[poszukuję]Blok do 1300 OHV :(

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
z uwagi na ponad normalne zuzycie mojego bloku pilnie szukam bloku do klasyka - nie tulejowany, max po 1 szlifie, najlepiej do 2 szlifu nadajacy sie,
Koocie prosze nie usuwaj
  
 
A jak mam to określić po jakim on jest szlifie i czy nie tulejowany? Musiałbym go rozebrać czy coś w tym stylu? - Chodzi mi o silnik 1300, który jest w "kundlu" koło mojego garażu.
  
 
Chyba wszyscy posiadacze luźnych silników mają blade pojęcie co tam na prawdę drzemie wewnątrz. Sorki za OT - mam luzem tylko 1500
  
 
Moje 1300 jest mi raczej mało potrzebne - blacharka "kundla" jest sporo brzydsza niż tego "pikusia".
  
 
musialbys zdjac glowicę i odczytac co na tlokach napisano
a i tak ryzyko - moj wygladal niezle a okazalo sie ze wytarly sie gladzie o 7 setnych milimetra ponad wymiar 3 szlifu... tloki byly na pierwszy
  
 
up
  
 
Dziś mamy pierwszy pogodny w miarę suchy dzionek by mozna było coś podziałać.
  
 
nieaktualne