Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
rex Sympatyk FEFK Ford Escort RST Cabrio Warszawa | 2007-07-08 17:58:29 wracajac do odprezania to podobno zetec 1.8 16v zniesie oko 7psi bez odprezania...ale to chyba zadna radocha. A co do uszczelek to ta z projektu z gb jest stalowa i zalozona bezposrednio na blok i dopiero na to uszczelka.W takim przypadku jest OK tylko ze jest to ryzykowne bo powierzchnia bloku musi byc idealna...sa jeszcze w pl uszczelki grubsze czyli dajesz nowa uszczelke,oni roznitwuja,pomiedzy wnitowuja miedz.To z kolei sie lubi rozwarstwic (tak np bylo u mnie).Ja by poszedl we frezowanie...w serryjnym samochodzie lubi uszczelka sobie prychnac a co dopiero gruba pod turbo.Do tego sruby ARP krobowodowe i silniczek pojezdi podejrzewam |
rex Sympatyk FEFK Ford Escort RST Cabrio Warszawa | 2007-07-08 23:26:02 ale mozna zastosowac FMU czyli fuel management unit ktory reguluje ilosc paliwa dzialajac na nadcisnienie z dolotu.Wteyd montujesz dodatkowy wtryskiwacz albo i jazda....tylko ze smt6 by pasowalo zeby cofac zaplon inaczej. |
RemikGT Sympatyk FEFK Było EVO-jest RS2300 ... Leszno | 2007-07-08 23:38:35 Jakis czas temu w rozmowie z ERyskiem padło ze sterowac turbem moze komp od lpg ,jak to sie ma???????????? |
rex Sympatyk FEFK Ford Escort RST Cabrio Warszawa | 2007-07-09 09:30:47 jezeli masz lpg u siebie to uturbienie jest banalnie proste tzn wysterowanie.Porpostu musisz miec reduktor nadcisnieniowy. Wtedy bedziesz musial smigac tylko na lpg bo na Pb bedzie kom dziala jak N/A.Na lpg z kolei reduktor sam sobiue zapoda wiecej gaziku jak bedzie wiecej powietrza....upraszczajac to Mniej wiecej tak dziala FMU tyle ze do Pb.Mozna isc ta droga ale to akie troche drutowanie. |
rex Sympatyk FEFK Ford Escort RST Cabrio Warszawa | 2007-07-09 09:56:44 Skimming: Skimming standard (cast) pistons is really a no-no with one exception: the early 1800 Zetec pistons fitted to the Series 1 and 2 engines ("DOHC" or "Zetec 16v" on alloy cam cover) were cast a lot thicker than normal and careful skimming on a well set-up engine has produced some reasonably strong, reliable engines.[B]
Prosze bardzo... |
Przypal Ford Escort Rs 2000 Krakow | 2007-07-09 12:47:17 Pytanie do rexa,a czy kolektor wydechowy podeszedl by do rs-a i ssacy po malych przerubkach jak w zetecu ???
A i putanie do posiadaczy rs-uw czy ma silnik studzenie denka tloka w n7a [ wiadomość edytowana przez: Przypal dnia 2007-07-09 12:49:19 ] |
rex Sympatyk FEFK Ford Escort RST Cabrio Warszawa | 2007-07-09 14:06:28 nie podejdzie do rs2000 bo do zeteca pasuje ledwo ledwo ale pasuje.
Wogole cos ty sie tak na tego rs2000 uparl...wszedzie pisza ze droga przerz meke jezeli w kute nie idzesz a ty nadal swoje Co do tlumaczenia: staczanie standardowych tlokow odlewanych jest calkowicie odradzane z jednym wyjatkiem.Tlokow od pierwszych 2 wersji zeteca 1.8 16v.(te ktorre maj na deklu napisane DOHC albo Zetec 16v),ktore byly odlewane o wiele grubiej niz normalnie i ostrozne sfrezowanie w zestawieniu z dobrym wystrojeniem owocuje rozsadnie mocnymi i niezawodnymi silnikami. Ja to wszystko biore z angileskich for escortowych.Sam tego nie robilem ale podpisuje sie obiema rekami pod tym...gdybym ja wiedzial to bym zachiny nie bral sie za swapa rs turbo tylko zeteca takze niech ktos to w koncu zrobi |
Przypal Ford Escort Rs 2000 Krakow | 2007-07-09 14:30:36 Moze masz racje uparty jestem ale nie chce mi sie swapwac zeteca.
I znowu kupowac motor i czy lapy podejda i takie tam a elektryka nie wspomne,Chyba ze poszla by zamiana za moj rs-owy z wiazka za zetec z wiazka, a te 2.0 mozna frezowac? czy tylko 1.8? |
rex Sympatyk FEFK Ford Escort RST Cabrio Warszawa | 2007-07-09 14:56:09 z tego co sie dowiadywalem to tez mozna ale to juz jest dosc ryzykowne...przy 2.0 ida raczej w podkladke ale to juz nie bedzie tak niezawodne jak frezowanie...z 1.8 wystarczy zdjac 0.5 podobno a podkladka musi miec 2mm jezeli isc ta droga |
maly_smok escort mkVI / VV T4 ... poznań | 2007-07-09 15:21:30
i pod warunkiem ze jest to reduktor 140kw badz wiekszy |
maly_smok escort mkVI / VV T4 ... poznań | 2007-07-20 20:26:03 kolektor pod turbo zeby nie ryc przy glowicy to koszt 950zl , nie wiem czy drogo czy nie, nie znam sie ale jakby co to mam namiar |
rex Sympatyk FEFK Ford Escort RST Cabrio Warszawa | 2007-07-21 15:32:05 ale po co dorabiac jak mozna zalozyc a nie jest to jakies wybitne rycie w glowicy....po 300+ koni maja trym spoisobem wiec styknie |
Kamil_K Sympatyk FEFK Alfa 147 Rogów k/Koluszek | 2007-07-21 19:40:49 mi stykneło by tak 180 KM, i do tego LPG zeby taniej jezdzic, idealna kombinacja do miasta |
RemikGT Sympatyk FEFK Było EVO-jest RS2300 ... Leszno | 2007-08-22 14:11:56 bedą z UK dorwałem czasopismo FORD PERFORMANCE i jest tam w odcinkach BUDOWANIE ZETECA TURBO krok po kroku ,bede się starał miec kolejne nr aby miec pełna dokumentację,brakowac bedzie czesci 1,2 |
Sinuspi Sympatyk FEFK 2 x Ford Escort MK7 Radom zwany R0ndoM ex #145 | 2007-08-22 14:16:56 Udziela Ci się Ju Key
Powiem tak...... przejdzie Ci co najmniej z 2 powodóf. |
RemikGT Sympatyk FEFK Było EVO-jest RS2300 ... Leszno | 2007-08-22 14:28:50
a czemu ma przejść ??????????/ myslisz że nie dam rady,na dziś napewno nie bo nawet mi się nie chce kilku drobnostek zmienic ale przyjdzie dzień i moze wenna przyjdzie i gotówka bo poi co jej brak |
Sinuspi Sympatyk FEFK 2 x Ford Escort MK7 Radom zwany R0ndoM ex #145 | 2007-08-22 14:31:56 eeeee zobaczymy Remik |