Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
AndrewS FSO 125p 1.4 GLI 16V ... Puławy | 2006-12-08 15:56:45 na szczescie u mnie jest kontrolka, dzieki temu mam bardzo male szanse doswiadczyc takich doznan |
automatic | 2006-12-08 15:58:33 x [ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-02-13 16:14:41 ] |
AndrewS FSO 125p 1.4 GLI 16V ... Puławy | 2006-12-08 16:06:57 gdy kontrolka sie zapali zostaje jeszcze sporo klocka, jakos nie moge sobie wyobrazic jak cienka musialaby byc tarcza, zeby dosc gruby klocek wypadl |
AndrewS FSO 125p 1.4 GLI 16V ... Puławy | 2006-12-08 16:25:40 w/g mnie wazne jest z ktorej strony tarczy zalozy sie klocek z czujnikiem, faktycznie jeden przewaznie jest bardziej zuzyty, wiec tam trzeba zalozyc klocek z czujnikiem |
GRZALA Miłośnik FSO sej, volvo 850, CIECHANÓW | 2006-12-08 20:26:38 a propos wypadania klocków: u siebie dzisiaj wymieniałem z tyłu klocki (stary układ) i były tak dojechane że porażka (świadomie bo tarcze były też do wymiany, jak zmierzyłem około 7mm), zero okładziny i klocki nie powypadały.
Ktoś powie, że głupota tyle jeździć, jestem świadomy- niestety brak czasu a samochodem jeżdzę sporadycznie, przeważnie sam. Ale już jest w porządku. Ta wieczna ciemnota nie daje za wiele zrobić przy samochodzie. Wnioski: -tarcze powinno się wymieniać tak jak zaleca producent (wg mnie max zuzycie 8,5mm), -klocki dobrej firmy (ja już od paru lat stosuję z powodzeniem z przodu ferodo -tak jak pisał Admi potrzbują temperatury) -dbanie o czystość zacisków |