Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
darmcdoman MK 7 - 1.8 TD Opole | 2007-08-07 19:29:43 Wartosci wydaja sie idealne. Problemem moze byc zbyt ciasno skrecony slimak maglownicy. |
R_O_Y Sympatyk FEFK Mk VII kombi Inowrocław | 2007-08-07 23:06:21 Po regeneracji również zbyt mocno skręciłem magla (tak to jest jak się żałuje na klucz dynamometryczny) wydaje mi się że po 5kkm jeszcze nie jest tak jak być powinno. Oczywiście jest lepiej jak na początku bo mogłem skręcić kiere na pół i kręcić się jak w cyrku - nic nie wracało. Teraz jest lepiej ale na prostej jak lekko pchnę kierę w którąś stronę to pojedzie po rowie (niestety), ale luzów nie ma żadnych . Ciekawe czy gdyby ustawiać na "dynie" było by OK?
Pozdro4all. |
ndaniel80 MKVII Kombi 1.6 16V Wrocław | 2007-08-08 13:15:49 Mi po regeneracji w "super" ponoć zakłacie w Mirkowie pod Wrocławiem nie chciała wogóle wracać tak mi ją dokręcili i wciskali że samo się wyrobi. Efekt był taki że po 2000 km w których się mało parę razy nie rozwaliłem - popuścili ją trochę. I w zasadzie było by prawie OK, gdyby nie fakt że gdy jest upał tak ok 30 stopni to znowu przestaje odbijać Zrobiłem już prawie 8000 tyś po regeneracji i nic się samo nie chce wyrobić
[ wiadomość edytowana przez: ndaniel80 dnia 2007-08-08 13:17:32 ] |
darmcdoman MK 7 - 1.8 TD Opole | 2007-08-08 13:55:21 Moze cala ich regeneracja polega wlasnie na mocnym dokreceniu, wtedy nie stuka ale i nie wraca kierownica? |
gumbas5 Sympatyk FEFK German Style Katowice | 2007-08-08 13:58:22
wcale by mnie to nie zdziwiło... |
Kris75 Sympatyk FEFK Ford Escort Los Alamos | 2007-08-08 14:16:51 A książki podają że ustawia się na +2 +/- 1, ponadto również takie wartości do ustawienia wyświetlił komputerek na stacji diagnostycznej którą niedawno odwiedziłem. Co prawda nie regenerowałem maglownicy ale wymieniałem końcówkę drążka kierowniczego i po tym zabiegu również kiera nie wracała sama do pozycji "na wprost", po regulacji zbieżności wszystko wróciło do normy.
Wartości dla rocznika 91-95 5d hatchback, limuzyna. |