ZETEC TURBO-bez spamu - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
wracajac do odprezania to podobno zetec 1.8 16v zniesie oko 7psi bez odprezania...ale to chyba zadna radocha. A co do uszczelek to ta z projektu z gb jest stalowa i zalozona bezposrednio na blok i dopiero na to uszczelka.W takim przypadku jest OK tylko ze jest to ryzykowne bo powierzchnia bloku musi byc idealna...sa jeszcze w pl uszczelki grubsze czyli dajesz nowa uszczelke,oni roznitwuja,pomiedzy wnitowuja miedz.To z kolei sie lubi rozwarstwic (tak np bylo u mnie).Ja by poszedl we frezowanie...w serryjnym samochodzie lubi uszczelka sobie prychnac a co dopiero gruba pod turbo.Do tego sruby ARP krobowodowe i silniczek pojezdi podejrzewam
  
 
Tak jak pisze fryszard komp nie wie ze silnik ma turbo i dla tego np dla cisnienia 0,5 bara daje sie 2 wtryski wiecej bo to jest cisnienie o polowe wieksze niz atmosferyczne a wiec potrzeba polowe wiecej wtryskow przy niezmienionych nastawach kompa
Takie moje rozumowanie, jest to chyba najprostszy sposob na turbo. Co do uszczelki i odprezania to czekam na odpowiedz promotora oni tam uturbiaja zeteci nawet kiedys w tvn turbo w czasie tuningu pokazywali focusa 1,8 uturbionego i uzyskali 180KM cena to bodajze 8000tys.
Pozdrawiam!!!
  
 
ale mozna zastosowac FMU czyli fuel management unit ktory reguluje ilosc paliwa dzialajac na nadcisnienie z dolotu.Wteyd montujesz dodatkowy wtryskiwacz albo i jazda....tylko ze smt6 by pasowalo zeby cofac zaplon inaczej.
  
 
Jakis czas temu w rozmowie z ERyskiem padło ze sterowac turbem moze komp od lpg ,jak to sie ma????????????
  
 
jezeli masz lpg u siebie to uturbienie jest banalnie proste tzn wysterowanie.Porpostu musisz miec reduktor nadcisnieniowy. Wtedy bedziesz musial smigac tylko na lpg bo na Pb bedzie kom dziala jak N/A.Na lpg z kolei reduktor sam sobiue zapoda wiecej gaziku jak bedzie wiecej powietrza....upraszczajac to Mniej wiecej tak dziala FMU tyle ze do Pb.Mozna isc ta droga ale to akie troche drutowanie.
  
 
Skimming: Skimming standard (cast) pistons is really a no-no with one exception: the early 1800 Zetec pistons fitted to the Series 1 and 2 engines ("DOHC" or "Zetec 16v" on alloy cam cover) were cast a lot thicker than normal and careful skimming on a well set-up engine has produced some reasonably strong, reliable engines.[B]

Prosze bardzo...
  
 
Jeszcze jak bys to przetlumaczyl to byl bym w niebo wziety
Ale pdejzewam ze mowa o tym staczaniu tloka bo pojawia sie splowopiston
Pozdrawiam!!!
  
 
Pytanie do rexa,a czy kolektor wydechowy podeszedl by do rs-a i ssacy po malych przerubkach jak w zetecu ???
A i putanie do posiadaczy rs-uw czy ma silnik studzenie denka tloka w n7a

[ wiadomość edytowana przez: Przypal dnia 2007-07-09 12:49:19 ]
  
 
nie podejdzie do rs2000 bo do zeteca pasuje ledwo ledwo ale pasuje.
Wogole cos ty sie tak na tego rs2000 uparl...wszedzie pisza ze droga przerz meke jezeli w kute nie idzesz a ty nadal swoje
Co do tlumaczenia:

staczanie standardowych tlokow odlewanych jest calkowicie odradzane
z jednym wyjatkiem.Tlokow od pierwszych 2 wersji zeteca 1.8 16v.(te ktorre maj na deklu napisane DOHC albo Zetec 16v),ktore byly odlewane o wiele grubiej niz normalnie i ostrozne sfrezowanie w zestawieniu z dobrym wystrojeniem owocuje rozsadnie mocnymi i niezawodnymi silnikami.

Ja to wszystko biore z angileskich for escortowych.Sam tego nie robilem ale podpisuje sie obiema rekami pod tym...gdybym ja wiedzial to bym zachiny nie bral sie za swapa rs turbo tylko zeteca takze niech ktos to w koncu zrobi
  
 
Moze masz racje uparty jestem ale nie chce mi sie swapwac zeteca.
I znowu kupowac motor i czy lapy podejda i takie tam a elektryka nie wspomne,Chyba ze poszla by zamiana za moj rs-owy z wiazka za zetec z wiazka, a te 2.0 mozna frezowac? czy tylko 1.8?
  
 
z tego co sie dowiadywalem to tez mozna ale to juz jest dosc ryzykowne...przy 2.0 ida raczej w podkladke ale to juz nie bedzie tak niezawodne jak frezowanie...z 1.8 wystarczy zdjac 0.5 podobno a podkladka musi miec 2mm jezeli isc ta droga
  
 
Cytat:
2007-07-09 09:30:47, rex pisze:
jezeli masz lpg u siebie to uturbienie jest banalnie proste tzn wysterowanie.Porpostu musisz miec reduktor nadcisnieniowy.


i pod warunkiem ze jest to reduktor 140kw badz wiekszy
  
 
Z tego co czytalem to do aut z turbo to TYLKO instalki sekwencyjnego wtrysku gazu.
Remik nie kombinuj juz za bardzo bo skoro tak jak napisales mialoby to byc auto weekendowe to chyba nie bedziesz tego gazowal??? Popytaj sie po firmach tuningowych bo oni sie na tym najlepiej znaja i na pewno nie wywala Ci zeby sterowac tym sterownikeim od lpg albo inny wynalazek a tym bardziej jezeli bys sie jednak zdecydowal na to frezowanie tlokow to pamietaj ze ciensze denko latwiej wypalic co moze byc bardzo prawdopodobne przy instalkach typu lpg 2 generacji turbo albo wiele innych patentow. Wydaje mi sie ze wpakowales kupe kasy w swapa i zrobiles to przadnie to czemu teraz mialbys to zrobic byle jak byle tanio???
To moje zdanie i nie musicie sie ze mna zgadzac
Pozdrawiam!!!
  
 
kolektor pod turbo zeby nie ryc przy glowicy to koszt 950zl , nie wiem czy drogo czy nie, nie znam sie ale jakby co to mam namiar
  
 
ale po co dorabiac jak mozna zalozyc a nie jest to jakies wybitne rycie w glowicy....po 300+ koni maja trym spoisobem wiec styknie
  
 
mi stykneło by tak 180 KM, i do tego LPG zeby taniej jezdzic, idealna kombinacja do miasta
  
 
bedą z UK dorwałem czasopismo FORD PERFORMANCE i jest tam w odcinkach BUDOWANIE ZETECA TURBO krok po kroku ,bede się starał miec kolejne nr aby miec pełna dokumentację,brakowac bedzie czesci 1,2
  
 
Udziela Ci się Ju Key

Powiem tak...... przejdzie Ci co najmniej z 2 powodóf.
  
 
Cytat:
2007-08-22 14:16:56, Sinuspi pisze:
Udziela Ci się Ju Key Powiem tak...... przejdzie Ci co najmniej z 2 powodóf.


a czemu ma przejść ??????????/
myslisz że nie dam rady,na dziś napewno nie bo nawet mi się nie chce kilku drobnostek zmienic ale przyjdzie dzień i moze wenna przyjdzie i gotówka bo poi co jej brak
  
 
eeeee zobaczymy Remik