Los lantry niepewny - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2007-07-27 19:59:21, e-gen pisze:
2.0 nie 8v lecz 16v i będzie chodzić, plug and play ; aczkolwiek wypadałoby wymienić też komputer i przepływomierz bo na osprzęcie od 1.6 silnik 2.0 nie pokaże w pełni swych możliwości - jakokolwiek będzie zapalć i jeździć

e-gen dzieki za poprawke mialo byc odwrotnie napisane.

Ciekawe czy dla dolu silnika (ukladu korbowego) nic sie nie stalo bo ten zawor to wyglada fatalnie

Niezle ten paseczek poszarpalo musimy stwozyc liste produktow(firm) ktorych czesci sie rozpadaja w trakcie eksploatacji
  
 
Cytat:
2007-08-07 19:30:13, karol208 pisze:
musimy stwozyc liste produktow(firm) ktorych czesci sie rozpadaja w trakcie eksploatacji



Z tym nie trafisz. Nawet najlepszym firmom trafiają się wpadki.
Niestety producenci ograniczają swoją odpowiedzialność do ewentualnej wymiany wadliwej części na nową. Nie odpowiadają za pozostałe szkody. Gdyby odpowiadali to głównie producenci termostatów byli by bankrutami.
  
 
I jak tam postepy w pracy ??
Pozrawiam.
Misio
  
 
ech Michale miała być gotowa w piątek a ma być w poniedziałek mam juz taką przerwę że chyba będę się musiał od nowa uczyc jeżdzić
  
 
Wszyscy czekają na świeże informacje
  
 
landryna została przywrócona do życia ! zrobię (mam nadzieję ) więcej kilometrów to napiszę jak się sprawuje -narazie intensywnie nasłuchuje każdego odgłosu spod maski

małe podsumowanie :
kpl.rozrządu,planowanie głowicy+uszczelka,kpl zaworów,prowadnice+uszczelniacze,przegląd osprzętu...............
dwójka
  
 
To się ciesze ze Landryneczka wróciła z tunelu ze swiatełkiem !!
To kiedy jakiś spocik dla uczczenia sprawy ??
Pozdrawiam.
Misio
  
 
Sorki Daar ,ze Ci sie podczepaim pod temat,ale ja ostatnio (2 tyg) wydałam ponad 1 tys. na naprawe Landryny i to tylko na sprawy hamulcowo-zawieszeniowe.

Mam pytanie do Was koledzy szanowni,
Czy w Lantrze z tyłu są cztery tuleje stabilizatora,czy dwie? Bo ja to widziałam jak były koła zdjęte i zdawało mnie się ze jest po jednej po każdej stronie.A tu dostaje info od mechanika ,że kupił 4 bo nie moze odkrecić śrub i cos tam coś tam. Rece mi opadły,bo po pierwsze niby warsztat profesjonalny i co? srub nie daja rady odkręcić? Musza przecinać te tuleje? A po drugie: czy ktos mnie czasem nie oszukuje?
  
 
Witam serdecznie
Panowie pmocy. Zerwał się pasek rozrządu w silniku G4CP. Czy, prosta wymiana silnika na G4CP (bez wymiany sterownika i osprzętu - np. przepływomierza) załatwi sprawe. Remont wydaje się nieopłacalny. Silnik mozna kupić za 1700zł. Oraz drugie pytanie: co mozna włożyć zamiast G4CP? Np. czy zamiana na 4G63 wymaga zmiany sterownika? Czy podejdzie inny silnik do mojego Santamo 99r. ?
Pozdrawiam i prosze o poradę. Z góry dzięki.

Ps. może ktoś podejmie się remontu lub poleci jakiś sprawdzony warsztat lub ma do sprzedania sprawny silnik, który będzie nadawał się do mojego auta?
  
 
jezeli wymieniasz na taki sam typ to OK, profesjonalny warsztat to p. Misiek w Katowicach