Ile Na Maxa??? - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
hehe nie nie nie Panowie dziś jadąc z pracy znów spotkałem tegio crx'a na stacji i gadałem z gościem no to okazuje sie ze silnika ma trupa tam, i chce to sprzedać za 2 koła ale nikt nie chce brać..('89r)poza tym blaharka do roboty...przyznam sie ze w życiu jeszce nie widziałem tak masakrycznie skatowanej handy...pare miesiecy temu kumpel kupił civica za 1500 zł z 86 1.3 ......bravo 1.6 ciężko go brało tak wymiatała ta hondzia a co do mojego essiego to tarcze mam od rs'a a na hamowni (wczoraj byłem z ciekawości) wyszło mi 107 Km...a z tym rasowaniem silniczka to też óżnie bywa...brat kupił sobie bravke 1.6 16v 105 KM...teraz ma 130...nasz kuzyn 2 miechy temu miał vectrę 2.5 i 215 KM pod maską ale przyznam że jak sie ścigaliśmy czasem to za cholere nie mogł odejść od nas tyle tylko ze nam wyrzucało dupę na zakrętach a jemu nie więc mam wrażenie że "podrobione" autka lepiej cisną niż mocniejsze z seria...nie wszystkie ale takie mam wrażenie...a tak nawiasem mówiąc to przed escortem miałem BeeMWe 530 z 89 na manualu..już nie pamietam ile tam było koników ale ciągnęła ostro do odcięcia (jak wybiło 750 tyś na liczniku to zapłonął silnik ) teraz sie przymieżam do corrado g60 albo właśnei 525 ale tds z 96 co Wy na to??? bo escorcik jest fajny przyznam dziś jak stał na parkingu gdzie wszystkie auta stały w jednej lini to essi sie wyróżniał Więc zaczynam dochodzić do zdania że jednak go sprzedam...chyba za dużo musiałbym w niego włożyć...i tu jest dylemat fajne to autko bo zgrabne i w ogóle ale musiałbym wstawić 2.4 od audi chyba żeby mnie cieszyła jazda nim ...więc podsumowując sory za topica z seri "śmietnikowej" essi jest fajny ale przełożył bym tam inny silnik po prostu
Pozdro
  
 
Cytat:
Jeśli miał vteca pod maską, to miał 160 km i żaden RS, nawet nówka nie ma żadnych szans. CRX na vtecu potrafi zbić nawet type r'a z 2000 roku.

Nie przesadzałbym z tym brakiem szans do vti rs mk5 wazy niewiele ponad tone, ma moze 10 km mniej ale momęt obrotowy o 25 nm więcej, wiec jesli postawimy dobrego rsa( nie zagazowanego dojechańca)koło vti różnicy takiej strasznej nie będzie, zwłaszcza ze rs rozwija maks momęt i moc naprawde bardzo nisko bo przy ok 4 tys a vti przy ponad 7 tys
  
 
jak czytam taki watek to mi jedno na msyl przychodzi, kolejny watek z seri "kto madłuższego"

jestem tylko ciekaw ile osob mających rs`a albo inne mooooooocne autka wykorzystuja ich moc na codzień ??
  
 
No racja, ale nadmiar mocy nigdy nie zawadzi, nie mówie o 1000 konnych skyline czy suprach, bo tam juz zawadza
  
 
Cytat:
2007-06-20 22:23:09, PeteyPablo pisze:
.brat kupił sobie bravke 1.6 16v 105 KM...teraz ma 130...nasz kuzyn 2 miechy temu miał vectrę 2.5 i 215 KM pod maską ale przyznam że jak sie ścigaliśmy czasem to za cholere nie mogł odejść od nas t



to cos kulawa ta Vectra chyba byla bo silnikiem w bravie sa daremne.. a z wykorzystaniem mocy i momentu na codzien w autach N/A nie ma wiekszego problemu.. a RS to wcale nie jest takie mocne auto - po prostu dynamiczne i tyle.


[ wiadomość edytowana przez: maciek701 dnia 2007-06-21 14:31:59 ]
  
 
Cytat:
2007-06-20 22:23:09, PeteyPablo pisze:
hehe nie nie nie Panowie dziś jadąc z pracy znów spotkałem tegio crx'a na stacji i gadałem z gościem no to okazuje sie ze silnika ma trupa tam, i chce to sprzedać za 2 koła ale nikt nie chce brać..('89r)poza tym blaharka do roboty...przyznam sie ze w życiu jeszce nie widziałem tak masakrycznie skatowanej handy...pare miesiecy temu kumpel kupił civica za 1500 zł z 86 1.3 ......bravo 1.6 ciężko go brało tak wymiatała ta hondzia a co do mojego essiego to tarcze mam od rs'a a na hamowni (wczoraj byłem z ciekawości) wyszło mi 107 Km...a z tym rasowaniem silniczka to też óżnie bywa...brat kupił sobie bravke 1.6 16v 105 KM...teraz ma 130...nasz kuzyn 2 miechy temu miał vectrę 2.5 i 215 KM pod maską ale przyznam że jak sie ścigaliśmy czasem to za cholere nie mogł odejść od nas tyle tylko ze nam wyrzucało dupę na zakrętach a jemu nie więc mam wrażenie że "podrobione" autka lepiej cisną niż mocniejsze z seria...nie wszystkie ale takie mam wrażenie...a tak nawiasem mówiąc to przed escortem miałem BeeMWe 530 z 89 na manualu..już nie pamietam ile tam było koników ale ciągnęła ostro do odcięcia (jak wybiło 750 tyś na liczniku to zapłonął silnik ) teraz sie przymieżam do corrado g60 albo właśnei 525 ale tds z 96 co Wy na to??? bo escorcik jest fajny przyznam dziś jak stał na parkingu gdzie wszystkie auta stały w jednej lini to essi sie wyróżniał Więc zaczynam dochodzić do zdania że jednak go sprzedam...chyba za dużo musiałbym w niego włożyć...i tu jest dylemat fajne to autko bo zgrabne i w ogóle ale musiałbym wstawić 2.4 od audi chyba żeby mnie cieszyła jazda nim ...więc podsumowując sory za topica z seri "śmietnikowej" essi jest fajny ale przełożył bym tam inny silnik po prostu Pozdro




Jakie masz przeróbki, że uzyskałeś aż 17 koni więcej?
  
 
Cytat:
a RS to wcale nie jest takie mocne auto - po prostu dynamiczne i tyle.

Ale do słabych też nie należy, stosunek wagi do mocy jest naprawde dobry
  
 
Cytat:
2007-06-21 14:37:07, cossi1 pisze:
Ale do słabych też nie należy, stosunek wagi do mocy jest naprawde dobry



stosunek masy do mocy to jest ok 8 kg / 1 km .. mogloby byc lepiej


[ wiadomość edytowana przez: maciek701 dnia 2007-06-21 14:42:45 ]
  
 
Cytat:
2007-06-19 09:49:37, marcinson pisze:
crx 130 konny chodzi tak jak seryjny rs 150 konny a ten 1.6 160 koni to najtansze porsche swiata



Ja się goniłem z CRX 130 KM na 1/4 to został w tyle
  
 
Cytat:
2007-06-21 14:42:28, maciek701 pisze:
stosunek masy do mocy to jest ok 8 kg / 1 km .. mogloby byc lepiej [ wiadomość edytowana przez: maciek701 dnia 2007-06-21 14:42:45 ]



nei narzekaj, niektorzy maja 19kg na 1km
  
 
dla porownania V-tec 160KM w CRX ma 5,5 albo i mniej.. wazy 909kg przy pelnym baku.


[ wiadomość edytowana przez: maciek701 dnia 2007-06-21 14:50:28 ]
  
 
Cytat:
dla porownania V-tec 160KM w CRX ma 5,5 albo i mniej.. wazy 909kg przy pelnym baku.


Tyle to on wazy chyba bez silnika i paru innych drobiazgow, seryjny crx vti wazy na sucho ok 1040 kg i ma jednak nie 25 nm mniej, a az 40!!, a jak wiadomo na przyspieszenie w bardzo znaczny sposób wpływa moment obr, a rs mk5 wazy moze 40 - 50 kg więcej i łatwiej jest go stuningować bo ma jednak te 2 litry, a ileż można wyciągnąć z 1,6, nie twierdze jednak ze rs wyrabia vti
  
 
Cytat:
stosunek masy do mocy to jest ok 8 kg / 1 km .. mogloby byc lepiej


blizej jest 7kg niz 8 na km, a to juz dosyc dobrze, nie mowie ze rewelka bo mają i po 3 kg na km, ale mowimy o autach ogólnie dostępnych i to za nieduze pieniądze
  
 
Dokladnie ja tak samo sie gonilem z crx na rajdach mamy ty w krk takie i dostal baty jak i civic 5-cio drzwiowy 1.6 v-tec co ma ponoc 160 km i tez dostal to albo to sa padaki w tych autach albo rs odrzyl z czego dodam ze wyplul mi na hamowni 150 km i 202nm czyli seria. Praktycznie scigam sie co piatek ale narazie sprzeglo padlo i powiem ze dosc duze zdziwienie robie essim np bmw 325 190 km tez dostalo a o pul dlugosci auta i szlismy ruwno caly czas ani ja sie nie oddalalem ani on sie nie przyblirzal to preludka 2.2 v-tec i juz jestem umuwiony z gosciem co ma bmw 328 chce sprawdzic ile mnie odjedzie jak da rade
  
 
Cytat:
Dokladnie ja tak samo sie gonilem z crx na rajdach mamy ty w krk takie i dostal baty jak i civic 5-cio drzwiowy 1.6 v-tec co ma ponoc 160 km i tez dostal to albo to sa padaki w tych autach albo rs odrzyl z czego dodam ze wyplul mi na hamowni 150 km i 202nm czyli seria. Praktycznie scigam sie co piatek ale narazie sprzeglo padlo i powiem ze dosc duze zdziwienie robie essim np bmw 325 190 km tez dostalo a o pul dlugosci auta i szlismy ruwno caly czas ani ja sie nie oddalalem ani on sie nie przyblirzal to preludka 2.2 v-tec i juz jestem umuwiony z gosciem co ma bmw 328 chce sprawdzic ile mnie odjedzie jak da rade



czyli rssiki wcale nie są takie wolne, civica vti 5d nie ma co porownywać, ale preludka mósiała być troszke padnięta
  
 
Cytat:
2007-06-21 21:54:09, Przypal pisze:
Dokladnie ja tak samo sie gonilem z crx na rajdach mamy ty w krk takie i dostal baty jak i civic 5-cio drzwiowy 1.6 v-tec co ma ponoc 160 km i tez dostal to albo to sa padaki w tych autach albo rs odrzyl z czego dodam ze wyplul mi na hamowni 150 km i 202nm czyli seria. Praktycznie scigam sie co piatek ale narazie sprzeglo padlo i powiem ze dosc duze zdziwienie robie essim np bmw 325 190 km tez dostalo a o pul dlugosci auta i szlismy ruwno caly czas ani ja sie nie oddalalem ani on sie nie przyblirzal to preludka 2.2 v-tec i juz jestem umuwiony z gosciem co ma bmw 328 chce sprawdzic ile mnie odjedzie jak da rade




ja zamiast tracic czas na wyscgi podszkoliłbym ortografie
  
 
Cytat:
2007-06-22 00:01:44, Asior pisze:
ja zamiast tracic czas na wyscgi podszkoliłbym ortografie



No coś ty, jedną kropkę chłopak wstawił przecież
  
 
Dlaczego wszyscy twierdzą że Escort to trypel a mimo to jeżdżą tym i niektórzy nawet ponownie kupują ew. wracają do Escorta spowrotem lub tak jak np. Pytlar marzą o fajnym Rs-ie?

BTW Przecież on dobrze pisze tylko się spieszył bo nie chciał stracić wątku.

  
 
Cytat:
2007-06-21 21:32:17, cossi1 pisze:
Tyle to on wazy chyba bez silnika i paru innych drobiazgow, seryjny crx vti wazy na sucho ok 1040 kg i ma jednak nie 25 nm mniej, a az 40!!, a jak wiadomo na przyspieszenie w bardzo znaczny sposób wpływa moment obr, a rs mk5 wazy moze 40 - 50 kg więcej i łatwiej jest go stuningować bo ma jednak te 2 litry, a ileż można wyciągnąć z 1,6, nie twierdze jednak ze rs wyrabia vti



wazy 909 kg .. poszukaj sobie na necie, a sa tacy, ktorzy odelzaja go do 800kg (www.streetracing.pl). rs wazy z tego co znalazlem 1165 kg. A czy latwo jest 'stuningowac' silnik RSa to hmm... kwestia dyskusyjna, jak masz kase to wszystko jest latwo modyfikowac.
  
 
Cytat:

wazy 909 kg .. poszukaj sobie na necie, a sa tacy, ktorzy odelzaja go do 800kg (www.streetracing.pl). rs wazy z tego co znalazlem 1165 kg. A czy latwo jest 'stuningowac' silnik RSa to hmm... kwestia dyskusyjna, jak masz kase to wszystko jest latwo modyfikowac.


900 kg wazą crx'y 1 generacji lub 2, 130konne, a vti wazy minimum 1010 kg, i to jeszcze zależy od wyposarzenia, niektóre katalogi podają wage nawet 1100 kg, podaje link do strony gdzie wazy 1010 kg, i to jest najmniej co udało mi sie znależć
http://members.lycos.nl/hendrik/crx/crxtech2.htm, a rs oczywiscie mk5 , bo nowsze są nieco cięższe, i to też zalezy od wyposarzenia, wazy na sucho 1070 kg, i nie mowie ze jest go łatwo tuningować (oczywiście mechanicznie), tylko ze prawa fizyki stoją za nim, bo ma te 2 literki, a tam miesci sie więcej tlenu niż w 1,6, a pozatym małe silniki tj. 1,6 nie mają momątu obr., chocby jak je tuningowac i wyciągać ponad 200km