Pozbyłem się zwężki... - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2007-07-29 16:11:24, rysiu1 pisze:
Oby ale wg mnie to masz cosik skopane bo na starej instalce powinien był Ci palić ok 10 trasa i do 15 miasto



podejrzewam, że skopany był reduktor - nie dawało się wyregulować.
przy próbach regulacji udawało się na chwilę, ale włączenie klimy, przegazowanie czy nawet zakręcenie kierownicą powodowało albo zubożenie mieszanki i falowanie obrotów aż do zgaśnięcia, albo wzbogacenie. Z dwojga złego tak kręciłem śrubą, by mieszanka była bogata i stąd duże spalanie

kiedyś na tej instalce miałem średnie spalanie 10,5 litra, czyli całkiem przyzwoite. Mam nadzieję że te dobre czasy teraz powrócą
Blosa nie da się wyregulować prawidłowo w całym zakresie obrotów - naczytałem się o tym. Albo masz dobry dół, albo górę, włączenie klimy, wyższa temperatura zewnętrzna i mieszanka się odstechiometryzowuje. Nie masz problemu z wolnymi obrotami? Na szczęście silnik espero to konstrukcja dość leciwa i dzielnie znosi odstępstwa od prawidłowej mieszanki, więc pewnie będziesz jeździł bezawaryjnie latami.
A ja jestem gadżeciaż i lubię różne cudeńka, więc zamontowałem sobie wtrysk gazu. Kiedyś zamontowałem czujniki parkowania, opóźniacz oświetlenia wnętrza, zmodyfikowałem sterowanie szybami, teraz pracuję nad komputerem pokładowym i tempomatem... Tylko czasu mi trochę nie starcza mimo wakacji...
  
 
Masz może starą zwężkę?Zmierz ją jak ma równe lub mniej niż 32 mm to dlatego.(ja wsadziłem 50 mm i było ok.-problematyczna regulacja a później blos -rewelka)

A co do sekwencji to cały czas myślę ale jeszcze muszę wiedzieć ile mogę zaoszczędzić w stosunku do blosa na którego nie nażekam.
Ostatnio zaliczyłem wypad do Rzymu (przez brener) i średnie spalanie 11 l/100 w 4 osoby+bagaże a wskazówka nie spadała poniżej 140 (no chyba że trza było) a u szwabków grzałem po 160-180

Problemy z wolnymi miałem jak miałem zwężkę teraz są takie jakie trza.
Co do regulacji blosa to jest problem z niskimi obrotami (za bogato) ale też da się to zrobić (potrzebna wiedza z zasady działania gaźnika a mój stary to stary mechanik a ja też jestem mechaniorem-po szkole i trochę praktyki) ale potrzeba analizatora spalin i troszkę cierpliwości.

Co do gadzeciarstwa to ja też to lubię.
Jak było trza włanczać światłą od 1października do ostatniego lutego to zrobiłem (z jakiejś gazety) komputer który to za mnie robił.
Mam otwieranie bagażnika z pilota.
Czujki cofania też mam,nad światełkiem myślałem ale nie chce mi się.Teraz robię podświetlane wskazówki w budzikach
Nad tempomatem też myślę jak coś wymodzisz to daj znać

Pozatm można by się kiedyś spiknąć często bywam w szczecinie albo przez niego "przelatuję"
  
 
Cytat:
2007-07-30 09:37:23, rysiu1 pisze:
Masz może starą zwężkę?Zmierz ją jak ma równe lub mniej niż 32 mm to dlatego.(ja wsadziłem 50 mm i było ok.-problematyczna regulacja a później blos -rewelka) A co do sekwencji to cały czas myślę ale jeszcze muszę wiedzieć ile mogę zaoszczędzić w stosunku do blosa na którego nie nażekam. Ostatnio zaliczyłem wypad do Rzymu (przez brener) i średnie spalanie 11 l/100 w 4 osoby+bagaże a wskazówka nie spadała poniżej 140 (no chyba że trza było) a u szwabków grzałem po 160-180 Problemy z wolnymi miałem jak miałem zwężkę teraz są takie jakie trza. Co do regulacji blosa to jest problem z niskimi obrotami (za bogato) ale też da się to zrobić (potrzebna wiedza z zasady działania gaźnika a mój stary to stary mechanik a ja też jestem mechaniorem-po szkole i trochę praktyki) ale potrzeba analizatora spalin i troszkę cierpliwości. Co do gadzeciarstwa to ja też to lubię. Jak było trza włanczać światłą od 1października do ostatniego lutego to zrobiłem (z jakiejś gazety) komputer który to za mnie robił. Mam otwieranie bagażnika z pilota. Czujki cofania też mam,nad światełkiem myślałem ale nie chce mi się.Teraz robię podświetlane wskazówki w budzikach Nad tempomatem też myślę jak coś wymodzisz to daj znać Pozatm można by się kiedyś spiknąć często bywam w szczecinie albo przez niego "przelatuję"



więc jeśli będziesz w Sz to daj znać - zrobimy jakiegoś mini lub mikro spota

Swoją drogą ja często bywam w GW
Napisz jaki masz kolor auta i gdzie je z reguły można zobaczyć zaparkowane? Może je widziałem w Gorzowie
  
 
Kolor:srebrny
Najczęściej stoi na os.staszica. Mam ramki z napisem espero.of.pl
Teraz ma wgniecione drzwi z tyłu pasażera.
  
 
Cytat:
2007-07-30 12:21:00, rysiu1 pisze:
Kolor:srebrny Najczęściej stoi na os.staszica. Mam ramki z napisem espero.of.pl Teraz ma wgniecione drzwi z tyłu pasażera.



hmm no to takiego nie widziałem, dosyć często widywałem za to innego - na terenie sądu przy chopina, złoty, miał takie hmmm delikatnie mówiąc niedesignerskie czujniki parkowania