jest forum o LPG na motonews zapisz sie a otrzymasz wszelkie informacje. Program można pewnie z sieci ściągnąć a co do kabli to jak poszukasz to znajdziesz. Tylko, że trzeba wiedzieć co i jak. Ci co zakładają instalacje i serwisują na pewno mają. bo jak inaczej ustawią instalacje?
  
 
Te forum od LPG to już miesiąc czekam na odpowiedz

Ale do faktów
Dolałem i na razie jest OK. Ale jak popracował na luzie i nagle dodałem gazu to raz strzelił ???!!!
chodził tak około 8 minut po wymianie płynu, dokręciłem trochę ile moglem na trójnikach, odpaliłem po rozgrzaniu silnik chodzi w przedziale 800-900 obr/minute LPG.
Włączyłem światła i wentylator na maxa obroty spadły do 600-450 NORMALKA wiadomo pobiera prąd.
Wentylator po nagrzaniu też sie załącza i wyłącza czyli OK.
do rzeczy, myślałem ze to już koniec STRZAŁÓW lecz nie po tych 8 minutach dodałem delikatnie gazu z 800 na 2200 i co ? KOLEJNY STRZAŁ !!!
Czy pozostaje tylko wizyta na kompie u instalatora ?