Swap 1,3 na ??????

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam i mam pytanie dotyczace swapa z silnika 1,3 jakie silnik mi polecicie (nie 2L) jakie sa koszty wymiany wszystkiego i co bede potrzebowal tzn jakie czesci myslalem o silniku 1,8 albo 1,6
chce zmienic silnik bo bude mam w bardzo dobrym stanie bez rdzy itp szukalem w archiwum ale sie nie dowiedzialem wszystkiego prosze o podanie pogladowych cen za wszystko
pozdrawiam l-a-r-y
  
 
Na pewno nie na 1.4, zalezy czy zalezy Ci na super osiagach czy kompromisie miedzy osiagami a spalaniem. Jesli tak to 1,6 zetec lub 1,8 (105, 115, lub130km)

[ wiadomość edytowana przez: MaRRecki dnia 2007-07-21 13:44:07 ]
  
 
no 1,4 to odpada zdecydowanie jaka jest roznica w spalaniu 1,6 a 1,8 dodam ze raczej bym go zagazowal (wiadomo koszt) teraz pali mi 11 litrow gazu wiec mysle ze 1,8 nie bedzie palil wiecej a jak juz nie nie wiele wiecej
  
 
Z tego co mi wiadomo to roznica w spalaniu miedzy 1,6 a 1,8 jest niewielka, tym bardziej ze chcesz go zagazowac. Ale zaraz niech sie wypowiedza inni
  
 
a nie orientujesz sie w kosztach takiej operacji ?? i co musze zmieniac ?? bo jesli o to chodzi to ja jestem ciemny

a i czy podejdzie np silnik z 93r moj escort jest z 95r

[ wiadomość edytowana przez: l-a-r-y dnia 2007-07-21 13:57:48 ]
  
 
Cytat:
2007-07-21 13:54:26, l-a-r-y pisze:
a nie orientujesz sie w kosztach takiej operacji ?? i co musze zmieniac ?? bo jesli o to chodzi to ja jestem ciemny a i czy podejdzie np silnik z 93r moj escort jest z 95r [ wiadomość edytowana przez: l-a-r-y dnia 2007-07-21 13:57:48 ]


o kosztach ci raczej dokładnie nikt nie powie BO:
zależy skąd bierzesz
co bierzesz
w jakim stanie
czy masz zdolności manualne
itp itd
A na marginesie już sporo takich wątków było....
  
 
watkow bylo ale nigdzie nie znalazlem konkretnej odpowiedzi a jesli chodi o koszty to prosze o pogladowe koszty tych operacji i czesci ktore bede potrzebowal
  
 
przekladajc silnik na wiekszy pasuje miec wspomaganie jakie sa kosze takiej operacji (zielony jestem)
  
 
hamulce tez by chyba pasowalo zmienic
  
 
lepiej zakupić jakiegoś bitka lub ściągnąć sobie , o wiele taniej wyjdzie....
a koszty to od 2 tyś w góre
  
 
no sciagnac bylo by dobrze ale co musze zaplacic chcac sprowadzic albo powiedzmy ze kupie auto za granica i przywioze same czesci co wtedy musze zalatwiac ??
  
 
bedziesz p9otrzebował wszystko co jest pod maską oprócz układu kierowniczego (chyba ze 1,6 1,8 zetec bedzie zw wsxzpomaganiem) wtedy przekąłdnie też
hamulców bym nie ruszął bo w 1,3 1,6 1,8 są takei same jedynie 1,8 130km ma wieksze o 2 cm

bak paliwa razem z przewodami od zeteca
wiązke i komputer od zeteca
wydech kompletny od zeteca
tyle powinno starczyc
a koszty kmm
jesli byś to sam wkąłdał co zajeło by ci jakiś tydz moze dwa to praktycznie zerowe
jeśli zlecisz to jakiemuś warsztatowi to wole nie myslec ile taki swap kosztuje
jeśli odruzniasz sróbokręt od młotka to napewno sie uda samemu wystarczy garaż najlepiej z kanałem i zwykła wyciągarka łańcuchowa za 100zł
klucze 10,13,17,19,
jak zrobisz swapa
zostawiasz wszystkie formalności na "kiedys"
teraz dokumentów od silnika nie musisz mieć zadnych
jedynie pojemnosc sie nie bedie zgadzała ale to nic nie przeszkadza zawsze po swapie masz miesiąc na załatwienie takich spraw
wiec jak po paru latach scie zatrzyma polićja i bedą chcieli ci sprawdzic pojemnośc silnika to mówisz ze wczoraj go włożyłes
ja jezdziłem bez zmiany papierów pół roku
skasowałem bryke i w ubezpiueczalni jak oglądali autko
to nikomu nawet nie przyszło przez mysł zeby sprawdzać jaki tam silnik jest
pozatym nigdy nie miałem kontroli na drodze w stylu: prosze pokazać co ma pan pod maską

[ wiadomość edytowana przez: arekturbo dnia 2007-07-22 23:05:24 ]
  
 
dobra dzieki za wyjasnienie a teraz jak ktos moze to niech napisze co zrobic gdy: kupilem auto za granica i nie mam go jak przywlec do domu wyciagam z niego czesci silnik i co tam mi jeszcze sie przyda i jade sobie z przyczepka pelna gratow do domu i wtedy czy na granicy bede mial jakies problemy czy musze miec jakies papiery oprocz umowy kupna ??
  
 
bierz auto na lawete przywlecz do kraju tu rozbierzesz co sobie bedziesz chcial reszta sprzedasz, to co zostanie na zlom ... zalatw papiery o wyrejestrowaniu i po sprawie
  
 
ale szczerze mowiac nie mam dostepu do lawety i auta ktory moge ja pociagnac o prawku nie wspominajac a papiery o wyrejestrowaniu to musze miec z tamtad ??
  
 
Zawsze jeszcze mozesz zamowic sobie transport z niemiec.Koszt przytargania auta to jakies 1500-1800zl.
Do swapa potrzebne jest niemal poł auta wiec rozbieranie samochodu gdzies tam nie polecam bo potem okarze sie brakuje Ci kupe czesci
  
 
a ja zamykam wątek żeby zmusić kolegę do skorzystania z wyszukiwarki