Zbieżność wartości końcowe

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam !! proszę o konsultacje odnośnie ustawienia zbieżności.
Pacjent -- Ford Escort 98
Regeneracja maglownicy z wspomaganiem, wymiana gumek i łączników stabilizatora, wymiana klocków hamulcowych, wymiana osłony przegubu prawego.
Problem-- po ustawieniu zbieżności (FEU- VERT łódż ) kierownica nie wraca do pozycji jazdy na wprost.
dane z wydruku pomiaru geometrii : zbieżność --prawy-0°09'
-- lewy -0°09'
Czy te wartości nie powinny być większe lub mniejsze.?
  
 
Wartosci wydaja sie idealne. Problemem moze byc zbyt ciasno skrecony slimak maglownicy.
  
 
Cytat:
2007-08-07 19:29:43, darmcdoman pisze:
Wartosci wydaja sie idealne. Problemem moze byc zbyt ciasno skrecony slimak maglownicy.



To fakt odrobinke go skręciłem , co by przypadkiem nie pukał
Pytanie, czy i kiedy się wyrobi popychacz żeby wróciło do normy!?
  
 
Po regeneracji również zbyt mocno skręciłem magla (tak to jest jak się żałuje na klucz dynamometryczny) wydaje mi się że po 5kkm jeszcze nie jest tak jak być powinno. Oczywiście jest lepiej jak na początku bo mogłem skręcić kiere na pół i kręcić się jak w cyrku - nic nie wracało. Teraz jest lepiej ale na prostej jak lekko pchnę kierę w którąś stronę to pojedzie po rowie (niestety), ale luzów nie ma żadnych . Ciekawe czy gdyby ustawiać na "dynie" było by OK?
Pozdro4all.
  
 
Mi po regeneracji w "super" ponoć zakłacie w Mirkowie pod Wrocławiem nie chciała wogóle wracać tak mi ją dokręcili i wciskali że samo się wyrobi. Efekt był taki że po 2000 km w których się mało parę razy nie rozwaliłem - popuścili ją trochę. I w zasadzie było by prawie OK, gdyby nie fakt że gdy jest upał tak ok 30 stopni to znowu przestaje odbijać Zrobiłem już prawie 8000 tyś po regeneracji i nic się samo nie chce wyrobić


[ wiadomość edytowana przez: ndaniel80 dnia 2007-08-08 13:17:32 ]
  
 
Moze cala ich regeneracja polega wlasnie na mocnym dokreceniu, wtedy nie stuka ale i nie wraca kierownica?
  
 
Cytat:
2007-08-08 13:55:21, darmcdoman pisze:
Moze cala ich regeneracja polega wlasnie na mocnym dokreceniu, wtedy nie stuka ale i nie wraca kierownica?



wcale by mnie to nie zdziwiło...
  
 
A książki podają że ustawia się na +2 +/- 1, ponadto również takie wartości do ustawienia wyświetlił komputerek na stacji diagnostycznej którą niedawno odwiedziłem. Co prawda nie regenerowałem maglownicy ale wymieniałem końcówkę drążka kierowniczego i po tym zabiegu również kiera nie wracała sama do pozycji "na wprost", po regulacji zbieżności wszystko wróciło do normy.
Wartości dla rocznika 91-95 5d hatchback, limuzyna.