Gdzie jest na zdjęciu silnik krokowy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
niestety mimo wiedzy mniej wiecej jak on wyglada nie mogę go wypatrzeć




  
 
Silnik krokowy jest przy mono wtyrsku a dochodza do niego 4 kabelki fioletowy,zółty, czerwony i czarny
  
 
czyli ten silnik lrokowyto jest to okragłe na drugim zdjeciu ? czy normalnie da sie o jakos odkręcic i wsadzic do benzyny ekstrakcyjnej czy z tym rodzajem sie nie da bo cos czytalem ze nie ze wszystkimi mozna
  
 
Cytat:
2007-06-21 22:20:27, tommal2001 pisze:
czyli ten silnik lrokowyto jest to okragłe na drugim zdjeciu ? czy normalnie da sie o jakos odkręcic i wsadzic do benzyny ekstrakcyjnej czy z tym rodzajem sie nie da bo cos czytalem ze nie ze wszystkimi mozna



silnik krokowy to to długie na drugim zdjęciu z czego wychodzą 4 kabelki fioletowy,zółty, czerwony i czarny.

Co do kapieli w benzynce to można ja też robiłem ,ale prawdę mówiąc nie zauważyłem różnicy. Sprawdź jak ci chodzi. U mnie skokowo się przesuwa i z tego co wiem to tak powinien działać

a czemu chcesz go czyścić? masz problemy z biegiem jałowym? ja też miałem, ale okazało się, że to czujnik położenia przepustnicy źle działał. Po wymianie jak ręką odjął.
od razu pod krokowym masz czujnik położenia przepustnicy, takie małe czarne ustrojstwo (również na drugim zdjęciu za tym zielonym grubym przewodem)



[ wiadomość edytowana przez: bociansan dnia 2007-06-21 22:36:07 ]
  
 
Cytat:
2007-06-21 22:32:34, bociansan pisze:
Co do kapieli w benzynce to można ja też robiłem




powodzenia ale zaraz po umyciu w bezynie idz do sklepu kup nowy,
w tym silniku co ty masz (podejrzewam 1.4 CVH) NIE myje sie, możesz spróbowac delikatnie go rozkręcić i dowiesz się dlaczego
  
 
Cytat:
2007-06-21 22:40:38, Darek_M pisze:
powodzenia ale zaraz po umyciu w bezynie idz do sklepu kup nowy, w tym silniku co ty masz (podejrzewam 1.4 CVH) NIE myje sie, możesz spróbowac delikatnie go rozkręcić i dowiesz się dlaczego



ja mam 1.3 i tego silnika krokowego nie można rozebrać (zresztą ktoś na forum pytał, że w tych silnikach nie ma typowego krokowego)

tommal2001 napisz jaki to jest silnik, bo ja myślałem, że to 1.3


P.S. Darek_M mógłbyś napisać dlaczego się nie myje? tak z ciekawości pytam

[ wiadomość edytowana przez: bociansan dnia 2007-06-21 22:44:50 ]
  
 
no własnie nie równo mi chodzi zaraz po odpaleniu troche skacza obroty, jakos dziwnie wolno spadają, to teraz mam dylemat jedna osoba mowi czyscic druga nie a silnik to 1.3
  
 
Cytat:
2007-06-21 22:43:02, bociansan pisze:
ja mam 1.3 i tego silnika krokowego nie można rozebrać (zresztą ktoś na forum pytał, że w tych silnikach nie ma typowego krokowego) tommal2001 napisz jaki to jest silnik, bo ja myślałem, że to 1.3 P.S. Darek_M mógłbyś napisać dlaczego się nie myje? tak z ciekawości pytam [ wiadomość edytowana przez: bociansan dnia 2007-06-21 22:44:50 ]



zwracam honor na fotkach widać kable WN więc 1.3,
w tym silniku krokowym nie ma czego umyć, składa się on głównie z malego silniczka elektrycznego. da się go rezebrać bo sam to uczyniłem
  
 
Cytat:
2007-06-21 22:50:00, tommal2001 pisze:
no własnie nie równo mi chodzi zaraz po odpaleniu troche skacza obroty, jakos dziwnie wolno spadają, to teraz mam dylemat jedna osoba mowi czyscic druga nie a silnik to 1.3



najpierw sprawdź jak działa. Ja go sprawdziłem tak: odkręciłem go, mój brat trzymał w łapce a ja dodawałem gazu i puszczałem no i się okazało, ze chodzi skokowo. Dopiero na kompie wyszło mi, że czujnik położenia przepustnicy jest popsuty. Wymieniłem go za 220zł i teraz jest ok.

aha jeszcze jedno pytanie jak dodasz gazu do dechy to jest taki moment zamulenia i dopiero na obroty wchodzi silnik? tak jakby miał zgasnąć i dopiero po chwili zaskoczy


Cytat:
zwracam honor na fotkach widać kable WN więc 1.3,
w tym silniku krokowym nie ma czego umyć, składa się on głównie z malego silniczka elektrycznego. da się go rezebrać bo sam to uczyniłem



jakby się podważyło tę blachę to pewnie by sie jakoś otworzyło skoro mówisz, że robiłeś. Ja nie próbowałem, bo w moich rękach to by się na pewno popsuł

a co do mycia to słuchaj kolegii Darka_M bo jeśli jest tam tylko silnik elektryczny to lepiej nie myć,

[ wiadomość edytowana przez: bociansan dnia 2007-06-21 22:59:19 ]
  
 
no mniej wiecej tak ale glownie na benzynie na gazie ciezko jest mi powiedzic bo jest troche rozlegulowany musze jecac do gazownikow no i ogolnie jest mułowaty wiec chcialem poprzeczyszczac co sie da na pierwszy ogien poszedl silnik krokowy a tu taki zonk ze sie nie da ... heh
jak sie dzieje tak jak pytales to co to oznacza
wogole co mozna by zrobic zeby to ustrojstwo zwake zilnikiem ladniej pracowalo? troche laik jestem pierwszy samochod i dosc humorzasty mi się trafil
  
 
Cytat:
2007-06-21 23:08:45, tommal2001 pisze:
no mniej wiecej tak ale glownie na benzynie na gazie ciezko jest mi powiedzic bo jest troche rozlegulowany musze jecac do gazownikow no i ogolnie jest mułowaty wiec chcialem poprzeczyszczac co sie da na pierwszy ogien poszedl silnik krokowy a tu taki zonk ze sie nie da ... heh jak sie dzieje tak jak pytales to co to oznacza wogole co mozna by zrobic zeby to ustrojstwo zwake zilnikiem ladniej pracowalo? troche laik jestem pierwszy samochod i dosc humorzasty mi się trafil



mułowaty to ten silnik jest z natury

ja wymieniłem takie coś: sklep (przynajmniej z wyglądu takie same i się nie sugeruj tym linkiem jakbys chciał kupować tylko się dowiedz od sprzedającego )
a jak to sprawdzić to ciężko mi powiedzieć, gdyż też słabo się znam, a poza tym to też mój pierwszy samochód

ja pojechałem po prostu na podłączenie do komputera (100zł mnie wyniosło) i koleś wykrył ten uszkodzony czujnik. Może jakoś się sprawdza, ale to może poczekaj na doświadczonych escortowców. Niech oni się wypowiedzą


[ wiadomość edytowana przez: bociansan dnia 2007-06-21 23:16:52 ]
  
 
generalnie to bierzesz miernik i mierzysz rezystancje podczas dodawania gazu
masz wypisane rezystancje tutaj
http://motonews.pl/forum/?op=fvt&t=157224&c=45&f=20&start=0&orderby=asc
  
 
dzisiaj sprawdzilem i dokladniej opisze objawy: a wiec jak odpale samochod jest tak jakby na wyższych obrotach pozniej spadaja ale nierownomiernie tak jakos i sie w miare trzymają przy kazdym zatrzymaniu jest podobnie tzn odrobine mniej, a pozatym to jak chce go rozpedzic szybciej to ja mu gazu a on wolno doscyc idzie i tylko do pewnego momentu bo potem mam odczucie ze bardziej jest glosniejszy niz sie rozpedza to znaczy obroty wysokie a on jakby nie mial checi isc lepiej
co by mozna jeszcze sprawdzic przeczyscic oprucz tego czujnika przepstnicy skoro krokowca sie u mnie nie da?
  
 
Pozwolę sobie podpiąć sie pod temat U mnie identyczne objawy tyle że w 1.6 rx3i '86, myślałem ze to źle ustawiony zapłon, ale czekam na koncepcje innych
  
 
Cześć, jeśli chodzi o silnik 1.3, to mułowaty on jest z natury , ja mam 1.4 i pomimo paru koni więcej też nie poszaleję , a jeśli chodzi o nierówną pracę, mulenie i fiksowanie obrotów, to tak jak koledzy podpowiadają to małe czarne (lub czerwone) ustrojstwo zwane czujnikiem położenia przepustnicy lub potencjometrem przepustnicy najprawdopodobniej jest walnięte .
  
 
no wiadomo ze rakieta to nie jest ale wiem ze chodził lepiej bo jakis czas jzu nim jezdze, jak tylko znajde wolna chwile to pomierze ten czujnik caly