Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Kuzyn353 Trabant 2T swap z Wa ... Zabrze | 2009-05-12 17:08:26 Do swojego bolidu kupiłem ten gaźnik:
Link do aukcji Autko to Trampek ze swapem dwusuwego silnika Wartburga. Po założeniu gaźnika wszytko było w jak najlepszym porządku. Niestety po pozostawieniu na 10dni, zaczęły się problemy. Objawy: Nie da się wcisnąć pedału gazu do końca, bo auto zdycha. Prędkość maksymalna 80-90km/h. Pod górkę zdycha. Zaglądając do gardzieli tego gaźnika to mieszankę podaje bardzo soczyście, chociaż objawy wskazywałyby na zbyt ubogą mieszankę. I nie mam pojęcia o co chodzi z drugą, tą większą przepustnicą. Na biegu jałowym kapie sobie z rozpylacza dużej gardzieli. Mimo tego że jest całkowicie zamknięta. Obniżyłem nieco poziom paliwa i dalej kapie. Użyłem sformułowania bieg jałowy, chyba trochę na wyrost. Żeby silnik pracował pierwsza przepustnica musi być nieco otwarta. Elektrozawór biegu jałowego cyka, ale po odłączeniu widać tylko nieznaczną różnicę w pracy silnika i jakby takie "poszarpywania" mgiełki w rozpylaczu małej gardzieli. Elektrozawór założony ze szrotu z Żuka, fi 45. Pompa na pewno nadąża z podawaniem paliwa bo mam elektryczną, odpowiednią do gażnika. Przelew też odpowiednio zrobiony. Zresztą auto śmigało jak opętane, potem pojawiły się schody. Jakieś sugestie? Nie wiem nawet jak się nazywa ten model gaźnika, nic także o jego regulacji. Jak powinien być ustawiony poziom paliwa wg książki? No i dla czego kapie z drugiego rozpylacza, kiedy przepustnica pod nim jest całkowicie zamknięta. |
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2009-05-12 17:48:11 Nadal jest za wysoki poziom paliwa - dlatego kapie. W zależności od modelu pływak powinien zamykać dopływ paliwa kiedy jego ścianka jest w odległowsci 6-8mm od krawędzi pokrywy (bez uszczelki). |
Kuzyn353 Trabant 2T swap z Wa ... Zabrze | 2009-05-12 19:51:46 Obniżyłem poziom jeszcze bardziej. Dalej kapie. Co jeszcze może być tego przyczyną?
Zawór iglicowy domyka paliwo. |
Kuzyn353 Trabant 2T swap z Wa ... Zabrze | 2009-05-12 22:06:08 Proszę, pomóżcie. Jak bardziej odegnę blaszkę od plywaka to na pewno jej to na dobre nie posłuży. |
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2009-05-12 22:18:09 Może być pływak dziurawy np. Sprawdza się to wyjmując go z gaźnika i gotując w garnku z wodą. U mnie 2 na 3 szt miały bąbelki... |
krzyspi25 CARO 1,6 GLE Sosnowiec | 2009-05-13 17:50:32 a sprawdź może rozmiary dysz, bo to jest gaźnik od Żuka... |
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2009-05-14 10:10:05 Może ten zaworek jednak nie jest dobry? To że gaźnik jest od Żuka wynika z oznaczenia. Od 125p to były z pojedyńczym 34, a nie 28/35. |
Kuzyn353 Trabant 2T swap z Wa ... Zabrze | 2009-05-17 11:26:44 Wydaje mi się że drgania silnika powodują falowania pływaka. A że mam dość wydajną pompę elektryczną, komora bardzo szybko się napełnia. Pompa daje 0,2 bara i ma podłączony powrót do baku. Zresztą mi się chyba napiętrza kilka problemów dając takie efekty. |