Włącznik zapłonu (rozrusznika) w GSI

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Po dwóch latach intensywnej pracy włącznik zapłonu mówi mi "żegnaj" a ponieważ koszt stacyjki przekracza grubo ponad 200zł mam pytanie do znawców. może zamontować sobie klawiszowy włącznik przyciskowy? Tak sobie kiedyś zrobiłem w swojej syrenie i nikt obcy nie potrafił uruchomić autka. Sam włącznik zapłonu i imobiliser działa poprawnie tylko mam problem z uruchomieniem rozrusznika więc zastanawiam się nad przełożeniem dwóch przewodów pod jakiś włącznik przyciskowy. Czy ktoś pamięta które to kolory trzeba zwierać? Nie chcę robić za dużo eksperymentów żeby komputera nie zwalić bo wydatków mam i tak za dużo.
  
 
witam o ile sam rozrusznik to wystarczy połączyć cienki (u mnie czerwony przewód ) wkładany na wsówke do akumulatora oczywiście nie do masy i rozrusznik zacznie kręcić i oczywiście zostawić stacyjke w spokoju tak chyba bedzie szybciej i raczej trudno się pomylić
  
 
może niezbyt precyzyjnie wiec jeszcze raz w rozruszniku jest taki kabelek który się wciska nie jest przykęcony śrubą M8
  
 
czerwony i + po zaplonie na niego
  
 
Jutro rano zrobię eksperyment bo z kluczyka odpala ale za 4-5 razem więc odpada taka zabawa gdy np. stoję pod szlabanem.
  
 
Jerry, jeno nie zapomnij ze prąd początkowy elektromagnesu to ~36A, a prad podtrzymania 16A - wiec zeby to nie był pierwszy lepszy przełącznik.
  
 
To w ogóle nie może być sam przełącznik - trzeba dać z przekaźnikiem. Wszystkie samochodowe które kojarzę są do 8A.