Numer przepływomierza

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam! Mam takowy problemik: Posiadam essa 1.4 EFI 1995r i mam przepływomierz o numerach 92FB-12B579-BA AFH38-07A i jest najprawdopodobniej padnięty. Przeglądając alledrogo natknąłem się na przepływkę o identycznych numerach, jednakże jest ona od forda mondeo. Skąd inąd wiadomo, że silniki 1.4 w mondkach montowane nie były... Pytanie zatem, czy mogło się zdarzyć, że posiadam przepływkę od silnika 1.6 lub 1.8 ? Raz podmieniałem ją do silnika 1.6 i tam sprawiała się faktycznie bez zarzutu

  
 
A to Polska właśnie Wszystko jest możliwe.
  
 
Cytat:
2007-07-19 10:18:42, matizmat pisze:
Witam! Mam takowy problemik: Posiadam essa 1.4 EFI 1995r i mam przepływomierz o numerach 92FB-12B579-BA AFH38-07A i jest najprawdopodobniej padnięty. Przeglądając alledrogo natknąłem się na przepływkę o identycznych numerach, jednakże jest ona od forda mondeo. Skąd inąd wiadomo, że silniki 1.4 w mondkach montowane nie były... Pytanie zatem, czy mogło się zdarzyć, że posiadam przepływkę od silnika 1.6 lub 1.8 ? Raz podmieniałem ją do silnika 1.6 i tam sprawiała się faktycznie bez zarzutu



Cześć

Słuchaj mam esia 1.4 EFI 98r i przepływka w nim to 92FB-12B579-BA czyli taka sama jak u ciebie aktualnie na allegro sprzedaje sprawna przeplywke z mojego esia wymienialem po koleji czesci bo mialem problem z obrotami , przeplywke tez i teraz mam dwie a okazalo sie ze czujnik predkosci padl

link na allegro jeśli byłbyś zainteresowany to priv





Allegro
  
 
Oki, ale rzekomo ważniejszy jest ten numer: AFH38-07A
  
 
Cytat:
2007-07-19 11:05:22, matizmat pisze:
Oki, ale rzekomo ważniejszy jest ten numer: AFH38-07A



pierwsze słyszę ale i tak jest ten sam co napisałeś (właśnie sprawdziłem,)
  
 
Ja mam 1,6 16v i identyczne nukery jak ty w swojej czyli 12B579-BA AFH38-07A. Ostatnio cos mi nie pasuje w moim przeplywomierzu i zamienialem na inne ale z innymi oznaczeniami i w ogole nie chcialo auto jechac. Kusi mnie zeby wyprobowac ta twoja przeplywke bo nigdzie nie moge dostac z takimi samymi oznaczeniami a nie chce kasy wydawac jak sie okaze ze moj jest sprawny
Tak na marginesie czy do danego silnika musi byc przeplywomierz o wyznaczonych numerach i zaden inny nie bedzie pasowac ?
  
 
Wlasnie zagadalem do slawasa1 i spytalem o numery przeplywek. 1.6 16v ma taki sam numer jak 1.4 wiec wszystko u was jest dobrze
  
 
Cytat:
2007-07-19 11:37:40, RavenMOH pisze:
Wlasnie zagadalem do slawasa1 i spytalem o numery przeplywek. 1.6 16v ma taki sam numer jak 1.4 wiec wszystko u was jest dobrze



możemy sie umowic jakos ze ci go przesle i sprawdzisz sobie a jak nie bedzie dzialac to odeslesz spowrotem ale przesylka na twoj koszt , chyba ze ktos zalicytuje szybciej

daj znac

  
 
Dzięki RavenMOH za info
  
 
Cytat:
2007-07-19 12:17:50, rainforest pisze:
możemy sie umowic jakos ze ci go przesle i sprawdzisz sobie a jak nie bedzie dzialac to odeslesz spowrotem ale przesylka na twoj koszt , chyba ze ktos zalicytuje szybciej daj znac


Poczekamy do konca twojej aukcji, jesli nie sprzedasz to sie zastanowie nad twoja propozycja, oczywiscie zaplace za przesylke. Zastanawia mnie wogole czy ja mam dobry ten przeplywomierz. Mam w swoim aucie gaz i dolot powietrza zwrocony w przeciwna strone niz powinien zeby mi nie gasl na gazie. Niedawno odwrocilem sobie ten dolot tak jak powinien byc i zauwazylem ze auto zaczelo mulic chociaz jezdzilem na benzynie. Jak odlaczylem przeplywke to dostalo kopa, ale podlaczylem go z powrotem bo wiem ze bez przeplywomierza spalanie jest wieksze. Potem odwrocilem dolot znowu w przeciwna strone i o dziwo przestal mi mulic. Wywnioskowalem ze poprostu po przelozeniu dolotu normalnie tak jak powinien byc nie zrobilem resetu kompa i przeplywomierz nie dostosowal sobie parametrow, byc moze jakbym zrobil reset i samoadaptacje to by bylo ok. Teraz nie wiem czy przeplywke mam ok czy nie, ot cala historia
  
 
Cytat:
2007-07-19 13:44:24, RavenMOH pisze:
Poczekamy do konca twojej aukcji, jesli nie sprzedasz to sie zastanowie nad twoja propozycja, oczywiscie zaplace za przesylke. Zastanawia mnie wogole czy ja mam dobry ten przeplywomierz. Mam w swoim aucie gaz i dolot powietrza zwrocony w przeciwna strone niz powinien zeby mi nie gasl na gazie. Niedawno odwrocilem sobie ten dolot tak jak powinien byc i zauwazylem ze auto zaczelo mulic chociaz jezdzilem na benzynie. Jak odlaczylem przeplywke to dostalo kopa, ale podlaczylem go z powrotem bo wiem ze bez przeplywomierza spalanie jest wieksze. Potem odwrocilem dolot znowu w przeciwna strone i o dziwo przestal mi mulic. Wywnioskowalem ze poprostu po przelozeniu dolotu normalnie tak jak powinien byc nie zrobilem resetu kompa i przeplywomierz nie dostosowal sobie parametrow, byc moze jakbym zrobil reset i samoadaptacje to by bylo ok. Teraz nie wiem czy przeplywke mam ok czy nie, ot cala historia



oki służe pomoca