Toyota corolla 1991 1.3 :) - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2007-07-30 11:24:44, madzia_83 pisze:
raczej byś wrócił na lawecie mi się kiedyś starły szczotki alternatora i auto się wyłączyło - dosłownie



nie no az tak źle by nie było - jechaliśmyw trzy samochodzy więc jak cos to by mnie przyciągneli 140 konny peugot 406 raczej by sobie poradził z moją rolką
  
 
Cytat:
2007-07-30 11:45:21, looqasch pisze:
Trochę dziwne aby to były łożyska alternatora noo ale może akurat przypadek


a dlaczego dziwne?
  
 
Cytat:
2007-07-30 12:08:22, madzia_83 pisze:
a dlaczego dziwne?


Bo to TOYOTA

U mnie jeszcze zmieniane nie były w żadnym i nie zanosi się na to
  
 
Cytat:
2007-07-30 16:23:02, looqasch pisze:
Bo to TOYOTA U mnie jeszcze zmieniane nie były w żadnym i nie zanosi się na to


No ja mam pecha takiego ze To juz drugui Alternator - poprzedni (jak kupiłem samochód miał poprzepalane zwoje wiec długo nie pociągnoł) a co do łozysk - czasami lecą jak nie są nowe, ale w sobotke je wymienie a mam takie małe pytanko co do obortomierza, bo cche wlozyc zegary z obrotomierzem - czy sa jakies problemy z przekładka??:> jakas dodatkowa instalacja lub coś??
  
 
Cytat:
2007-07-30 16:44:10, kosmiteczek pisze:
a mam takie małe pytanko co do obortomierza, bo che wlozyc zegary z obrotomierzem - czy sa jakies problemy z przekładka??:> jakas dodatkowa instalacja lub coś??


Dodatkowy kabelek sygnałowy do obrotka. Po za tym żadnych problemów nie napotkasz. A o reszte pytaj Madzi
  
 
dziękuję Łukaszu za wyjaśnienie - bardzo konkretne i treściwe U mnie tez jeszcze łożyska nie padły i oby nie padły
Co do zegarów to nie trzeba dodatkowej instalacji
  
 
Cytat:
2007-07-31 07:32:37, madzia_83 pisze:
dziękuję Łukaszu za wyjaśnienie - bardzo konkretne i treściwe U mnie tez jeszcze łożyska nie padły i oby nie padły Co do zegarów to nie trzeba dodatkowej instalacji



Czyli przekładam całość tylko Wtykam te dwie kostki(bo chyba tyle było o ile pamietam jak rozbierałem ostanio) i linka i to wszystko??:> no to moze jak się uda to jutro bedzie już obrotomierz dzieki wielkie za pomoc pytam się bo wiem ze przy takich zmianach to czasami trzeba cosik robic z instalacją
  
 
Kosmiteczku jak pisałam mi zegary zmieniał elektryk ale o ile pamiętam nie było komplikacji. Tylko zauważ jedno - jeśli masz zegary z 1,6ccm to masz licznik do 200km a my w 1,3 ccm mamy do 180 km. Ja mam zegary z wersji 1,3 cccm - była taka wersja, która miała obrotomierz tylko ciężko dostać takie
tak wyglądały gdy je kupiłam
(paskudy - te białe "tarcze" to były zwykłe kartki papieru!)

a teraz wyglądają tak
(wskazówka temperatury jest już "naprawiona")
  
 
Ale Lipa - nie będzie obrotomierza okazałao się ze w tych zegarach co chciałem kupić nie było obrotomierza czyli musze szukać dalej. A już widziałem jak ładnie by się u mnie prezentowały. No cóż musze być cierpliwy. Madzia Dziekuje za prezentacje - teraz to juz muszę znaleść ale ja To chyba zrobie sobei Blue
  
 
Jakby Ktoś miał jakieś info o takich zegarach bardzo bym prosił o Info bo obdzwoniłem znzne mi miejsca z takimi cześciami ale nigdzie tu nie mają.
  
 
Cytat:
2007-07-31 13:13:05, kosmiteczek pisze:
Jakby Ktoś miał jakieś info o takich zegarach bardzo bym prosił o Info bo obdzwoniłem znzne mi miejsca z takimi cześciami ale nigdzie tu nie mają.


Allegro Szukaj u tych co mają całe na części ostatnio sporo było takich z 1.6 i miały obrotek.

Nie ma znaczenia czy to będzie z silnika 1.3 czy 1.6 róznica tylko w tym że jeden będzie miał 180 a drugi 240 ale wskazywać będzie dobrze

A co do instalacji to tak jak pisałem przeprowadzić musisz jeden kabelek, albo z aparatu zapłonowego jeśli masz na gaźniku, albo ze złącza diagnostycznego, jesli na wtrysku
  
 
Na allegro brak ale faktycznie trza szukać w Rollkach na części
  
 
Cytat:
2007-07-31 14:16:52, looqasch pisze:
Allegro Szukaj u tych co mają całe na części ostatnio sporo było takich z 1.6 i miały obrotek. Nie ma znaczenia czy to będzie z silnika 1.3 czy 1.6 róznica tylko w tym że jeden będzie miał 180 a drugi 240 ale wskazywać będzie dobrze A co do instalacji to tak jak pisałem przeprowadzić musisz jeden kabelek, albo z aparatu zapłonowego jeśli masz na gaźniku, albo ze złącza diagnostycznego, jesli na wtrysku


na gaźniku - ale to jak dostane to napewno sie do Ciebie odezwe bo jednak obrotomierz by się przydał - i fakt Madzia na allegro nie ma , jutro podjadę w kolejne miejsce może tam cosik zastanę ciekawego bo znalazłem już w jednym miejscu ale powiedzieli mi 200 zl to narazie się wstrzymam ale dzięki wiekie za pomoc
  
 
hehe
teraz zauważyłem:

80x1000 = 80 000
fajne max obroty
  
 
Cytat:
2007-07-31 15:26:19, Talus pisze:
hehe teraz zauważyłem: 80x1000 = 80 000 fajne max obroty


Rzeczywiście
I nie wiedzieć czemu, Madzia coś zaczęła piracić a tu kręci taką pszczólkę na 80000 obr
  
 
hihihi to jaki Ona ma silniczek pod maską??:> od odrzutowca chyba jakiegoś
  
 
A wcześniej Madzia pisałaś że silniczek cosik Ci skacze - i mówiłaś Cosik o poduszkach ale przy takich obrotach to on chce raczej uciec spod maski
  
 
Cytat:
2007-07-31 15:26:19, Talus pisze:
hehe teraz zauważyłem: 80x1000 = 80 000 fajne max obroty


O przepraszam ale to BŁĄD tego gościa z allegro co te zegary drukował
  
 
Cytat:
2007-07-31 18:02:31, kosmiteczek pisze:
hihihi to jaki Ona ma silniczek pod maską??:> od odrzutowca chyba jakiegoś


całe 1300 ccm no cooooo błąd się wdarł... a tak w ogóle to szybcy jesteście takie zegary mam już od roku

Cytat:
A wcześniej Madzia pisałaś że silniczek cosik Ci skacze - i mówiłaś Cosik o poduszkach


skacze zdecydowanie mniej ale i tak muszę dokończyć dzieła (byle nie zniszczenia) i zmusić mechanika żeby jeszcze się moim autkiem zaopiekował jak będę nad morzem
  
 
Cytat:
2007-07-31 20:19:59, madzia_83 pisze:
a tak w ogóle to szybcy jesteście takie zegary mam już od roku



ja mam usprawiedliwienie... nie było mnie jeszcze wtedy na TFT
a uprawnienia do oglądania Twojej galeryji dostałem sporo później